Zonnenbrillen hebben alles verraden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:24 schreef roos94 het volgende:
Wat een voorspelbare, onnodige aflevering.
Gaap
Laatste?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef Koen66 het volgende:
Prima seizoen, matige laatste aflevering
Wie is de mol is al een jaar of 10-15 te voorspelbaar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:24 schreef roos94 het volgende:
Wat een voorspelbare, onnodige aflevering.
Gaap
Klopt. Bij de andere kandidaten is ze niet zo verdacht als de productie haar voor de kijkers probeerde te makenquote:
Dat was altijd met afstand de saaiste aflevering van het seizoen, dus die zal wel geschrapt zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:28 schreef TLC het volgende:
Normaal doen de finalisten toch ook nog opdrachten ?
Het was een korter seizoen dan anders en er is al een keer niemand uit gegaan, dus er moest nog iemand op het laatste moment afvallen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:28 schreef TLC het volgende:
Normaal doen de finalisten toch ook nog opdrachten ?
Dit ja. Molboekje was voorspelbaar geen geld. Niemand die voor geld gaat natuurlijk. En heel stom dat iedereen overduidelijk op Merel zit.. knip dan de namen weg of laat men iets over iedereen zeggen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef Koen66 het volgende:
Prima seizoen, matige laatste aflevering
Maar dan valt iedereen daar weer over.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit ja. Molboekje was voorspelbaar geen geld. Niemand die voor geld gaat natuurlijk. En heel stom dat iedereen overduidelijk op Merel zit.. knip dan de namen weg of laat men iets over iedereen zeggen.
Ja maar dan hou je in ieder geval een beetje de spanning erin…quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dan valt iedereen daar weer over.
Behalve als het ineens Nathan blijkt te zijn die wel degelijk atypsich speelde.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dan hou je in ieder geval een beetje de spanning erin…
Die persoon bij het zwembad. De enige met die bouw is Loes. Eltterlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:48 schreef Teerzii het volgende:
Ik twijfel nu wel of Loes de mol is door de verdenkingen. Maar dan zal Merel zijn wat ik niet hoop. Want persoon bij zwembad leek niet Nathan door lengte van de armen.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:34 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf gewoon in de Nathan-tunnel, zeker na vorige week.
Yesquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Behalve.
Dus de mol
[ afbeelding ]
Dus is ie het wélquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:47 schreef roos94 het volgende:
Ik snap de grote Nathan verdenking dus niet. Ik heb hem echt geen seconde verdacht. Hij is zó niet de mol. Gewoon echt totaaaaal niet.
Dat heb ik nou met Loes.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:47 schreef roos94 het volgende:
Ik snap de grote Nathan verdenking dus niet. Ik heb hem echt geen seconde verdacht. Hij is zó niet de mol. Gewoon echt totaaaaal niet.
Ik hoop het. Ik hoop dat ik zwaar ongelijk heb en dat Loes niet de mol is. Dat zou ik super leuk vindenquote:
En jezelf superdom vinden met jouw wekenlange overtuiging dat het Loes is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:10 schreef roos94 het volgende:
Ik hoop het. Ik hoop dat ik zwaar ongelijk heb en dat Loes niet de mol is. Dat zou ik super leuk vinden
Ik ben er absoluut van overtuigd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
En jezelf superdom vinden met jouw wekenlange overtuiging dat het Loes is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |