Zat vroeger in Deventer bij de huckster kids.quote:Op zondag 7 december 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet dat jij kon zingen. Leuk
Zegt mij helemaal niets Mikeyquote:Op zondag 7 december 2025 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zat vroeger in Deventer bij de huckster kids.
Koortjequote:
Vooral bij mensen met een septumneusring?quote:Op zondag 7 december 2025 15:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
"Waarom komt overmatig zweten vaak voor op het hoofd en de nek?
Het hoofd en de nek bevatten veel zweetklieren. Deze zones reageren sterk op zenuwprikkels en hormonale veranderingen. Dat verklaart waarom mensen met stress, angst of bijvoorbeeld tijdens de menopauze sneller overmatig zweten. Het vocht verschijnt dan vaak op het gezicht, voorhoofd, achter de oren of in de nek. De gevolgen kunnen vervelend zijn: make-up loopt uit, je bril glijdt van de neus en er ontstaan natte plekken in de kraag."
https://www.medibib.be/bl(...)en%20in%20de%20kraag.
Dan doe ik dit.... en alles staat stil....quote:
Een wat?quote:Op zondag 7 december 2025 15:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Vooral bij mensen met een septumneusring?
Ja je moet dat ook loslaten, ex is ex, geen tijd maar aan verspillenquote:Op zondag 7 december 2025 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht gisteren leuk uit was een ex daar waar ik mee heb samengewoond twee jaar eerst schrok ik.
Later zei ik hoi reageerde ze niet. Maar zelf verder leuke avond proberen te hebben.
Ik had wel wat aandacht links van mij daar ging ik maar op in om de avond door te komen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet dat ook loslaten, ex is ex, geen tijd maar aan verspillen
Veel beter tochquote:Op zondag 7 december 2025 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had wel wat aandacht links van mij daar ging ik maar op in om de avond door te komen.
Mwah was alleen omdat mijn ex er was dat ik op die aandacht inging.quote:
Heb je toch goed gedaan dan?quote:Op zondag 7 december 2025 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah was alleen omdat mijn ex er was dat ik op die aandacht inging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |