Verstappens foutjes waren denk ik wel op twee vingers te tellen, dat is niet te zeggen van de McLaren rijders. Dus hij heeft wel een punt.quote:Op zondag 7 december 2025 19:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij kreeg ook veel cadeau. Dat bedoelde hij vandaag ook toen hij boos werd bij de vraag over Spanje. Hij heeft goede dingen gedaan, McLaren heeft domme dingen gedaan en dan blijven menzen zeuren over Spanje.
Als Kimi niet 2 punten aan Norris gaf door zijn fout en niet minstens 10 punten had gekost in Oostenrijk was Max met gemak kampioen geweest bijvoorbeeld, ondanks Spanje.
Ik vind het prima zo, leuk seizoen gehad terwijl ik halverwege niet eens meer had verwacht dat ik nog alles ging kijken
Zo werkt het dus niet als je teamgenoot ongeveer net zo goed is. Maar die hadden wel de coureur van een ander team al uitgeschakeld.quote:Op zondag 7 december 2025 19:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Leclerc of Russell waren in de MCL39 in Mexico al kampioen geweest, joh.
Je kunt natuurlijk ook de inhoud van mijn post gewoon negeren en herhalen wat je ervoor al gezegd hebt. Dat maakt discussiėren alleen een tikkeltje ingewikkeld.quote:Op zondag 7 december 2025 19:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja en zo heeft Norris het laten liggen in de eerste helft van het seizoen.. uiteindelijk gaat het over een geheel seizoen. En nogmaals daarin eindigt hij in zijn 3e (!) seizoen op slechts 13 punten van de wereldkampioen. Dat is echt een enorm goede prestatie. Heeft dit seizoen ook gewoon 6x pole gepakt en 7 GP's gewonnen. Door dan te zeggen dat iemand door het ijs zakt is echt van de zotte, dan heb je het niet begrepen.
Heeft nu met 9 overwinningen er al meer dan Leclerc (8x) en Russell (5x).
Het grappige aan Piastri was dat die inderdaad redelijk gehypet werd, zeker in het begin van het seizoen. Bij Viaplay bijvoorbeeld veel mensen die hem als kampioen voorspelden. En daar kregen ze na de eerste seizoenshelft toch vrij aardig gelijk in.quote:Op zondag 7 december 2025 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook de inhoud van mijn post gewoon negeren en herhalen wat je ervoor al gezegd hebt. Dat maakt discussiėren alleen een tikkeltje ingewikkeld.
Nou.. niet helemaal. DRS blijft nog wel, alleen in andere vorm.quote:
er staat toch niet "de laatste die een tijdelijke performance boost gebruikt"?quote:Op zondag 7 december 2025 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou.. niet helemaal. DRS blijft nog wel, alleen in andere vorm.
Mercedes maakt een leuk plaatje maar daar moet blijkbaar een kanttekening bij gemaakt wordenquote:Op zondag 7 december 2025 20:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
er staat toch niet "de laatste die een tijdelijke performance boost gebruikt"?
Een tijdelijke performance boost is ook niet vergelijkbaar met de aerodynamische opvolger van DRS.quote:Op zondag 7 december 2025 20:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
er staat toch niet "de laatste die een tijdelijke performance boost gebruikt"?
quote:Op zondag 7 december 2025 20:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een tijdelijke performance boost is ook niet vergelijkbaar met de aerodynamische opvolger van DRS.
Dit gaat om het kunnen kantelen van de voor en achtervleugel op de daarvoor aangewezen plekken op het circuit.
Vanaf '26 kan ook de verdedigende partij DRS gebruiken, niet alleen de aanvallende partij.quote:
Dank je wel Hans.quote:Op zondag 7 december 2025 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanaf '26 kan ook de verdedigende partij DRS gebruiken, niet alleen de aanvallende partij.
Dus nu ben ik "Hans" omdat ik aantoon dat er wel degelijk een nuanceverschil zit in de hier te onderscheiden elementen? (performance boost vs. drag reductie)? Nou ja prima.quote:
Nee ben je gek ik vond het alleen grappig dat je doorging op iets wat er verder niet toe doet.quote:Op zondag 7 december 2025 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus nu ben ik "Hans" omdat ik aantoon dat er wel degelijk een nuanceverschil zit in de hier te onderscheiden elementen? (performance boost vs. drag reductie)? Nou ja prima.
Een leuke opmerking van Verstappen tijdens de top 3 persconferentie over zijn auto was trouwens "sometimes I hated it.. sometimes I loved it".quote:Op zondag 7 december 2025 20:18 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
benieuwd wat lollipopman doet met de ferrari auto
Het was een wild paard maar het temmen waardquote:Op zondag 7 december 2025 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een leuke opmerking van Verstappen tijdens de top 3 persconferentie over zijn auto was trouwens "sometimes I hated it.. sometimes I loved it".
Beetje een haat-liefde dus. En dat is ook wel te begrijpen. Hij won toch een aardige partij wedstrijden ermee.
Als je de feiten niet onder ogen wilt zien dan is het ook lastig discussiėren natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook de inhoud van mijn post gewoon negeren en herhalen wat je ervoor al gezegd hebt. Dat maakt discussiėren alleen een tikkeltje ingewikkeld.
ledstrips, auto knippert net als in mario kart.quote:Op zondag 7 december 2025 20:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe de performance boost en alles wat er mee verbonden is volgend seizoen in beeld gebracht wordt op TV. Je kunt niet meer zien dat een vleugel open klapt. Er zou dan een live telemetrie moeten komen.
Of een blauw zwaailicht op de halo
Zal wel in beeld worden aangeduid als die override modus actief is bij een rijder. Want inderdaad een 60 pk boost is wat minder duidelijk in beeld te zien dan een openklappende vleugel.quote:Op zondag 7 december 2025 20:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe de performance boost en alles wat er mee verbonden is volgend seizoen in beeld gebracht wordt op TV. Je kunt niet meer zien dat een vleugel open klapt. Er zou dan een live telemetrie moeten komen.
Of een blauw zwaailicht op de halo
Dat signaal moet dan wel live opgepakt worden. En je hebt ook nog verschillende niveau's van boost.quote:Op zondag 7 december 2025 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal wel in beeld worden aangeduid als die override modus actief is bij een rijder. Want inderdaad een 60 pk boost is wat minder duidelijk in beeld te zien dan een openklappende vleugel.
quote:Op zondag 7 december 2025 20:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Tyfus Engelsen:
Bekijk deze YouTube-video
De DRS activatie was ook live op te pakken, getuige de telemetrie-graphic die dat in sommige onboardshots aanduidde. Is simpel te realiseren waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 20:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat signaal moet dan wel live opgepakt worden. En je hebt ook nog verschillende niveau's van boost.
Live in beeld hoeveel PK of KW er geproduceerd wordt zou we gaaf zijn
Ik vermoed dat je een in het Nederlands nagesynchroniseerde video te zien krijgt.quote:
Max dient hem van repliek, had ie niet van terug.quote:Op zondag 7 december 2025 20:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Tyfus Engelsen:
Bekijk deze YouTube-video
euh nee?quote:Op zondag 7 december 2025 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je een in het Nederlands nagesynchroniseerde video te zien krijgt.
en Max heeft gelijk, dat Spanje nu weer naar voren komt, terwijl je net zo makkelijk kan zeggen dat Kimi de schuldige zou zijn. of de swap van McL bij de slechte pitstop van Norris.quote:Op zondag 7 december 2025 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max dient hem van repliek, had ie niet van terug.
quote:Op zondag 7 december 2025 20:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
I meen een youtube clip van een vraag van de Engelse pers na de race vandaag.
Sorry maar dit soort video's vind ik behoorlijk ongeloofwaardig, zelfs als ze echt zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je een in het Nederlands nagesynchroniseerde video te zien krijgt.
Dat mag, maar volgens mij was dit echt.quote:Op zondag 7 december 2025 20:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Sorry maar dit soort video's vind ik behoorlijk ongeloofwaardig, zelfs als ze echt zijn.
Sowieso was er voor de journalist niets om van terug te hebben want bij de FIA persconferentie is het niet helemaal de bedoeling om door te vragen op een antwoord.quote:Op zondag 7 december 2025 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max dient hem van repliek, had ie niet van terug.
Dat maakt het ook zo'n strontvervelende vraag.quote:Op zondag 7 december 2025 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sowieso was er voor de journalist niets om van terug te hebben want bij de FIA persconferentie is het niet helemaal de bedoeling om door te vragen op een antwoord.
Het is vragen, antwoord en weer door.
In het eindejaarsinterview van Viaplay zullen ze het er ook niet over hebben waarschijnlijk.
Kreeg ik wel. Misschien was die daarom eventjes verbaasd.quote:
dat is een fok/YT embed dingetje, origineel is gewoon in het engelsquote:Op zondag 7 december 2025 20:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kreeg ik wel. Misschien was die daarom eventjes verbaasd.
Het verschil met Kimi is in deze dat Kimi niet meedeed voor het rijderskampioenschap. Max was volledig verantwoordelijk voor zijn achteraf cruciaal blijkende penalty op Spanje.quote:Op zondag 7 december 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
en Max heeft gelijk, dat Spanje nu weer naar voren komt, terwijl je net zo makkelijk kan zeggen dat Kimi de schuldige zou zijn. of de swap van McL bij de slechte pitstop van Norris.
tja een beetje kinderachtige journalisten.
Maar ja dat weten we, vandaar ook dat stukje dat er tussen zit of de Britse pers het vliegtuig moest halen.
hier worden posts geplaats als je op invoeren drukt en geedit als je op wijzig druktquote:
2025 Austrian Grand Prix: Antonelli knocks Verstappen out of the race on Lap 1quote:Op zondag 7 december 2025 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het verschil met Kimi is in deze dat Kimi niet meedeed voor het rijderskampioenschap. Max was volledig verantwoordelijk voor zijn achteraf cruciaal blijkende penalty op Spanje.
Ja dat moment heeft iedereen gezien. En daar had Verstappen geen controle over.quote:Op zondag 7 december 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier worden posts geplaats als je op invoeren drukt en geedit als je op wijzig drukt
[..]
2025 Austrian Grand Prix: Antonelli knocks Verstappen out of the race on Lap 1
Je zou zo bij Sky UK kunnen gaan werken.quote:Op zondag 7 december 2025 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat moment heeft iedereen gezien. En daar had Verstappen geen controle over.
Waar Verstappen wel controle over had was zijn botsing met Russell. Dat is de crux.
Waarom?quote:Op zondag 7 december 2025 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je zou zo bij Sky UK kunnen gaan werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |