Ik heb liever bijna de hele top 10 niet. Er staan toch altijd best een paar slechte platen inquote:Op maandag 8 december 2025 17:11 schreef peaceman het volgende:
Wat hebben jullie liever Deep Purple - Child in time en lichtje branden in de top 10 of beide niet?
Beide nietquote:Op maandag 8 december 2025 17:11 schreef peaceman het volgende:
Wat hebben jullie liever Deep Purple - Child in time en lichtje branden in de top 10 of beide niet?
Beide niet. Deep Purple uit de top 100 graagquote:Op maandag 8 december 2025 17:11 schreef peaceman het volgende:
Hmm voor straf nooit Eefje in de top 2000!quote:Op maandag 8 december 2025 17:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Beide niet. Deep Purple uit de top 100 graag
Gras is groenquote:Op maandag 8 december 2025 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ruud draait wel ultiem matig weer he vandaag
Voor de mensen die net pas inschakelen, nu kun je nog deelnemen!quote:Op maandag 8 december 2025 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, ik vind het tijd om de Top 10 te voorspellen:
Telling: Positie juist is -1, anders 1 punt per verschil. Als een nummer er niet in staat het verschil met positie 12.
Mijn voorspelling:
1. Queen - Bohemian Rhapsody
2. Coldplay - Fix You
3. Eagles - Hotel California
4. Billy Joel - Piano Man
5. Suzan & Freek - Lichtje Branden
6. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
7. Danny Vera - Roller Coaster
8. Boudewijn de Groot - Avond
9. Golden Earring - Radar Love
10. Pearl Jam - Black
Dat dat zoveel haters heeft op Mume is echt een gotspe. Scoort ook gewoon in de Kink 1500. Het is geen BohRhap of Meat Loaf ofzo.quote:Op maandag 8 december 2025 17:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Beide niet. Deep Purple uit de top 100 graag
[ afbeelding ]
Beiden niet dan maarquote:Op maandag 8 december 2025 17:11 schreef peaceman het volgende:
Zo extreme slecht is ie nou toch ook weer niet.quote:Op maandag 8 december 2025 17:27 schreef peaceman het volgende:
Pfff echt bij far het slechtste nummer van extreme
Ik vind Hole Hearted ook niet echt wat eigenlijk.quote:Op maandag 8 december 2025 17:27 schreef peaceman het volgende:
Pfff echt bij far het slechtste nummer van extreme
Wij houden allen ons hart vastquote:Op maandag 8 december 2025 17:29 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb de radio aangezet, dus de Top 10 kan doorkomen.
quote:Op maandag 8 december 2025 17:29 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb de radio aangezet, dus de Top 10 kan doorkomen.
Nog even en het embargo mag van het persbericht af dat Lichtje Branden de nieuwe nummer 1 is.quote:
Met een banger hart?quote:
Dat zou me toch wel verbazen.quote:Op maandag 8 december 2025 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog even en het embargo mag van het persbericht af dat Lichtje Branden de nieuwe nummer 1 is.
Die is zeker beter dan dit.quote:Op maandag 8 december 2025 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Hole Hearted ook niet echt wat eigenlijk.
Eigenlijk denk ik niet eens top 10quote:Op maandag 8 december 2025 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog even en het embargo mag van het persbericht af dat Lichtje Branden de nieuwe nummer 1 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |