dit dus, ik zou het geweldig vinden als het Nathan is!quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik hoop dat ik zwaar ongelijk heb en dat Loes niet de mol is. Dat zou ik super leuk vinden
Ik snap ook niet waarom kim het spel moet verlaten terwijl ze daarna allemaal naar huis gaan? De opdrachten zijn toch klaar?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat niemand op Loes zit vind ik wel een reden om haar af te schrijven hoor, ondanks de Luz-hint die ik wel heel goed vond. Hoop op Nathan, maar zal wel Merel zijn dan.
Snap trouwens ook niet zo goed waarom er zo groots wordt gedaan dat de finalisten nu bekend zijn terwijl er niks meer gaat gebeuren
Ja normaal gesproken heb je een gewone expeditie en daarna de finaleopdracht(en) en daarna pas de grote eindtest met 40 vragen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat niemand op Loes zit vind ik wel een reden om haar af te schrijven hoor, ondanks de Luz-hint die ik wel heel goed vond. Hoop op Nathan, maar zal wel Merel zijn dan.
Snap trouwens ook niet zo goed waarom er zo groots wordt gedaan dat de finalisten nu bekend zijn terwijl er niks meer gaat gebeuren
Ik vond haar reactie dat ze een van de finalisten was ook erg nep.quote:Op zondag 14 december 2025 10:14 schreef roos94 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)l_verraadt_zichzelf/
Wat zou dat uit moeten maken, een echte fan kijkt toch alles? Maar misschien is het een beetje too much ofzo. Ik merk zelf wel dat ik er een beetje klaar mee ben. Ik kijk nu vooral ook voor de toeristische waardequote:Op zaterdag 13 december 2025 20:26 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Dit seizoen is sowieso minder druk, wellicht omdat het een jubileum is en niet een regulier seizoen. Maar tijdens de reguliere seizoenen is hier de laatste jaren inderdaad ook minder activiteit.
Dit jaquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar ik ben er verder ook totaal niet bezig. In tegenstelling tot vroeger.
Wat is dit voor rare Reddit-post? Drie keer dat filmpje gezien, geen idee op wie ze doelenquote:Op zondag 14 december 2025 10:14 schreef roos94 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)l_verraadt_zichzelf/
Loesquote:Op zondag 14 december 2025 18:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare Reddit-post? Drie keer dat filmpje gezien, geen idee op wie ze doelen
Die heeft inderdaad een gezicht daar, maar dat geldt ook wel voor de rest. Dat is echt zo'n hint die valt in de categorie met hints "dit móet het wel zijn" die het dan uiteindelijk niet zijn (net zoals hints gebaseerd op 'de regie doet dit en dat, dan móet het die wel zijn')quote:
Volgende keer kijken naar het Streaming seizoen zou ik zeggen. Vond het echt verfrissend eens een keer geen BN taferelen. Alleen de uitzend periode was wat matig ivm vakantie etcquote:Op zondag 14 december 2025 18:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoopte vooral dat het Nathan is omdat dat zou betekenen dat hij er tot het einde bij is![]()
Wel één van de meer vermakelijke seizoenen van de laatste tijd, de vorige paar jaar kan ik me niet echt heel goed herinneren ook eigenlijk (streamingseizoen is sowieso helemaal langs me heen gegaan), leuke throwbacks, bijna allemaal wel prima kandidaten, ik vermaak me uitstekend
Yep, zag net op Facebook een filmpje met die bekendmakingquote:Op zondag 14 december 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd of de Belgische Mol ook naar Portugal gaat zoals gesuggereerd wordt
usagi414 in MOL / [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol #39 - Mol ontmaskerdquote:Op zondag 14 december 2025 23:10 schreef hilliebillie het volgende:
Yep, zag net op Facebook een filmpje met die bekendmaking
Had alleen dit filmpje maar gezien. Volgens mij is dat de officiële bekendmaking van een Portugal.quote:Op zondag 14 december 2025 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
usagi414 in MOL / [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol #39 - Mol ontmaskerd
Ik zag al ergens voorbijkomen dat mensen een N in de route van de kleine boot herkenden.quote:Op maandag 15 december 2025 10:54 schreef Fretwork het volgende:
Zou de boot een soort vast patroon hebben gevaren van: Left - .. - .. - Stop?
Ja zoiets zou logischer zijn denk ik. Ik zat gewoon met die stops steedsquote:Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag al ergens voorbijkomen dat mensen een N in de route van de kleine boot herkenden.
Tijdens de biechten bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 december 2025 15:59 schreef xzaz het volgende:
Wanneer is dat uberhaupt gefilmd? Met de mol naast het zwembad?
Dat merk je toch aan iemand hoe lang die weg is. Ik snap nooit hoe dit allemaal gefilmd wordt.quote:Op maandag 15 december 2025 16:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tijdens de biechten bijvoorbeeld
Waarschijnlijk worden ze op een bepaald moment allemaal voor een bepaalde tijd uit de groep gehouden als zoiets gedaan wordt. Dat is natuurlijk ook niet elke aflevering.quote:Op maandag 15 december 2025 16:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat merk je toch aan iemand hoe lang die weg is. Ik snap nooit hoe dit allemaal gefilmd wordt.
Ik denk toch echt dat je wel aan meta-gaming kan doen, reactie van geluidsmannen/vrouwen en camera mensen. Directie invloed uitoefenen; script doorlezen die geslingerd worden. De aanwezigheid van welke personen buiten het spel waar en wanneer. Op een gegeven moment moet daar wel een goed beeld uitkomen.quote:Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden ze op een bepaald moment allemaal voor een bepaalde tijd uit de groep gehouden als zoiets gedaan wordt. Dat is natuurlijk ook niet elke aflevering.
Er is ooit ook een opdracht geweest op een strand waarbij de presentator (weet niet meer wie dat was of hoe lang dit geleden was) zei dat hij bij iedereen de tijd vol ging praten, zodat het niet of viel dat hij de mol extra instructies gaf. (Of was het andersom, dat de mol al instructies had gehad en daardoor wat casual talk kreeg zodat hij even lag weg bleef dan de rest). Dat dekken ze echt wel in.
en als je bijvoorbeeld kijkt naar de verraders worden ze ook op een bepaald tijdstip naar hun kamer gestuurd zodat de verraders naar het torentje kunnen. En lopen er mensen van de productie op de gang zodat ze ook niet kunnen horen waar de mensen vandaan komen, o.i.d.
In de podcast Trust Nobody hadden ze de theorie dat de mol zijn/haar naam spelt in het water.quote:Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag al ergens voorbijkomen dat mensen een N in de route van de kleine boot herkenden.
Andere zagen daar juist weer een S in, wat ik ook wel weer kan begrijpen.quote:Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |