Ik had er eerst ook nog S&F in verwerkt, maar ik moest keuzes maken.quote:
Ouwe opruier.quote:Op maandag 8 december 2025 15:10 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik had er eerst ook nog S&F in verwerkt, maar ik moest keuzes maken.
Dat blijkt nog te kunnen ook.quote:Op maandag 8 december 2025 15:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijg zin om op Mundian To Bach Ke te stemmen als ik net zo'n Indiaas deuntje hoor
Stukje KITT erbij. Niets mis meequote:
Ik kon niet meer voor me halen wat dit was. maar het is Turn It Up/Fire It Up met iemand die zich aan de pannen brandt eroverheen. Dit was in mijn huiskatjaren, dus die is best wel langs me heen gegaan.quote:Op maandag 8 december 2025 15:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stukje KITT erbij. Niets mis mee
Ik kan me niet voorstellen dat Dreamer er niet ook gewoon bij staat. Lip las gewoon een kaartje op en denkt verder niet zelf na.quote:Op maandag 8 december 2025 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Killing Me Softly van Flack erbij en Jan Klaassen de Trompetter erbij. Iron Man en Crazy Train er uiteraard ook bij. Dreamer dus waarschijnlijk niet en ook geen andere dingen van Ozzy/Black Sabbath
Verwacht dingen als Bombay, Buddy Joe en Johnny Make Believe ook wel terug in de lijstquote:Op maandag 8 december 2025 15:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Dreamer er niet ook gewoon bij staat. Lip las gewoon een kaartje op en denkt verder niet zelf na.
Snowmanquote:Op maandag 8 december 2025 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cocaine, Moon Over Bourbon Street en Snowman in de gevarenzone. Die laatste zou nieuw zijn.
Sia heeft zo'n irritante intonatie in dat lied (dat verder vrij aardig is)quote:Op maandag 8 december 2025 15:31 schreef Tussle266 het volgende:
Die Snowman op 2001 vind ik dan wel weer heel grappig. Niet dat die geheel kansloos was (want behoorlijk populair), maar heeft iemand buiten onze kersverse vader daar ooit maar 1 seconde aan gedacht de afgelopen maanden?
Zo hee, 1999-2013, 2018, 2025. Wat bijzonder, en een fijne herintreder dan. Maar wel weer eentje met twee versiesquote:Op maandag 8 december 2025 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Killing Me Softly van Flack erbij
Dan vind ik dat Santa Tell Me van Ariana ook mee mag doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |