Gewoon weer DBZ dit jaar, want ja hoeveel zangers heeft Nederland nu helemaal. Dus niet echt gunstig.quote:Op maandag 8 december 2025 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe hoog is de ACDC & De Munnik hype nog?
Oh dan staat die er nog wel in.quote:Op maandag 8 december 2025 14:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gewoon weer DBZ dit jaar, want ja hoeveel zangers heeft Nederland nu helemaal. Dus niet echt gunstig.
Die waar ABBA kortstondig de lokale veel te dure supermarkt bezoekt vind ik wel aardig. En anders had ik Bad Guy op 4 wel gekozen. Maar het was niet de ideale shuffle nee.quote:Op maandag 8 december 2025 14:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
5 ellendige nummers in de shuffle. Lekker dan
De oven in!quote:
Iemand nog aan Rene Karst gedacht?quote:Op maandag 8 december 2025 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 van de hoogste vijf NL product: Rollercoaster, Avond, Oceaan, Lichtje Branden. De vijfde lijkt mij Radar Love, dus Soldier On staat lager en Lichtje Branden rond top 20 in het slechtste geval.
Ja hoor, maar ik denk dat top 20 iets te veel is gevraagd. Die staat zelfs onder Marco als ik de andere update mag geloven.quote:Op maandag 8 december 2025 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iemand nog aan Rene Karst gedacht?
normaal gesproken nooit, maar de laatste tijd word je er ahum mee dood gegooid...quote:Op maandag 8 december 2025 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot nu toe kwam uit alle updates dat die er wel in komt, maar niet bij de allerhoogste. Dus dat zal wel ergens dag 4 of zo worden.quote:Op maandag 8 december 2025 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zeker ingevuldquote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef camilero het volgende:
[..]
We zijn allemaal "vrienden" toch?" Die kun je wel invullen
Lijkt me wel oudjaarsdag eigenlijk aangezien de updates door de week heen zeiden dat hij de op 1 na hoogste binnenkomer was.quote:Op maandag 8 december 2025 14:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Tot nu toe kwam uit alle updates dat die er wel in komt, maar niet bij de allerhoogste. Dus dat zal wel ergens dag 4 of zo worden.
Oh ja, dat is waar. Dat was ik alweer vergeten.quote:Op maandag 8 december 2025 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel oudjaarsdag eigenlijk aangezien de updates door de week heen zeiden dat hij de op 1 na hoogste binnenkomer was.
De nacht denk ik. Of misschien net aan 30 december.quote:Op maandag 8 december 2025 14:57 schreef peaceman het volgende:
Zou Messy oudjaarsdag halen of is dat te hoog gegrepen?
1 Queen - Bohemian Rhapsodyquote:Op maandag 8 december 2025 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, ik vind het tijd om de Top 10 te voorspellen:
Telling: Positie juist is -1, anders 1 punt per verschil. Als een nummer er niet in staat het verschil met positie 12.
Mijn voorspelling:
1. Queen - Bohemian Rhapsody
2. Coldplay - Fix You
3. Eagles - Hotel California
4. Billy Joel - Piano Man
5. Suzan & Freek - Lichtje Branden
6. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
7. Danny Vera - Roller Coaster
8. Boudewijn de Groot - Avond
9. Golden Earring - Radar Love
10. Pearl Jam - Black
ja ik krijg er ook trek van.quote:Op maandag 8 december 2025 15:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zowaar een kerstnummer dat ik wel trek.
1 Queen - Bohemian Rhapsodyquote:Op maandag 8 december 2025 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, ik vind het tijd om de Top 10 te voorspellen:
Telling: Positie juist is -1, anders 1 punt per verschil. Als een nummer er niet in staat het verschil met positie 12.
Mijn voorspelling:
2. Coldplay - Fix You
5. Suzan & Freek - Lichtje Branden
6. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
7. Danny Vera - Roller Coaster
9. Golden Earring - Radar Love
10. Pearl Jam - Black
Horror!quote:Op maandag 8 december 2025 15:08 schreef Cassa95 het volgende:
2. Coldplay - Fix You
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
6. Danny Vera - Roller Coaster
7. Marco B. - Dochters
9. Disturbed - The Sound Of Silence
10. Golden Earring - Radar Love
Ik had er eerst ook nog S&F in verwerkt, maar ik moest keuzes maken.quote:
Ouwe opruier.quote:Op maandag 8 december 2025 15:10 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik had er eerst ook nog S&F in verwerkt, maar ik moest keuzes maken.
Dat blijkt nog te kunnen ook.quote:Op maandag 8 december 2025 15:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijg zin om op Mundian To Bach Ke te stemmen als ik net zo'n Indiaas deuntje hoor
Stukje KITT erbij. Niets mis meequote:
Ik kon niet meer voor me halen wat dit was. maar het is Turn It Up/Fire It Up met iemand die zich aan de pannen brandt eroverheen. Dit was in mijn huiskatjaren, dus die is best wel langs me heen gegaan.quote:Op maandag 8 december 2025 15:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stukje KITT erbij. Niets mis mee
Ik kan me niet voorstellen dat Dreamer er niet ook gewoon bij staat. Lip las gewoon een kaartje op en denkt verder niet zelf na.quote:Op maandag 8 december 2025 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Killing Me Softly van Flack erbij en Jan Klaassen de Trompetter erbij. Iron Man en Crazy Train er uiteraard ook bij. Dreamer dus waarschijnlijk niet en ook geen andere dingen van Ozzy/Black Sabbath
Verwacht dingen als Bombay, Buddy Joe en Johnny Make Believe ook wel terug in de lijstquote:Op maandag 8 december 2025 15:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Dreamer er niet ook gewoon bij staat. Lip las gewoon een kaartje op en denkt verder niet zelf na.
Snowmanquote:Op maandag 8 december 2025 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cocaine, Moon Over Bourbon Street en Snowman in de gevarenzone. Die laatste zou nieuw zijn.
Sia heeft zo'n irritante intonatie in dat lied (dat verder vrij aardig is)quote:Op maandag 8 december 2025 15:31 schreef Tussle266 het volgende:
Die Snowman op 2001 vind ik dan wel weer heel grappig. Niet dat die geheel kansloos was (want behoorlijk populair), maar heeft iemand buiten onze kersverse vader daar ooit maar 1 seconde aan gedacht de afgelopen maanden?
Zo hee, 1999-2013, 2018, 2025. Wat bijzonder, en een fijne herintreder dan. Maar wel weer eentje met twee versiesquote:Op maandag 8 december 2025 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Killing Me Softly van Flack erbij
Dan vind ik dat Santa Tell Me van Ariana ook mee mag doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |