Dat geloof ik niet, zo jong is Lovely nietquote:
Ja, alleen wil ik eigenlijk een andere stijlquote:
Het lijkt meer op een AI fotoquote:Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, alleen wil ik eigenlijk een andere stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
Yesquote:Op zondag 7 december 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een AI foto
Heb je die daar bewerkt?
quote:Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef Lovely het volgende:
Het is van deze foto
Niet quoten, haal hem zo weer wegO dat hebben ze wel heel mooi gemaakt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Is anime stijlquote:Op zondag 7 december 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hebben ze wel heel mooi gemaakt dan
Ik zal eens kijken of ik ook zoiets van mij kan makenquote:
Vast wel, even chatgpt vragenquote:Op zondag 7 december 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik ook zoiets van mij kan maken
Doe het ook maar niet wil mij zelf niet op internet bedenk ik mijquote:
Nee, en je bent niet jezelf mee, op de echt foto zie je er ook heel anders uit dan op je UIquote:
O ja die ken ik nog welquote:
Doen zoveel meiden, best wel zonde idd..quote:Op zondag 7 december 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en je bent niet jezelf mee, op de echt foto zie je er ook heel anders uit dan op je UI
Mijn kleindochter heeft altijd van die filters als ze een foto maakt
Daar is het zo super mooie meid, een oneffenheid in haar gezicht niets
En dan in het echt is het heel anders![]()
WIe hou je dan voor gek vraag ik mij af.
Dan zit iemand je op FB of insta, maak je een afspraak herkennen ze je niet meer![]()
Pest haar er altijd mee
Nee wees gewoon jezelf denk ik danquote:Op zondag 7 december 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doen zoveel meiden, best wel zonde idd..
Vroeger had je dat niet
Toch onzekerheid denk ikquote:
Maar dat is toch kul, mensen zien je toch in het echt waarom dan zo foto maken?quote:Op zondag 7 december 2025 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch onzekerheid denk ik
Mijn nichtje deed dat ook wel eens
een bepaalde schoonheidsideaal nastreven, en wed dat een groot deel die haar volgen haar niet zien dus op social media kan je jezelf mooier voordoen dat het isquote:Op zondag 7 december 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is toch kul, mensen zien je toch in het echt waarom dan zo foto maken?
Hou je je zelf mooi voor de gekquote:Op zondag 7 december 2025 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een bepaalde schoonheidsideaal nastreven, en wed dat een groot deel die haar volgen haar niet zien dus op social media kan je jezelf mooier voordoen dat het is
welkom bij de social mediageneratie
Net als op Linkedin met al die nepverhalen om te laten zien hoeveel ze van hun werk houden en hoe ambitieus ze zijn. Ik had daar met een nepaccount een parodieverhaal laten schrijven met AIquote:
Lachuhquote:Op zondag 7 december 2025 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net als op Linkedin met al die nepverhalen om te laten zien hoeveel ze van hun werk houden en hoe ambitieus ze zijn. Ik had daar met een nepaccount een parodieverhaal laten schrijven met AI
Ja, was een leuke filmquote:
Vanavond maar even kijkenquote:
Pas maar op dat je morgen op het werk niet alleen maar bolk typtquote:
Nou, ik betrap me er soms op dat ik een mailtje probeer te versturen via tab-tab-spatie.quote:Op zondag 7 december 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op dat je morgen op het werk niet alleen maar bolk typt
Ik hoor wel wat je er van vond.quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik betrap me er soms op dat ik een mailtje probeer te versturen via tab-tab-spatie.
Oja, dit is een mailtje, klikken op "verzenden".
Ctrl + enter ?quote:Op zondag 7 december 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik betrap me er soms op dat ik een mailtje probeer te versturen via tab-tab-spatie.
Oja, dit is een mailtje, klikken op "verzenden".
Mafklappert bolkquote:
IK gebruik dat allemaal nietquote:Op zondag 7 december 2025 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hangt af van de instellingen. Ik weet zo niet waar die op staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |