Stig speed.quote:
Eindelijk weer een normale starttijd dit.quote:
'Totaal niet' is voor mij ook niet helemaal waar, maar het is meer de normale spanning van 'O god, Russell start vlak achter Max, misschien boort 'ie hem bij de start wel gelijk in de achterkant van de Red Bull', enzo.quote:Op zondag 7 december 2025 13:23 schreef exile79 het volgende:
Ik las een paar users net die totaal geen spanning hebben maar bij mij is dat anders. Zenuwen gieren me door de keel
Zoals Max zelf al zei: het circuit is veranderd sinds 'Hamilton/Rosberg'.quote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef Perox het volgende: Wie denkt dat Max gaat proberen het hele pack op te houden? Ikzelf denk dat ie gewoon wegscheurt en niet omkijkt.
Perez voor Max vergeten?quote:Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Lawson ook niet.
Iedere x gaan deze 'complottheorieën' en nog nooit heeft dat team zich bemoeid.
Toen was er ook nog geen DRS dacht ikquote:Op zondag 7 december 2025 13:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
:
[..]
Zoals Max zelf al zei: het circuit is veranderd sinds 'Hamilton/Rosberg'.
ik had geen idee of ik de laatste was of een ander want nummers van de post klopten nietquote:
Volgend jaar ook nietquote:Op zondag 7 december 2025 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen was er ook nog geen DRS dacht ik
dat weten dat soort kijkers niet.. die hebben alleen een verhaaltje gehoord dat het ooit gebeurd isquote:Op zondag 7 december 2025 13:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
:
[..]
* greysbones noteertquote:Op zondag 7 december 2025 13:30 schreef Haags het volgende:
Ik eet straks gezouten cashewnootjes.
Gewoon ter info.
Niet door het slotje posten danquote:
nadeel is dat je dan gewoon in een snelle SC niet kan posten vanaf post 295quote:Op zondag 7 december 2025 13:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet door het slotje posten dan
Skattiequote:
Dat is in 2011 geīntroduceerd dacht ik.quote:Op zondag 7 december 2025 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen was er ook nog geen DRS dacht ik
Ik denk Norris eerder.quote:
Ach wat boeit het ook wie opent in een snelle SC is het gewoon de eerste die op de knop drukt meestalquote:Op zondag 7 december 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel is dat je dan gewoon in een snelle SC niet kan posten vanaf post 295
jullie krijgen braaf een melding dat het niet geplaatst kan worden. wij niet
Waarom? Van de drie is Piastri degene die het meest naar voren moet.quote:
mij niet, want ik wist dus niet of ik wel of niet de laatste was aangezien de postnummers voor mods niet meer kloptenquote:Op zondag 7 december 2025 13:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ach wat boeit het ook wie opent in een snelle SC is het gewoon de eerste die op de knop drukt meestal
Opgezocht.quote:Op zondag 7 december 2025 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is in 2011 geīntroduceerd dacht ik.
Norris heeft zijn zenuwen niet onder controle onder druk.quote:Op zondag 7 december 2025 13:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom? Van de drie is Piastri degene die het meest naar voren moet.
Yup, daarnaast was Webber zelf ook een slappe dweil.quote:Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij ViaPlay wordt altijd weer die Mark Webber kaart gespeeld: Dat hij die hele McLaren pitbox zou slopen als Piastri benadeeld zou worden.
Maar dat is toch nog bij geen enkele discutabele call gebeurd?![]()
Sterker nog, het aantal keer dat Piastri tegen het team in is gegaan, is op een paar vingers te tellen. En een strijd op de baan tussen de McLarens lijkt actief ontweken te worden.
Nu pas?quote:Op zondag 7 december 2025 13:36 schreef Perox het volgende:
Max moet alles op alles zetten dat hij vanaf nu alles moet winnen.
Maar dan nog. Ondanks dat het moeilijker is geworden, het is toch wel zo'n beetje zn enige kans (los van crashes een motorpech)?quote:Op zondag 7 december 2025 13:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
:
[..]
Die kan pas weet eten en drinken na de race.. heeft hij zelf meerdere malen toegegevenquote:Op zondag 7 december 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of Norris zijn zenuwen kan bedwingen.
goed dat je het zegt, dat wist hij vast nog nietquote:Op zondag 7 december 2025 13:36 schreef Perox het volgende:
Max moet alles op alles zetten dat hij vanaf nu alles moet winnen.
quote:Op zondag 7 december 2025 13:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup, daarnaast was Webber zelf ook een slappe dweil.
De streams zijn niet illegaal, het onbetaald kijken is illegaal maar daarvoor lligt de verantwoordelijkheid bij die kijkerquote:Op zondag 7 december 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er komen geen illegale streams in de OP.
Acestream was fenomenaal vroegâh.quote:Op zondag 7 december 2025 13:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De streams zijn niet illegaal, het onbetaald kijken is illegaal maar daarvoor lligt de verantwoordelijkheid bij die kijker
Dan wordt Norris kampioen. Want inderdaad meer 2e plaatsen.quote:Op zondag 7 december 2025 13:38 schreef Zorro het volgende:
Mochten beide McLarens uitvallen, is 4e dan genoeg voor Max of is dat met tweede plaatsen dan voor Norris? Dus podium hoe dan ook nodig voor Max?
Ja, ik keek ook altijd op de ace toenquote:Op zondag 7 december 2025 13:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Acestream was fenomenaal vroegâh.![]()
![]()
Als hij schade oploopt, de pit in moet etc dan kan hij ook achterop raken zonder uit te vallenquote:Op zondag 7 december 2025 13:41 schreef Ferdii het volgende:
wat mij betreft is het enige realistische scenario dat norris uitvalt. Als hij in de race blijft moet het wel idioot raar lopen dat hij niet op het podium eindigt
Volgens mij wint Norris 'm dan ivm de P2's inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2025 13:38 schreef Zorro het volgende:
Mochten beide McLarens uitvallen, is 4e dan genoeg voor Max of is dat met tweede plaatsen dan voor Norris? Dus podium hoe dan ook nodig voor Max?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |