Ja, vandaar dat ik hem erbij zette. Feitelijk nooit opgetreden bij ETH, al was het wel de bedoelingquote:Op zondag 10 mei 2026 12:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ho, Flemming zou ooit optreden en liet het zelf heel last-minute afweten.
https://parlement.com/column/202605/gehaktdagquote:De aftelklok op de website van de Algemene Rekenkamer tikt de dagen weg. Nog een paar nachtjes slapen en het is weer de derde woensdag in mei: Verantwoordingsdag. De vraag is of er politici en ambtenaren zijn die daar van wakker liggen. Dat zou eigenlijk wel moeten, gezien de vlijmscherpe kritiek die dit Hoog College van Staat de afgelopen jaren heeft geuit. Want doet de overheid wel wat ze belooft? Wat komt er terecht van al die plannen en welke (onbedoelde) effecten hebben ze? Is de bedrijfsvoering wel op orde?
Dađi Freyrquote:
Nu al een ETH-classicquote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Dadi Freyr spreekt geen Nederlands. Maar superleuk dat ze hem hebben gevraagd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |