Nathan was weliswaar actief, maar uiteindelijk spoort hij zowel Loes als Merel aan om allebei de rekwisieten mee te nemen waardoor er geen geld verdiend wordt. Bij de sinaasappelopdracht staat hij een beetje buitenspel en prompt wordt het volledige bedrag daar verdiend. Nathan-tunnel hier dusquote:Op maandag 8 december 2025 10:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch vind ik Loes heel passief in die opdracht in het zwembad als met met het lasergamen eerder. Nathan daarentegen.
Lijkt alsof ze 2 dagen te weinig hadden geplanned?quote:Op maandag 8 december 2025 10:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende week is de finale en er is ook al een keer niemand naar huis gegaan. Ze gaan nu al met 4 naar de finale-uitzending (mogelijk valt er daarin nog iemand af).
Ik zit al weken in de Loes-tunnel, maar speltechnisch gezien valt er veel meer te zeggen voor Nathan dan voor Loes. Die zit bij opdrachten helemaal niet zo vaak op de plek waar je wilt zijn als Mol. En lijkt daar ook niet altijd haar best voor te doen om dat wel te bewerkstelligen.quote:Op maandag 8 december 2025 10:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nathan was weliswaar actief, maar uiteindelijk spoort hij zowel Loes als Merel aan om allebei de rekwisieten mee te nemen waardoor er geen geld verdiend wordt. Bij de sinaasappelopdracht staat hij een beetje buitenspel en prompt wordt het volledige bedrag daar verdiend. Nathan-tunnel hier dus
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:36 schreef roos94 het volgende:
Gokje
Loes - mol
Merel - winnaar
Nathan - verliezer
Nouja Loes is geen gok maar de rest wel
Dat mensen na deze hint nog steeds durven zeggen dat het nathan is. Deluluquote:Op donderdag 11 december 2025 18:56 schreef Isane het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXR2ejJrM2xreGsxZA==
Poah
“Verhaal niet beschikbaar”quote:Op donderdag 11 december 2025 18:56 schreef Isane het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXR2ejJrM2xreGsxZA==
Poah
quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:35 schreef Moira het volgende:
[..]
“Verhaal niet beschikbaar”wat stond er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit seizoen is sowieso minder druk, wellicht omdat het een jubileum is en niet een regulier seizoen. Maar tijdens de reguliere seizoenen is hier de laatste jaren inderdaad ook minder activiteit.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:21 schreef MaJo het volgende:
Ik merk dat het me dit jaar eigenlijk allemaal niet zo boeit, het wordt eigenlijk elk jaar minder. Ook hoor ik nauwelijks anderen over WIDM en ook gaan de topics hier minder hard. Is de sjeu er een beetje af?
Misschien omdat we de kandidaten al kennen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:21 schreef MaJo het volgende:
Ik merk dat het me dit jaar eigenlijk allemaal niet zo boeit, het wordt eigenlijk elk jaar minder. Ook hoor ik nauwelijks anderen over WIDM en ook gaan de topics hier minder hard. Is de sjeu er een beetje af?
Is meer een Fok! Issue.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:26 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Dit seizoen is sowieso minder druk, wellicht omdat het een jubileum is en niet een regulier seizoen. Maar tijdens de reguliere seizoenen is hier de laatste jaren inderdaad ook minder activiteit.
Ik vroeg me wel af of het niet wat te veel zou zijn, die twee series vlak achter elkaar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:21 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk wel, maar ik ben er verder ook totaal niet bezig. In tegenstelling tot vroeger.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:21 schreef MaJo het volgende:
Toch even quoten.quote:
Dit is echt mijn natte droom.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:34 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf gewoon in de Nathan-tunnel, zeker na vorige week.
Naar Kim en Merel?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:33 schreef Isane het volgende:
Ik ben geswitched van Nathan en Loes. Ben benieuwd
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:34 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf gewoon in de Nathan-tunnel, zeker na vorige week.
Bij de volgende ESF-meet regelen we ditquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Lijkt me een leuke opdracht om te doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |