Hey Docquote:
Is ook zo.quote:
Zekers en weer goed opgedroogdquote:Op maandag 8 december 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Dochet weekend weer overleefd
quote:Op maandag 8 december 2025 07:01 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zekers en weer goed opgedroogd
Altijdquote:Op maandag 8 december 2025 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]Mooi dan nu weer helemaal Klaar voor de arbeid
Heb je nog vakantie tussen Kerst en oud en nieuw?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 8 december 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog vakantie tussen Kerst en oud en nieuw?
Het valt gunstig dit jaar dus het kost weinig verlofdagenquote:
Van 19 Dec tot 5 janquote:Op maandag 8 december 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het valt gunstig dit jaar dus het kost weinig verlofdagen
Al een week of wat hebben we het er nog over in huis, maar nu dan eindelijkquote:Op maandag 8 december 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, wat een toeval. Gisteren had je het er nog over
quote:Op maandag 8 december 2025 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Al een week of wat hebben we het er nog over in huis, maar nu dan eindelijk
Lekker 2 weken. Heb je nog plannen, of gewoon lekker thuis hangen?quote:Op maandag 8 december 2025 07:06 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Van 19 Dec tot 5 jan19e kerstborrel
![]()
Nou hopelijk heeft ze er niet al te veel last van en komen ze makkelijk doorquote:Op maandag 8 december 2025 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Al een week of wat hebben we het er nog over in huis, maar nu dan eindelijk
Lekker thuis en wat buurten hier en daarquote:Op maandag 8 december 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker 2 weken. Heb je nog plannen, of gewoon lekker thuis hangen?
Groot gelijk, lekker doen waar je zin in hebtquote:Op maandag 8 december 2025 07:09 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Lekker thuis en wat buurten hier en daar
quote:Op maandag 8 december 2025 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
we haan het meemaken, ze was zojuist aan het huilen dus denk al: daar komt het. Maar nee, mevrouw kon har speen niet vinden. Gaat ook lastig als je er zelf op ligt
In febr 2 week oostenrijkquote:Op maandag 8 december 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, lekker doen waar je zin in hebt
O kijk eens aan je begint het nieuwe jaar gelijk goedquote:
Moet ook beetje aan jezelf denken hequote:Op maandag 8 december 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk eens aan je begint het nieuwe jaar gelijk goed
Verbouwenquote:Op maandag 8 december 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
straks aan de klus bij mn zwagertje, heeft een huisje gekregen met zij vriendin
O dat is fijn, hebben ze zeker lang op moeten wachtenquote:Op maandag 8 december 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
Dat doe je dan ook goedquote:Op maandag 8 december 2025 07:14 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Moet ook beetje aan jezelf denken he
Jouw zus is die vriendin?quote:Op maandag 8 december 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
Letterdiaree, broertje van mijn vrouw, met zijn vriendinquote:
Jaar of 4quote:Op maandag 8 december 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn, hebben ze zeker lang op moeten wachten
Werkse Docquote:
O dat valt echt mee in deze tijdquote:
quote:Op maandag 8 december 2025 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Letterdiaree, broertje van mijn vrouw, met zijn vriendin
staan al wel 7 jaar ingeschreven, dit is de eerste keer (na 3 afvallers) dat ze een huisje mochten bezichtigenquote:
Dat laat ik doenquote:Op maandag 8 december 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
plafond witten en een slaapkamer
Heb zelf een tijd gewerkt als schilder dus snap wel dat ze mij vragenquote:
Fijn hoor, dan waren ze er ook wel echt aan toe nuquote:Op maandag 8 december 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
staan al wel 7 jaar ingeschreven, dit is de eerste keer (na 3 afvallers) dat ze een huisje mochten bezichtigen
zijn ze ook want bij haar is geen ruimte voor 2 pers bed op haar slaapkamer en bij hem zit zijn zusje (die er niet woont) en moeder nogal eens dwars, dus ben oprecht blij voor zequote:Op maandag 8 december 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn hoor, dan waren ze er ook wel echt aan toe nu
Snap ik. Het is ook een drama om een huis te krijgen tegenwoordigquote:Op maandag 8 december 2025 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zijn ze ook want bij haar is geen ruimte voor 2 pers bed op haar slaapkamer en bij hem zit zijn zusje (die er niet woont) en moeder nogal eens dwars, dus ben oprecht blij voor ze
Ik heb alles tussen de oren; ik ben geen handige Harrie.quote:Op maandag 8 december 2025 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb zelf een tijd gewerkt als schilder dus snap wel dat ze mij vragen
Ja precies, gelijk hun eerste kerst samen, zij is 8 januari jarig ookquote:Op maandag 8 december 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Het is ook een drama om een huis te krijgen tegenwoordig
Maar zij gaan nu goed het nieuwe jaar in, samen een toekomst opbouwen in je eigen huis
7 jaar????quote:Op maandag 8 december 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
staan al wel 7 jaar ingeschreven, dit is de eerste keer (na 3 afvallers) dat ze een huisje mochten bezichtigen
Voor eigen woning gebruik ik ook de ruimte tussen de oren, hoewel ik pas bij een vriendin aan het klussen was (wandje plaatsen, eea ophangen, aan muren vast zetten want kleine dochter). Vind het wel leuk om bezig te zijn. Mijn tuin heb ik ook zelf aangelegdquote:Op maandag 8 december 2025 07:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb alles tussen de oren; ik ben geen handige Harrie.
Mooi kerst en verjaardagscadeauquote:Op maandag 8 december 2025 07:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja precies, gelijk hun eerste kerst samen, zij is 8 januari jarig ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |