Ik zeg niet dat je dat moet vinden. Ik wijs je op je hypocrisie dat je verwijt dat anderen hetzelfde bij jou doen. Je bent gewoon niet interessant genoeg voor de mannen die jij wil. En vervolgens word je boos en ga je lopen zeiken op alle mannen als een kleuter. Je komt ook nog eens facking onzeker over en je hebt het zelf niet eens door.quote:Op maandag 8 december 2025 10:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat heet aantrekkingskracht. Waarom zou ik een man willen die niet weet dat gele tanden, een dikke baard, en zware obesitas niet hygienisch zijn?
Waarom zou ik een man willen die dom is, lui, en ongemotiveerd? Ik wil een gelijke, geen project.
Haha leuke act hoor. Its a mans world. Er zijn een paar kakel kippen zoals jij die denken iets zonder mannen te kunnen maar zouden na een week al volledig vastlopen.quote:Op maandag 8 december 2025 08:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hahahaha nee. Jullie hebben ons geprobeerd te onderdrukken maar falen.
Die match je dan ook, maar daar voel je je te goed voor, en de mannen die vallen in de league waar jij toe wíl behoren die laten jou links liggen, omdat die ook 'een gelijke, iemand in hun league' willen, en dat ben jij klaarblijkelijk niet.quote:Op maandag 8 december 2025 10:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Klopt, je moet iets bijdragen. Maar dat is niet wat ik hier bedoel. Ik bedoel het gestoorde gedrag waar ze vrouwen in competitie willen laten gaan met 4 anderen terwijl zij achterover leunen. Daten behandelen als een sollicitatie waar de vrouw hem van haar waarde moet overtuigen voor hij respect toont. Waar ze vrouwen zeggen dat ze spoiled milk zijn als ze 30 worden terwijl zijzelf al sinds hun 28e kaal zijn. Etc etc.
Niemand wil een neckbeard. Maar ik verwacht een gelijke,iemand in mijn league.
Hahaha je hebt geen idee wie ik gedate hebt en komt met dezelfde domme redpill platitudesquote:Op maandag 8 december 2025 12:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dat moet vinden. Ik wijs je op je hypocrisie dat je verwijt dat anderen hetzelfde bij jou doen. Je bent gewoon niet interessant genoeg voor de mannen die jij wil. En vervolgens word je boos en ga je lopen zeiken op alle mannen als een kleuter. Je komt ook nog eens facking onzeker over en je hebt het zelf niet eens door.
Ik match genoeg knappe mannen, maar 99% van de mannen is multidater en daar doe ik niet aan mee.quote:Op maandag 8 december 2025 13:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die match je dan ook, maar daar voel je je te goed voor, en de mannen die vallen in de league waar jij toe wíl behoren die laten jou links liggen, omdat die ook 'een gelijke, iemand in hun league' willen, en dat ben jij klaarblijkelijk niet.
En jij bent schijnbaar niet genoeg voor hun om te zeggen 'ho, voor deze meid kap ik alle andere meiden af'. En terecht overigens, dat ze dat niet zeggen, om meerdere redenen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik match genoeg knappe mannen, maar 99% van de mannen is multidater en daar doe ik niet aan mee.
Klinkt alsof ze terecht niet exclusief met jou willen zijn, je hebt simpelweg te weinig te bieden voor hen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik match genoeg knappe mannen, maar 99% van de mannen is multidater en daar doe ik niet aan mee.
Ben jij dat oude vrouwtje waarmee ze keiharde seks had? Of was jij het slaafje die een holle voorbinddildo had en een XXL buttplug?quote:
Alle mannen zijn multidater tot ze een leuke vrouw tegenkomen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hahahaha wat een zielig beeld van daten heb jijquote:Op maandag 8 december 2025 14:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En jij bent schijnbaar niet genoeg voor hun om te zeggen 'ho, voor deze meid kap ik alle andere meiden af'. En terecht overigens, dat ze dat niet zeggen, om meerdere redenen.
Onzin. Zelfs Beyonce en Shakira hebben lelijke mannen die vreemdgingenquote:Op maandag 8 december 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Alle mannen zijn multidater tot ze een leuke vrouw tegenkomen.
Ze zijn met niemand exclusief, sommigen zitten er al jaren. Hun narcisme is niet mijn oorzaak.quote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze terecht niet exclusief met jou willen zijn, je hebt simpelweg te weinig te bieden voor hen.
Die zijn dus duidelijk niet zo leuk als mensen denken.quote:Op maandag 8 december 2025 14:59 schreef Ansa het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs Beyonce en Shakira hebben lelijke mannen die vreemdgingen
Ja, in tegenstelling tot het beeld wat jij hebt van daten he, wat natuurlijk he-le-maal top isquote:Op maandag 8 december 2025 14:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hahahaha wat een zielig beeld van daten heb jij
Ze zijn met niemand exclusief, sommigen zitten er al jaren. Hun narcisme is niet mijn oorzaak.quote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze terecht niet exclusief met jou willen zijn, je hebt simpelweg te weinig te bieden voor hen.
Jij bent een man die denkt dat hij een prijs is en vrouwen moeten hem overtuigenquote:Op maandag 8 december 2025 15:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, in tegenstelling tot het beeld wat jij hebt van daten he, wat natuurlijk he-le-maal top is
Waarom zoek je deze mannen dan op?quote:Op maandag 8 december 2025 14:59 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ze zijn met niemand exclusief, sommigen zitten er al jaren. Hun narcisme is niet mijn oorzaak.
Nee. Jay Z is lelijk en voelt zich onzeker naast een vrouw die hen qua populariteit en looks overstijgt. De ex van Shakira is een B-klasse lelijke voetballer terwijl zij een A-lister is. Kijk ook naar Selena en Benny Blanco. Lelijke, laagopgeleide mannen met een lagere SES zullen een vrouw altijd proberen te vernederen. Zie ook Coolguy.quote:Op maandag 8 december 2025 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn dus duidelijk niet zo leuk als mensen denken.
Neuh dat denk ik niet, dat weet ik.quote:Op maandag 8 december 2025 15:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ze zijn met niemand exclusief, sommigen zitten er al jaren. Hun narcisme is niet mijn oorzaak.
[..]
Jij bent een man die denkt dat hij een prijs is en vrouwen moeten hem overtuigen
Zij sturen mij superlikes, ik date ze kprt, kom achter hun narcisme en zie ze dan jaren na dato weer.quote:Op maandag 8 december 2025 15:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waarom zoek je deze mannen dan op?
Mannen zijn niks.quote:Op maandag 8 december 2025 15:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Neuh dat denk ik niet, dat weet ik.
Vrouwen hoeven mij niet te overtuigen, waarom zouden ze dat moeten?
Wel allemaal hoogopgeleide vrouwen die je noemtquote:Op maandag 8 december 2025 15:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee. Jay Z is lelijk en voelt zich onzeker naast een vrouw die hen qua populariteit en looks overstijgt. De ex van Shakira is een B-klasse lelijke voetballer terwijl zij een A-lister is. Kijk ook naar Selena en Benny Blanco. Lelijke, laagopgeleide mannen met een lagere SES zullen een vrouw altijd proberen te vernederen. Zie ook Coolguy.
Ze blinken uit in hun vakgebied.quote:Op maandag 8 december 2025 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Wel allemaal hoogopgeleide vrouwen die je noemt
Benny en die voetballer niet. Jay Z wel maar die is lelijk en daarom onzekerquote:Op maandag 8 december 2025 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat deden die kerels ook![]()
jij bent grappig.
Nee die voetballer niet, hij was slechts wereldkampioen.quote:Op maandag 8 december 2025 15:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Benny en die voetballer niet. Jay Z wel maar die is lelijk en daarom onzeker
Vandaar dat je er zo wanhopig eentje wil natuurlijk, maar dat was geen antwoord op mijn vraag over waarom jij denkt dat vrouwen mij 'moeten overtuigen'.quote:
Gedate hebt ja. Heb je daar nu een relatie mee? Nee? Hou je muil dan gewoon, nijlpaardquote:Op maandag 8 december 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hahaha je hebt geen idee wie ik gedate hebt en komt met dezelfde domme redpill platitudes
Vrouwen die een 5,5 zijn op een schaal van 1-10 matchen ook gewoon met knappe kerels, wat is je punt?quote:Op maandag 8 december 2025 14:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Gerard Piqué Bernabeu (born 2 February 1987) is a Spanish former professional footballer who played as a centre-back. He is considered to be one of the greatest defenders of his generation[2][3][4] and is one of the most decorated players with 37 trophies.quote:Op maandag 8 december 2025 15:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Benny en die voetballer niet. Jay Z wel maar die is lelijk en daarom onzeker
Hahahhahaquote:Op maandag 8 december 2025 15:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gedate hebt ja. Heb je daar nu een relatie mee? Nee? Hou je muil dan gewoon, nijlpaard
Hij is een vreemdganger en dus een untermensch met een pijpbek.quote:Op maandag 8 december 2025 15:17 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Gerard Piqué Bernabeu (born 2 February 1987) is a Spanish former professional footballer who played as a centre-back. He is considered to be one of the greatest defenders of his generation[2][3][4] and is one of the most decorated players with 37 trophies.
Maar mevrouwtje flipkut is niet onder de indruk. Wees maar niet bang, je zit een hele rits leagues lager dan Pique, dus je zult hem toch nooit tegenkomen
De beste van de wereld in zijn vakgebied.quote:Op maandag 8 december 2025 15:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hij is een vreemdganger en dus een untermensch met een pijpbek.
Ik heb geen fwb, alleen relaties, dit geldt alleen voor mensen zoals je moederquote:Op maandag 8 december 2025 15:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vrouwen die een 5,5 zijn op een schaal van 1-10 matchen ook gewoon met knappe kerels, wat is je punt?![]()
Zelfs als average looking dude kan je knappe kerels scoren. Helemaal NIETS bijzonders aan.
Maar lelijk zoals Jay Z.quote:Op maandag 8 december 2025 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
De beste van de wereld in zijn vakgebied.
Als ik er zo wanhopig een wilde datete ik wel met een kalende mbo'er met dikke baard of een vegan hku'er.quote:Op maandag 8 december 2025 15:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vandaar dat je er zo wanhopig eentje wil natuurlijk, maar dat was geen antwoord op mijn vraag over waarom jij denkt dat vrouwen mij 'moeten overtuigen'.
Deze TS doet ditzelfde trucje al heel lang. Forum is toch op de een of andere manier een uitlaatklep, en duikt elke zoveel weken weer op. Je zou bijna gaan denken na weer een X aantal fatsoenlijke-vent-zoeken-maar-falen-incidenten en dan moet die frustratie er weer uit, ofzo.quote:Op maandag 8 december 2025 15:19 schreef Cockwhale het volgende:
Deze TS kan zich gewoon niet belachelijker maken![]()
Ga naar therapie of gooi jezelf weg
Wat ken je me goed!quote:Op maandag 8 december 2025 15:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Deze TS doet ditzelfde trucje al heel lang. Forum is toch op de een of andere manier een uitlaatklep, en duikt elke zoveel weken weer op. Je zou bijna gaan denken na weer een X aantal fatsoenlijke-vent-zoeken-maar-falen-incidenten en dan moet die frustratie er weer uit, ofzo.
Dat is wederom geen antwoord op de vraag om je eigen stelling te onderbouwen, maar losse flodders zijn ook niet echt te onderbouwen natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2025 15:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als ik er zo wanhopig een wilde datete ik wel met een kalende mbo'er met dikke baard of een vegan hku'er.
Je zal maar zo'n walgelijk mens treffen tijdens een datequote:Op maandag 8 december 2025 15:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Deze TS doet ditzelfde trucje al heel lang. Forum is toch op de een of andere manier een uitlaatklep, en duikt elke zoveel weken weer op. Je zou bijna gaan denken na weer een X aantal fatsoenlijke-vent-zoeken-maar-falen-incidenten en dan moet die frustratie er weer uit, ofzo.
Godzijdank niet, maar ik ken de accounts wél. En met die accounts liet je hetzelfde riedeltje zien.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |