Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klopt.quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt daar wel op het dakterras komen geloof ik. En het is een mooi gebouw.![]()
![]()
Is nostalgie voor mij, vroeger ieder jaar altijd een weekje met m’n ouders en dat vond ik altijd het leukste weekje van het jaar.quote:Op zondag 7 december 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ooit was CP het ultieme relax moment met veel vermaak
Tegenwoordig duur
Vies
Huisjes die Mwah zijn
Etc
Maar nu hebben we zelfs het zwembad niet gezien. Dus gewoon lekker de volgende keer een leuk plekje vinden op Booking en op die manier genieten.Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken![]()
je zat in een gesloten topic hequote:Op zondag 7 december 2025 15:26 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Is nostalgie voor mij, vroeger ieder jaar altijd een weekje met m’n ouders en dat vond ik altijd het leukste weekje van het jaar.
Maar nu hebben we zelfs het zwembad niet gezien. Dus gewoon lekker de volgende keer een leuk plekje vinden op Booking en op die manier genieten.![]()
moet jij geen F1 kijken?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Hij had de laatste post toch?quote:Op zondag 7 december 2025 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zat in een gesloten topic he![]()
moet jij geen F1 kijken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aah zag plots een mentionquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ging altijd met de kindjes, je kreeg een korting bon in je kraampakket om een weekje er tussen uit te gaanquote:Op zondag 7 december 2025 15:26 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Is nostalgie voor mij, vroeger ieder jaar altijd een weekje met m’n ouders en dat vond ik altijd het leukste weekje van het jaar.
Maar nu hebben we zelfs het zwembad niet gezien. Dus gewoon lekker de volgende keer een leuk plekje vinden op Booking en op die manier genieten.
Twee kids hier dus twee keer gebruik van gemaaktquote:Op zondag 7 december 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging altijd met de kindjes, je kreeg een korting bon in je kraampakket om een weekje er tussen uit te gaan
Don't be surprised what the night brings.
Wat wij kijken![]()
4 kids en ook 2 keer gebruik van gemaaktquote:Op zondag 7 december 2025 15:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Twee kids hier dus twee keer gebruik van gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ja, gewoon door slotje posten. Zo rol ik.quote:Op zondag 7 december 2025 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zat in een gesloten topic he![]()
moet jij geen F1 kijken?
Zoon moest atletieken dus loop 30 minuten achter momenteel. Daarom vermijd ik dat topic.Don't be surprised what the night brings.
Wat wij kijken![]()
dan zeg ik niksquote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja ja, gewoon door slotje posten. Zo rol ik.
Zoon moest atletieken dus loop 30 minuten achter momenteel. Daarom vermijd ik dat topic.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O ik wilde net juichen en iets zeggen. Maar ik hou mijn mondjequote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja ja, gewoon door slotje posten. Zo rol ik.
Zoon moest atletieken dus loop 30 minuten achter momenteel. Daarom vermijd ik dat topic.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je blij met de wereldkampioenquote:
Morgen heb ik repetitie dinsdag optreden op een kerstmarkt van een bedrijf woensdag werken donderdag kerstmarkt en op restaurant vrijdag ook werken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Optreden van wat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dacht dat jij fanquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet zingen met nog 3 andere wetwetquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O, wist niet dat jij kon zingen. Leukquote:Op zondag 7 december 2025 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet zingen met nog 3 andere wetwetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 7 december 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat jij fanBen ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
quote:Op zondag 7 december 2025 15:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ik ookDat is waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zat vroeger in Deventer bij de huckster kids.quote:Op zondag 7 december 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet dat jij kon zingen. LeukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
"Waarom komt overmatig zweten vaak voor op het hoofd en de nek?
Het hoofd en de nek bevatten veel zweetklieren. Deze zones reageren sterk op zenuwprikkels en hormonale veranderingen. Dat verklaart waarom mensen met stress, angst of bijvoorbeeld tijdens de menopauze sneller overmatig zweten. Het vocht verschijnt dan vaak op het gezicht, voorhoofd, achter de oren of in de nek. De gevolgen kunnen vervelend zijn: make-up loopt uit, je bril glijdt van de neus en er ontstaan natte plekken in de kraag."
https://www.medibib.be/bl(...)en%20in%20de%20kraag.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Zegt mij helemaal niets Mikeyquote:Op zondag 7 december 2025 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zat vroeger in Deventer bij de huckster kids.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koortjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel lastig nummer nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vooral bij mensen met een septumneusring?quote:Op zondag 7 december 2025 15:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
"Waarom komt overmatig zweten vaak voor op het hoofd en de nek?
Het hoofd en de nek bevatten veel zweetklieren. Deze zones reageren sterk op zenuwprikkels en hormonale veranderingen. Dat verklaart waarom mensen met stress, angst of bijvoorbeeld tijdens de menopauze sneller overmatig zweten. Het vocht verschijnt dan vaak op het gezicht, voorhoofd, achter de oren of in de nek. De gevolgen kunnen vervelend zijn: make-up loopt uit, je bril glijdt van de neus en er ontstaan natte plekken in de kraag."
https://www.medibib.be/bl(...)en%20in%20de%20kraag.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dan doe ik dit.... en alles staat stil....quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een wat?quote:Op zondag 7 december 2025 15:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Vooral bij mensen met een septumneusring?
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
EEn septumneusring
![]()
![]()
![]()
Ik dacht gisteren leuk uit was een ex daar waar ik mee heb samengewoond twee jaar eerst schrok ik.
Later zei ik hoi reageerde ze niet. Maar zelf verder leuke avond proberen te hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja je moet dat ook loslaten, ex is ex, geen tijd maar aan verspillenquote:Op zondag 7 december 2025 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht gisteren leuk uit was een ex daar waar ik mee heb samengewoond twee jaar eerst schrok ik.
Later zei ik hoi reageerde ze niet. Maar zelf verder leuke avond proberen te hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had wel wat aandacht links van mij daar ging ik maar op in om de avond door te komen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet dat ook loslaten, ex is ex, geen tijd maar aan verspillenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Veel beter tochquote:Op zondag 7 december 2025 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had wel wat aandacht links van mij daar ging ik maar op in om de avond door te komen.
Mwah was alleen omdat mijn ex er was dat ik op die aandacht inging.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je toch goed gedaan dan?quote:Op zondag 7 december 2025 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah was alleen omdat mijn ex er was dat ik op die aandacht inging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: