quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik schiet echt mezelf door mn bek als Loes niet de mol is
quote:
Degene die de meeste vragen goed heeft beantwoordt en als beide evenveel antwoorden goed hebben, dan is de tijd van degene die de test het snelst heeft ingevuld bepalend…quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef Gremen het volgende:
Wie zou er winnen als beide niet-mollen de mol verdenken en de test dus ongeveer hetzelfde invullen?
Degene die de minste fouten heeft. Bij evenveel fouten wint degene die de test als snelste heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef Gremen het volgende:
Wie zou er winnen als beide niet-mollen de mol verdenken en de test dus ongeveer hetzelfde invullen?
Vanavond is de uitslag.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:58 schreef heywoodu het volgende:
Is vandaag nou de finale of de uitslag?
Bloody hell…quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja dr blijft straks weinig van me over als het Loes niet is
Mijn punten all-in op Loes.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:14 schreef roos94 het volgende:
@:loes beter ben je de mol anders sta ik voor paal en heb ik de grootste tunnelvisie van mn leven gehad
Komt er nou geld in de pot als hij de Mol is?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:24 schreef svann het volgende:
Ik heb alles op Nathan en wil nu gaan zien dat hij met de koffertjes heeft geknoeid.
Zonder code proberen te openen of iets dergelijks.
Dan ging er volgens mij 2000 euro uit. Als hij het toch niet is, komt er 1000 euro bij.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Komt er nou geld in de pot als hij de Mol is?
Dan zou het echt de laagste pot ever zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ging er volgens mij 2000 euro uit. Als hij het toch niet is, komt er 1000 euro bij.
Oh nee Diederik Jekel en Ron Boszhard gespot!quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie geen oud mollen/kandidaten in het publiek
Wat is er nou belangrijker dan de widm finale?quote:
Pastel de Nata…quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef Isane het volgende:
Wat voor bakjes (snacks) staan daar op tafel
Soort pastei bakjes of zo?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef Isane het volgende:
Wat voor bakjes (snacks) staan daar op tafel
Serious request is wel wat belangrijker dat deze babbelshowquote:
Hij werkt nu mee aan de TV uitzendingen van Serious Request…quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat is er nou belangrijker dan de widm finale?
Wat als hij finalist was, kon hij er dan ook niet zijn?
Vragen vragen..
Die is de hele tijd in Den Bosch ja.quote:
Inteeltfeestje.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:36 schreef Gremen het volgende:
[..]
Serious request is wel wat belangrijker dat deze babbelshow
Gierenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Goed rok van Loes voor op de motor…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |