ze moeten alleen een bank nog en tv meubel, veel was al opgeslagenquote:Op maandag 8 december 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi kerst en verjaardagscadeau
Maar meubels bestellen en krijgen duurt altijd even.
XZe zullen nog wel niets hebben
Dat is best snel, er zijn gedeeltes in Nederland waar je nog veel langer moet wachtenquote:
Ik ben wel graag bezig, maar meer met denken en schrijven.quote:Op maandag 8 december 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor eigen woning gebruik ik ook de ruimte tussen de oren, hoewel ik pas bij een vriendin aan het klussen was (wandje plaatsen, eea ophangen, aan muren vast zetten want kleine dochter). Vind het wel leuk om bezig te zijn. Mijn tuin heb ik ook zelf aangelegd
Snel?quote:Op maandag 8 december 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is best snel, er zijn gedeeltes in Nederland waar je nog veel langer moet wachten
O dat scheelt, maar een bank bestellen duurt ook een paar weken of je moet bij LeenBakker of zo gaan.quote:Op maandag 8 december 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ze moeten alleen een bank nog en tv meubel, veel was al opgeslagen
Achterhoek is sowieso wel relatief snel, mijn vrouw en ik hadden met een half jaar ee woning, al is dat al wel 15 jaar terugquote:Op maandag 8 december 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is best snel, er zijn gedeeltes in Nederland waar je nog veel langer moet wachten
Ja het woord Bolk schrijven doe je graagquote:Op maandag 8 december 2025 07:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben wel graag bezig, maar meer met denken en schrijven.
Ik overdenk te snel waardoor ik er in vast blijf hangen, dus als ik iets in mijn hoofd heb moet ik dat gelijk uitvoeren.quote:Op maandag 8 december 2025 07:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben wel graag bezig, maar meer met denken en schrijven.
Ja hoor er zijn mensen die al 10 jaar wachten op een huis, er is hier in Nederland een woningnoodquote:
Ja, dan praat je ook over andere tijdenquote:Op maandag 8 december 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Achterhoek is sowieso wel relatief snel, mijn vrouw en ik hadden met een half jaar ee woning, al is dat al wel 15 jaar terug
Wordt waarschijnlijk gewoon kringloop, het hoeft niet nieuw voor hun gezien ze mogelijk op korte termijn er weer uit gaan.quote:Op maandag 8 december 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt, maar een bank bestellen duurt ook een paar weken of je moet bij LeenBakker of zo gaan.
Maar goed het belangrijkste is ze hebben een huis
Bolkquote:Op maandag 8 december 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het woord Bolk schrijven doe je graag
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
O daat kan ook. Waarom gaan ze er op korte termijn uit dan?quote:Op maandag 8 december 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk gewoon kringloop, het hoeft niet nieuw voor hun gezien ze mogelijk op korte termijn er weer uit gaan.
Ik denk meer abstract en theoretisch. Dat moet je juist overdenken.quote:Op maandag 8 december 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik overdenk te snel waardoor ik er in vast blijf hangen, dus als ik iets in mijn hoofd heb moet ik dat gelijk uitvoeren.
Ik ben er persoonlijk nooit door getroffen. D66 gaat dat oplossen?quote:Op maandag 8 december 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor er zijn mensen die al 10 jaar wachten op een huis, er is hier in Nederland een woningnood
Dacht dat jij daar wel van op de hoogte was?
In haar woonplaats staat een huis leeg, eigenaar is een kennis van haar vader en het huis is soort van toegezegd, maar niet helemaal zeker nog. Kan zijn dat er mensen in komen die voor zijn bedrijf gaan werken, terwijl dorpskernen ook hun best moeten doen de jeugd te huisvesten.quote:Op maandag 8 december 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daat kan ook. Waarom gaan ze er op korte termijn uit dan?
Die gaat voor nog meer ellende zorgen dan dat ze gaan oplossenquote:Op maandag 8 december 2025 07:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben er persoonlijk nooit door getroffen. D66 gaat dat oplossen?
Afwachten dusquote:Op maandag 8 december 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In haar woonplaats staat een huis leeg, eigenaar is een kennis van haar vader en het huis is soort van toegezegd, maar niet helemaal zeker nog. Kan zijn dat er mensen in komen die voor zijn bedrijf gaan werken, terwijl dorpskernen ook hun best moeten doen de jeugd te huisvesten.
Is niet mijn sterkste kant, ik bedenk een ontwerp, maak het en problemen die ik tegen kom (als ik die tegen kom) los ik ter plekke op. Ik ben meer een simpele denkerquote:Op maandag 8 december 2025 07:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik denk meer abstract en theoretisch. Dat moet je juist overdenken.
Ja idd, maar ze hebben in ieder geval iets, dat is het belangrijkste. Kunnen ze eindelijk echt van elkaar genietenquote:
Oh, dacht ik dat verkeerd.quote:Op maandag 8 december 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gaat voor nog meer ellende zorgen dan dat ze gaan oplossen
Daaromquote:Op maandag 8 december 2025 07:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, maar ze hebben in ieder geval iets, dat is het belangrijkste. Kunnen ze eindelijk echt van elkaar genieten
Ik een complexe denker, maar niet geheel praktisch.quote:Op maandag 8 december 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is niet mijn sterkste kant, ik bedenk een ontwerp, maak het en problemen die ik tegen kom (als ik die tegen kom) los ik ter plekke op. Ik ben meer een simpele denker
Misschien denk jij wel goed en ik verkeerdquote:
zo heeft iedereen zijn denkwijzequote:Op maandag 8 december 2025 07:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik een complexe denker, maar niet geheel praktisch.
Ik bolk dus ik bolkquote:
Kut, hoezo is het kut met jou?quote:
Mooi man!quote:Op maandag 8 december 2025 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ow das minder.. hier eigenlijk het tegenovergestelde
Ik zet mijn vriendin een maand eerder op het vliegtuig terug naar huis.quote:
Hell no!quote:Op maandag 8 december 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
dat is idd kut.. gaan jullie nog wel verder?
O dat is kut om te horen ToT. Ik dacht dat het zo goed ging.quote:Op maandag 8 december 2025 07:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zet mijn vriendin een maand eerder op het vliegtuig terug naar huis.
Valt niet mee te leven. Veel te veel nukkige buien zonder te willen zeggen wat er aan de hand is. Ze zegt dat ze dat haar hele leven al heeft.
Moet je dat ook nog extra betalen een maand eerder een ticket?quote:
Hij vindt het verschrikkelijk dat zijn vriendinnetje weg gaat, maar mijn vriendin ziet hij het liefst vandaag nog op het vliegtuig.quote:Op maandag 8 december 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is kut om te horen ToT. Ik dacht dat het zo goed ging.![]()
En dat net voor de feestdagen ook nog.
Hoe vindt Mini het dat ze weer weggaan?
Yup....quote:Op maandag 8 december 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je dat ook nog extra betalen een maand eerder een ticket?
Ook sneu voor de kinderen. Maar je hebt gelijk ToT beter doe je het nu dan dat je aanmoddertquote:Op maandag 8 december 2025 07:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vindt het verschrikkelijk dat zijn vriendinnetje weg gaat, maar mijn vriendin ziet hij het liefst vandaag nog op het vliegtuig.
Dure Hobby ToTquote:
Voorlopig geen vrouwen meer voor mij, maar idd geen buut'nlander meer voor mij!quote:Op maandag 8 december 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dure Hobby ToT
Ben je nu genezen van vrouwen naar Nederland halen?
Focus je op vrouwen die al in Nederland zijn, neem aan dat ze ook in Nederland zijn?
Wat vind ze er zelf van?quote:Op maandag 8 december 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorlopig geen vrouwen meer voor mij, maar idd geen buut'nlander meer voor mij!
Wel jammer dat het zo gelopen is, maar wel goed dat je er nu al achter komt!quote:Op maandag 8 december 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
Ze kwam sowieso met het idee hier van: "Ik heb een partner in Europa, ik ga hem bezoeken en we gaan samen een toekomst hebben. We hebben een paar maand gechat en ik hou zielsveel van hem."
Ik zelf had zoiets van: "Lijkt me een leuke dame, zo met videobellen is er te veel een drempel om elkaar beter te leren kennen, laat ik haar maar uitnodigen om te kijken of we nader tot elkaar kunnen komen."
Ze merkte dat ik me niet halsoverkop in de liefde stortte (juist dankzij haar buien) en dat viel haar enorm tegen.quote:
Eigenlijk wist ik het vantevoren al wel. Met videobellen waren me al genoeg dingen opgevallen, maar ik had gehoopt dat die zouden verdwijnen als ze eenmaal hier zou zijn.quote:Op maandag 8 december 2025 08:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zo gelopen is, maar wel goed dat je er nu al achter komt!
Maar jij was ook gek op haar.quote:Op maandag 8 december 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
Ze kwam sowieso met het idee hier van: "Ik heb een partner in Europa, ik ga hem bezoeken en we gaan samen een toekomst hebben. We hebben een paar maand gechat en ik hou zielsveel van hem."
Ik zelf had zoiets van: "Lijkt me een leuke dame, zo met videobellen is er te veel een drempel om elkaar beter te leren kennen, laat ik haar maar uitnodigen om te kijken of we nader tot elkaar kunnen komen."
Jammer ToT, maar geef het de tijd en ik snap dat je nu even klaar er mee bent.quote:Op maandag 8 december 2025 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik het vantevoren al wel. Met videobellen waren me al genoeg dingen opgevallen, maar ik had gehoopt dat die zouden verdwijnen als ze eenmaal hier zou zijn.
Niet dus.
Ja ik was wel gek op haar, maar "houden van" is iets wat moet groeien. Liefde op het eerste gezicht geloof ik niet in, verliefdheid wel.quote:Op maandag 8 december 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar jij was ook gek op haar.
Ik blijf het een rare gewaarwording vinden dat je van iemand kan gaan houden als je elkaar niet in het echt kent. Maar dat is meer mijn ding.
Het blijft jammer ToT maar goed dat je het nu inziet voor dat ze voorgoed bij je was ingetrokken
Het moet voor haar ook niet leuk zijn
Nog ondankbaar ook. Goed dat je het optijd inziet ToTquote:Op maandag 8 december 2025 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze merkte dat ik me niet halsoverkop in de liefde stortte (juist dankzij haar buien) en dat viel haar enorm tegen.
Ik heb haar de afgelopen 2 maand overal mee naar toe genomen om haar van alles te zien, maar dat is ze volkomen vergeten en ze denkt dat ik haar nooit naar iets leuks breng. Heel verbitterd, en nu wil ze ook weg.
Volgende keer meer naar je eigengevoel luisterenquote:Op maandag 8 december 2025 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik het vantevoren al wel. Met videobellen waren me al genoeg dingen opgevallen, maar ik had gehoopt dat die zouden verdwijnen als ze eenmaal hier zou zijn.
Niet dus.
Heel jammer.quote:Op maandag 8 december 2025 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet dus.
Dat moet zeker groeien, dat gebeurd in de loop van de tijd. DOor elkaar te leren kennen komt het houden van pasquote:Op maandag 8 december 2025 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was wel gek op haar, maar "houden van" is iets wat moet groeien. Liefde op het eerste gezicht geloof ik niet in, verliefdheid wel.
Waarom?quote:Op maandag 8 december 2025 08:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kak mijn favoriete topje weg gedaan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2025 08:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kak mijn favoriete topje weg gedaan.Die je daar aan hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou ja het is weg, het is niet andersquote:Op maandag 8 december 2025 08:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Letters vielen er bijna af maar wou het houden
quote:Op maandag 8 december 2025 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was wel gek op haar, maar "houden van" is iets wat moet groeien. Liefde op het eerste gezicht geloof ik niet in, verliefdheid wel.
Warme kleding aanquote:Op maandag 8 december 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is aardig koud inderdaad. 16 graden in de kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |