Klopt wel ja. Hier kan ik ook gewoon lekker mijn frustratie over de Vereende en die aaaaaaandere manieren van communiceren kwijt. Bovendien kan ik hier lekker spuwen over die walgelijk incompetente kutrechters die we hebben in dit land.quote:Op maandag 8 december 2025 15:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Deze TS doet ditzelfde trucje al heel lang. Forum is toch op de een of andere manier een uitlaatklep, en duikt elke zoveel weken weer op. Je zou bijna gaan denken na weer een X aantal fatsoenlijke-vent-zoeken-maar-falen-incidenten en dan moet die frustratie er weer uit, ofzo.
Jijhoudt je echt obsessief met mij bezig.quote:Op maandag 8 december 2025 15:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Godzijdank niet, maar ik ken de accounts wél. En met die accounts liet je hetzelfde riedeltje zien.
Nu ja, TS heeft zichzelf ook niet gemaakt, en die frustratie waar ze mee loopt lijkt me oprecht ontzettend vervelend, maar de manier waarop ze er mee om gaat zet blijkbaar niet echt zoden aan de dijk, aangezien ze geen steek verder komt.quote:Op maandag 8 december 2025 15:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n walgelijk mens treffen tijdens een date![]()
Of TS is in werkelijkheid een heel timide en afhankelijk meisje, die hier stoer komt doen.
Haar retorische vermogens zijn niet zo sterk. Dat is best een afknapper bij high-profile mannen waar ze haar pijlen op richt. Ik denk zomaar dat ze daarom nooit verder komt dan het labeltje 'leuk verzetje voor even maar geen serieus date materiaal'. Je wil immers niet met een partner aan komen zetten die uit de toon valt in een gesprek.quote:Op maandag 8 december 2025 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Je gaat wel van de hak op de tak he.
Maar ze is wel 10x zo slim als ons allenquote:Op maandag 8 december 2025 15:29 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Haar retorische vermogens zijn niet zo sterk. Dat is best een afknapper bij high-profile mannen waar ze haar pijlen op richt. Ik denk zomaar dat ze daarom nooit verder komt dan het labeltje 'leuk verzetje voor even maar geen serieus date materiaal'. Je wil immers niet met een partner aan komen zetten die uit de toon valt in een gesprek.
Neggen is voorspelbaar.quote:Op maandag 8 december 2025 15:29 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Haar retorische vermogens zijn niet zo sterk. Dat is best een afknapper bij high-profile mannen waar ze haar pijlen op richt. Ik denk zomaar dat ze daarom nooit verder komt dan het labeltje 'leuk verzetje voor even maar geen serieus date materiaal'. Je wil immers niet met een partner aan komen zetten die uit de toon valt in een gesprek.
Een echte vent huilt niet in het openbaar.quote:Op maandag 8 december 2025 07:59 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik lees geen onjuistheden en wacht op jouw onderbouwingen
net zoals een echte vrouw niet buiten de keuken komtquote:Op maandag 8 december 2025 15:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een echte vent huilt niet in het openbaar.
Kijk dat is een rake observatie. Hulde.quote:Op maandag 8 december 2025 15:07 schreef Ansa het volgende:
Lelijke, laagopgeleide mannen met een lagere SES zullen een vrouw altijd proberen te vernederen. Zie ook Coolguy.
Een misogynist (leer spellen) neukt liever andere mannen in de kont.quote:Op maandag 8 december 2025 22:44 schreef MultiBanaan het volgende:
Vind Jordan Peterson wel okay, hij neemt het op voor de man in een tijd waarin het mannenras links en rechts in de kont wordt geneukt. Als het opnemen voor de medeman je al een mysoginist maakt, dan ben ik echt zware mysoginist en trots ook
Nadat jij je mond open hebt gedaan, neukt elke kerel liever een man in de kont.quote:Op maandag 8 december 2025 23:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een misogynist (leer spellen) neukt liever andere mannen in de kont.
Een echte vent kan het niet schelen dat een ander vindt dat je niet huilt in het openbaar.quote:Op maandag 8 december 2025 15:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een echte vent huilt niet in het openbaar.
Een boze troll met een hoop psychische problemen.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb wat gemist zo te zien, wie is Ansa?
Ah ja, vroeger hadden we tenminste echte mensen met psychische problemenquote:Op woensdag 10 december 2025 22:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een boze troll met een hoop psychische problemen.
Alleenvegans en flikkers janken in het openbaar.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:03 schreef Horzula het volgende:
[..]
Een echte vent kan het niet schelen dat een ander vindt dat je niet huilt in het openbaar.
Looks zijn het minimumquote:Op woensdag 10 december 2025 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze schat zichzelf te hoog in.
Ik bijvoorbeeld schat mezelf te laag in, daardoor kreeg ik altijd hele mooie vrouwen waarvan ik zelf niet kon indenken dat het mogelijk was.
Jij huilt al anoniem op Fok!forum.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Alleenvegans en flikkers janken in het openbaar.
Ik ben een vrouw.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:53 schreef Horzula het volgende:
[..]
Jij huilt al anoniem op Fok!forum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |