Ik zie mij al een shirt opvouwen als iemand het aanheeftquote:Op zondag 7 december 2025 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
kleding opvouwen is leuker als iemand het aan heeft
Hoe wil je het opvouwen dan?quote:Op zondag 7 december 2025 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
kleding opvouwen is leuker als iemand het aan heeft
Dat had ik gezien iddquote:Op zondag 7 december 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor wel wat je er van vond.
Die vrouw van Virgin River speelt de hoofdrol
En die dokter uit de serie New Amsterdam Dr. Max Goodwin,
Leuk stel ook wel samenquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie mij al een shirt opvouwen als iemand het aanheeft![]()
Hoe wil je dat doen dan?
quote:
Nou ik doe het liever opvouwen als er niemand in zitquote:
ik ben ook beetje sadistischquote:Op zondag 7 december 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik doe het liever opvouwen als er niemand in zit
Blijkbaar, had ik niet achter je gezochtquote:
ZIe nu jou onderschrift pasquote:
Let daar eigenlijk nooit opquote:Op zondag 7 december 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb deze weet ik veel hoe lang al
was nog gebaseerd op tikfoutje van jou, je had het over gemengde groeten ipv groentenquote:
Ja dat herinner ik mij nogquote:Op zondag 7 december 2025 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was nog gebaseerd op tikfoutje van jou, je had het over gemengde groeten ipv groenten
Met liefde gegeven net zoals jij met liefde steeds Den Bolk geeftquote:
Daar zit wat in.quote:Op zondag 7 december 2025 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met liefde gegeven net zoals jij met liefde steeds Den Bolk geeft
Jij mag mij bolken hoorquote:Op zondag 7 december 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zit wat in.
Ik moet je dus maar effe niet bolken.
Ik dacht ik kom even realistisch doen ipv metafysisch gezwets.quote:
Euhhh je zit hier niet in Filosofiequote:Op zondag 7 december 2025 18:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom even realistisch doen ipv metafysisch gezwets.
"aanhoudende bolkgedrag met smilies" om een bekende filosoof te quoten.quote:Op zondag 7 december 2025 18:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom even realistisch doen ipv metafysisch gezwets.
VOF de Kunst Mario, niet de kutquote:Op zondag 7 december 2025 18:50 schreef mario390 het volgende:
verdweijlen, stapelgek op jouw
vof de kut best 80s polse tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |