Die was vorig jaar ook flink gestegen. Vijfde plekje ging sowieso wel tussen de Visser en de Schorpionenen.quote:
Maar Dochters boven Papa dan?quote:Op maandag 8 december 2025 14:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Borsatan ging over solozangers, niet over NL-product als geheel. Er zitten 3 rammsteins, een scorpions en eentje die me ontschoten is voor Helene (als het om de oosterburen gaat). Als het om duidelijkheid gaat ben ik je man.
Ik vrees dat zelfs zijn slechtste in de bovenste helft staat.quote:Op maandag 8 december 2025 14:39 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie trouwens net tot mijn schrik dat J van der Ven vorig jaar op 57 stond. Dan ben ik dus al wakker als de laatste borsatan gedraaid wordt. Dat is niet heel erg zaligmakend.
Yes, alleen Avond en Roller coaster ervoor. Papa en J van der Ven ingehaald. Mits het dochters betreft, maar dat zal wel.quote:
In de lijst of is dit een Bankwarmersgrap?quote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand wat vorig jaar de 15 slechtste Nederlandstalige platen waren?
In de lijst. Ik wil weten hoe realistisch het is of we er ook nog wat lozen (en welke), aangezien er dus sowieso een stuk of 15 bij komen. Hadden we vorig jaar al een record NL talig of is dat ouder?quote:Op maandag 8 december 2025 14:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In de lijst of is dit een Bankwarmersgrap?
Ik kan niet kiezen, het zijn er zoveel!quote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand wat vorig jaar de 15 slechtste Nederlandstalige platen waren?
De Langste Nacht zat in de eerste 10 minuten vorig jaar. Die ene knul was met Hannah Mae in de eerste nacht, er stond wat Paul en Thomas hij de onderste honderd. En een Spinvis, dus die zal er wel aan gaan.quote:Op maandag 8 december 2025 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de lijst. Ik wil weten hoe realistisch het is of we er ook nog wat lozen (en welke), aangezien er dus sowieso een stuk of 15 bij komen. Hadden we vorig jaar al een record NL talig of is dat ouder?
Benieuwd wat er op 1499, 1500 en 1501 staat!quote:Op maandag 8 december 2025 14:43 schreef Tussle266 het volgende:
We krijgen na het pauzemuziekje van Lenny de laatste update, lijkt me?
Die plaat waar Hannah Mae doet stond vanochtend op 1999.quote:Op maandag 8 december 2025 14:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De Langste Nacht zat in de eerste 10 minuten vorig jaar. Die ene knul was met Hannah Mae in de eerste nacht, er stond wat Paul en Thomas hij de onderste honderd. En een Spinvis, dus die zal er wel aan gaan.
Wie weet staat die wel op plek 40quote:Op maandag 8 december 2025 14:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een +1380 ofzo voor De Waarheid zou krankzinnig zijn. Maar niet uit te sluiten
ja te hoog idd.quote:Op maandag 8 december 2025 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die plaat waar Hannah Mae doet stond vanochtend op 1999.
Mwah die is best leuk, maar er gaat vast veel beter uit.quote:
ja dat zit er in.quote:Op maandag 8 december 2025 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah die is best leuk, maar er gaat vast veel beter uit.
Wijngaard en Suus en Freek zie ik niet verdwijnen. Die anderen zijn allemaal 50/50 en Spinvis 30/70.quote:Op maandag 8 december 2025 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die plaat waar Hannah Mae doet stond vanochtend op 1999.
Nederland is een gaaf landquote:Op maandag 8 december 2025 14:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een +1380 ofzo voor De Waarheid zou krankzinnig zijn. Maar niet uit te sluiten
Hoe hoog is de ACDC & De Munnik hype nog?quote:Op maandag 8 december 2025 14:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wijngaard en Suus en Freek zie ik niet verdwijnen. Die anderen zijn allemaal 50/50 en Spinvis 30/70.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |