Ik vermoed dat je een in het Nederlands nagesynchroniseerde video te zien krijgt.quote:
Max dient hem van repliek, had ie niet van terug.quote:Op zondag 7 december 2025 20:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Tyfus Engelsen:
Bekijk deze YouTube-video
euh nee?quote:Op zondag 7 december 2025 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je een in het Nederlands nagesynchroniseerde video te zien krijgt.
en Max heeft gelijk, dat Spanje nu weer naar voren komt, terwijl je net zo makkelijk kan zeggen dat Kimi de schuldige zou zijn. of de swap van McL bij de slechte pitstop van Norris.quote:Op zondag 7 december 2025 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max dient hem van repliek, had ie niet van terug.
quote:Op zondag 7 december 2025 20:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
I meen een youtube clip van een vraag van de Engelse pers na de race vandaag.
Sorry maar dit soort video's vind ik behoorlijk ongeloofwaardig, zelfs als ze echt zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je een in het Nederlands nagesynchroniseerde video te zien krijgt.
Dat mag, maar volgens mij was dit echt.quote:Op zondag 7 december 2025 20:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Sorry maar dit soort video's vind ik behoorlijk ongeloofwaardig, zelfs als ze echt zijn.
Sowieso was er voor de journalist niets om van terug te hebben want bij de FIA persconferentie is het niet helemaal de bedoeling om door te vragen op een antwoord.quote:Op zondag 7 december 2025 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat maakt het ook zo'n strontvervelende vraag.quote:Op zondag 7 december 2025 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sowieso was er voor de journalist niets om van terug te hebben want bij de FIA persconferentie is het niet helemaal de bedoeling om door te vragen op een antwoord.
Het is vragen, antwoord en weer door.
In het eindejaarsinterview van Viaplay zullen ze het er ook niet over hebben waarschijnlijk.
Kreeg ik wel. Misschien was die daarom eventjes verbaasd.quote:
dat is een fok/YT embed dingetje, origineel is gewoon in het engelsquote:Op zondag 7 december 2025 20:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kreeg ik wel. Misschien was die daarom eventjes verbaasd.
Het verschil met Kimi is in deze dat Kimi niet meedeed voor het rijderskampioenschap. Max was volledig verantwoordelijk voor zijn achteraf cruciaal blijkende penalty op Spanje.quote:Op zondag 7 december 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
en Max heeft gelijk, dat Spanje nu weer naar voren komt, terwijl je net zo makkelijk kan zeggen dat Kimi de schuldige zou zijn. of de swap van McL bij de slechte pitstop van Norris.
tja een beetje kinderachtige journalisten.
Maar ja dat weten we, vandaar ook dat stukje dat er tussen zit of de Britse pers het vliegtuig moest halen.
hier worden posts geplaats als je op invoeren drukt en geedit als je op wijzig druktquote:
2025 Austrian Grand Prix: Antonelli knocks Verstappen out of the race on Lap 1quote:Op zondag 7 december 2025 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het verschil met Kimi is in deze dat Kimi niet meedeed voor het rijderskampioenschap. Max was volledig verantwoordelijk voor zijn achteraf cruciaal blijkende penalty op Spanje.
Ja dat moment heeft iedereen gezien. En daar had Verstappen geen controle over.quote:Op zondag 7 december 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier worden posts geplaats als je op invoeren drukt en geedit als je op wijzig drukt
[..]
2025 Austrian Grand Prix: Antonelli knocks Verstappen out of the race on Lap 1
Je zou zo bij Sky UK kunnen gaan werken.quote:Op zondag 7 december 2025 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat moment heeft iedereen gezien. En daar had Verstappen geen controle over.
Waar Verstappen wel controle over had was zijn botsing met Russell. Dat is de crux.
Waarom?quote:Op zondag 7 december 2025 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je zou zo bij Sky UK kunnen gaan werken.
Het is ook een domme vraag, net zoals een aantal hier ook al zaten ze zaniken over Barcelona.quote:Op zondag 7 december 2025 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht kan je ook stellen dat Max het kampioenschap heeft cadeau gedaan aan Norris met die penalty. Is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 7 december 2025 20:57 schreef bedachtzaam het volgende:
Het antwoord van Max was mooi en juist, hij kreeg enkele kadootjes waardoor het toch nog tot de race vandaag mogelijk was om alsnog te winnen maar in feite had het enkele races geleden al beslist moeten zijn als McLaren geen diskwalificatie had gehad en de strategische misser in Qater niet maakte.
Dat is gewoon zoeken naar een naald om mee te steken, het enige dat Max aangerekend kan worden dit jaar gebruiken om aan te wijzen waarom hij het kampioenschap verloor.quote:Op zondag 7 december 2025 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht kan je ook stellen dat Max het kampioenschap heeft cadeau gedaan aan Norris met die penalty. Is maar hoe je het bekijkt
"Road rage” gelijk stellen aan een ongelukquote:Op zondag 7 december 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
en Max heeft gelijk, dat Spanje nu weer naar voren komt, terwijl je net zo makkelijk kan zeggen dat Kimi de schuldige zou zijn. of de swap van McL bij de slechte pitstop van Norris.
tja een beetje kinderachtige journalisten.
Maar ja dat weten we, vandaar ook dat stukje dat er tussen zit of de Britse pers het vliegtuig moest halen.
Ging me meer om het antwoord van Max.quote:Op zondag 7 december 2025 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft grappig en ook wel waanzinnig hoe druk iedereen maar kan blijven met de Britse pers.
Niks chauvinistisch is ons vreemd.
Ik zie het nu, heb ik nog nooit gezien eerlijk gezegd. Maar als je hem via YouTube opent heb je niet dat AI gedoe.quote:Op zondag 7 december 2025 20:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dat is een fok/YT embed dingetje, origineel is gewoon in het engels
Als Mclaren gewoon even een beetje normaal gedaan had de laatste wedstrijden was het inderdaad allang gespeeld.quote:Op zondag 7 december 2025 21:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is gewoon zoeken naar een naald om mee te steken, het enige dat Max aangerekend kan worden dit jaar gebruiken om aan te wijzen waarom hij het kampioenschap verloor.
Zo dom is het in mijn ogen.
Het had allang beslist moeten zijn.
Precies.quote:Op zondag 7 december 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Mclaren gewoon even een beetje normaal gedaan had de laatste wedstrijden was het inderdaad allang gespeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |