Els-Rechts mensen zetten zich in voor een bepaalde zaak?quote:Op zondag 14 december 2025 00:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou dus zetten ze zich blijkbaar zonder duidelijk eigen belang in voor een bepaalde zaak. Wat jij niet doet, enkel een ander aanvallen dat die niet door jouw hoepeltjes springt om het goed te doen.
Zeker, ook al is het geen beste zaak.quote:Op zondag 14 december 2025 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Els-Rechts mensen zetten zich in voor een bepaalde zaak?
Ergens is een gevoelige snaar voor je geraakt? Waarom sta jij dan niet op het Malieveld voor Soedan?quote:Op zondag 14 december 2025 10:12 schreef JopieKlaassen het volgende:
Moeten de rodelijnwappies hiervoor niet eens naar het Malieveld? Of is scoort demonstreren voor de Soedanezen niet zo goed op de deugdladder?
Omdat Soedan (hoe vreselijk ook voor de bevolking daar) me geen reet interesseert en ik niet hypocriet ga cherrypicken en doen alsof de slachtoffers in zandbak A me meer aan de hart gaan dan de slachtoffers in zandbak B.quote:Op zondag 14 december 2025 10:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ergens is een gevoelige snaar voor je geraakt? Waarom sta jij dan niet op het Malieveld voor Soedan?
Andere mensen wel kennelijk. Ja, zo gaat het in de wereld, kan je hypocriet noemen, zeker. Van Congo hoor je nog veel minder. In jouw ogen is het vast ook een of andere zandbak gare kut jungle.quote:Op zondag 14 december 2025 13:58 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Omdat Soedan (hoe vreselijk ook voor de bevolking daar) me geen reet interesseert en ik niet hypocriet ga cherrypicken en doen alsof de slachtoffers in zandbak A me meer aan de hart gaan dan de slachtoffers in zandbak B.
Hypocrieten gonna hypocrietquote:Op maandag 8 december 2025 17:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat de enige reden om het over Soedan te hebben is met als doel om mensen die kritiek hebben op Israel op een kinderachtige manier aan te vallen.
Het interesseert blijkbaar wel wat er in die andere zandbak gebeurt anders kwam je niet met kleuterachtige aanvallen op degenen die met die zandbak bezig zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 13:58 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Omdat Soedan (hoe vreselijk ook voor de bevolking daar) me geen reet interesseert en ik niet hypocriet ga cherrypicken en doen alsof de slachtoffers in zandbak A me meer aan de hart gaan dan de slachtoffers in zandbak B.
Het enige wat me interesseert zijn die moraalridders die er een dubbele standaard op nahouden. Zum kotzen.quote:Op zondag 14 december 2025 16:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het interesseert blijkbaar wel wat er in die andere zandbak gebeurt anders kwam je niet met kleuterachtige aanvallen op degenen die met die zandbak bezig zijn.
Niet te bevatten. We zien het gewoon live gebeuren via satellieten.quote:...
Outside el-Fasher’s former children’s hospital, he said images taken on Monday showed dark dots consistent with people lining up. Nearby, he said, there was a cluster of “white objects,” presumably bodies lying on the ground.
An image taken the following day shows the bodies piling up all across the compound.
“We’re in the tens of thousands in terms of all the body-consistent objects on the ground,” Raymond said. “They are moving like a wood chipper, and they are killing everything that moves.”
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |