Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 8 december 2025 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik niet eens top 10
7 stuks, die heb ik al wel opgeschreven.quote:Op maandag 8 december 2025 17:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.
Nummer 1 lijkt me ook sterk trouwens. Ik vrees meer het aantal binnenkomers van hun.
Is maar voor 1 jaar en met een beetje mazzel op momenten dat normale mensen in level 2 zitten.quote:Op maandag 8 december 2025 17:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.
Nummer 1 lijkt me ook sterk trouwens. Ik vrees meer het aantal binnenkomers van hun.
Dan kun je meteen Engelbewaarder op 4 zetten, en Leef op 5.quote:Op maandag 8 december 2025 17:33 schreef peaceman het volgende:
Met een banger hart, samen met je dochters een lichtje branden.
T zal je top 3 zijn
Die is beter dan ditquote:Op maandag 8 december 2025 17:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is ook wel niveau Grease Megamix he
Atje voor de Dorst op 6quote:Op maandag 8 december 2025 17:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kun je meteen Engelbewaarder op 4 zetten, en Leef op 5.
Zoiets zal het wel zijn op radio.nlquote:Op maandag 8 december 2025 17:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kun je meteen Engelbewaarder op 4 zetten, en Leef op 5.
Er was toch al gecommuniceerd dat BohRap weer op 1 zou afkoersen?quote:Op maandag 8 december 2025 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog even en het embargo mag van het persbericht af dat Lichtje Branden de nieuwe nummer 1 is.
Dat was al duidelijk door het foutje van Daniëlquote:Op maandag 8 december 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
We schrijven Africa af als kandidaat voor de Top 10.
Dat is ook niet heel erg trouwensquote:Op maandag 8 december 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
We schrijven Africa af als kandidaat voor de Top 10.
Daniel dekker van tros?quote:Op maandag 8 december 2025 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk door het foutje van Daniël
Verder wel een prima Top 5quote:Op maandag 8 december 2025 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
ChatGPT
Aanmelden
Je zei:
Schrij een bericht dat lichtje branden op nummer 1 van de top 2000 is geeindigd
ChatGPT zei:
Natuurlijk! Hier is een bericht dat je kunt gebruiken:
🎉 Fantastisch nieuws!
Lichtje Branden is geëindigd op nummer 1 in de Top 2000! 🔥🎶
Dank aan iedereen die heeft gestemd en dit mogelijk heeft gemaakt. Wat een prachtige bekroning voor zo’n bijzonder nummer. ❤️
Je zei:
Nieuwsbericht
ChatGPT zei:
Hier is een nieuwsbericht in neutrale, journalistieke stijl:
‘Lichtje Branden’ eindigt op nummer 1 in de Top 2000
Hilversum – Het nummer ‘Lichtje Branden’ heeft dit jaar de eerste plaats veroverd in de jaarlijkse Top 2000 van NPO Radio 2. Het lied, dat in korte tijd is uitgegroeid tot een publieksfavoriet, wist in de stemweek massaal steun te krijgen van luisteraars.
Met de nummer-1-notering laat Lichtje Branden een reeks populaire klassiekers achter zich. Volgens de organisatie wist het nummer vooral te imponeren door de emotionele lading en de sterke band die veel luisteraars met het lied voelen.
De Top 2000, die traditiegetrouw wordt uitgezonden tussen kerst en oudjaar, blijft een van de grootste muzikale evenementen van Nederland. De lijst van dit jaar werd opnieuw samengesteld op basis van honderdduizenden stemmen.
Je zei:
Schrijf wrin dar het van suzan en freek is en wat de nrs 2 tm 5 zijn
ChatGPT zei:
Hier is een aangepast nieuwsbericht met Suzan & Freek als uitvoerders en met fictieve nummers 2 t/m 5:
‘Lichtje Branden’ van Suzan & Freek op nummer 1 in de Top 2000
Hilversum – Het lied ‘Lichtje Branden’ van het Nederlandse duo Suzan & Freek is dit jaar geëindigd op nummer 1 in de Top 2000 van NPO Radio 2. Het nummer, dat veel luisteraars raakt door de persoonlijke en ingetogen stijl, ontving de meeste stemmen tijdens de jaarlijkse stemweek.
Achter de nieuwe nummer 1 eindigden de volgende nummers in de top van de lijst:
2. Bohemian Rhapsody – Queen
3. Roller Coaster – Danny Vera
4. Radar Love – Golden Earring
5. Stairway to Heaven – Led Zeppelin
De organisatie van de Top 2000 spreekt van een opvallende verschuiving in de hoogste regionen van de lijst. De populariteit van Suzan & Freek blijft groeien, en de nummer-1-notering bevestigt hun sterke positie in de Nederlandse muziekwereld.
De Top 2000 wordt traditiegetrouw uitgezonden van eerste kerstdag tot en met oudejaarsavond.
Ik dacht even dat dit echt was.quote:Op maandag 8 december 2025 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
‘Lichtje Branden’ van Suzan & Freek op nummer 1 in de Top 2000
Hilversum – Het lied ‘Lichtje Branden’ van het Nederlandse duo Suzan & Freek is dit jaar geëindigd op nummer 1 in de Top 2000 van NPO Radio 2. Het nummer, dat veel luisteraars raakt door de persoonlijke en ingetogen stijl, ontving de meeste stemmen tijdens de jaarlijkse stemweek.
Achter de nieuwe nummer 1 eindigden de volgende nummers in de top van de lijst:
2. Bohemian Rhapsody – Queen
3. Roller Coaster – Danny Vera
4. Radar Love – Golden Earring
5. Stairway to Heaven – Led Zeppelin
De organisatie van de Top 2000 spreekt van een opvallende verschuiving in de hoogste regionen van de lijst. De populariteit van Suzan & Freek blijft groeien, en de nummer-1-notering bevestigt hun sterke positie in de Nederlandse muziekwereld.
De Top 2000 wordt traditiegetrouw uitgezonden van eerste kerstdag tot en met oudejaarsavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |