https://intikkertje.nl/wk-2026/wk-schema-2026-voetbal/quote:Op zondag 7 december 2025 11:44 schreef mitt het volgende:
Heeft er iemand een overzichtelijk schema van de wedstrijden op volgorde in Nederlander tijden?
Gek genoeg zie ik Marokko gelijk spelen of winnen tegen Brazilië... om vervolgens ook gelijk te spelen tegen Schotlandquote:Op maandag 8 december 2025 09:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Iedereen heeft het nu al over de slechte loting en dat we tegen Brazilië of Marokko uit kunnen komen, maar als je kijkt naar het schema van poule C, vlak dan Schotland niet uit:
Speeldag 1:
Brazilië - Marokko
Haiti - Schotland
Speeldag 2:
Schotland - Marokko
Brazilië - Haiti
Hier heb je best een scenario dat dit de stand is na 2 speelronden:
Brazilie 2 - 6
Schotland 2 - 4
Marokko 2 - 1
Haiti 2 - 0
Top. Dank je wel.quote:Op maandag 8 december 2025 09:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://intikkertje.nl/wk-2026/wk-schema-2026-voetbal/
Als je kampioen wilt worden, moet je van iedereen winnen.quote:Op maandag 8 december 2025 09:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Iedereen heeft het nu al over de slechte loting en dat we tegen Brazilië of Marokko uit kunnen komen, maar als je kijkt naar het schema van poule C, vlak dan Schotland niet uit:
Speeldag 1:
Brazilië - Marokko
Haiti - Schotland
Speeldag 2:
Schotland - Marokko
Brazilië - Haiti
Brazilie 2 - 6
Schotland 2 - 4
Marokko 2 - 1
Haiti 2 - 0
Nederland komt sowieso niet verder dan de kwartfinale denk ik.quote:Op maandag 8 december 2025 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je kampioen wilt worden, moet je van iedereen winnen.
En de derde pot laten we voor wat het is of?quote:Op maandag 8 december 2025 09:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Speeldag 1:
Brazilië - Marokko
Haiti - Schotland
Speeldag 2:
Schotland - Marokko
Brazilië - Haiti
Brazilie 2 - 6
Schotland 2 - 4
Marokko 2 - 1
Haiti 2 - 0
Nee, maar het zou Schotland een psychologisch voordeel kunnen geven richting wedstrijd 2 en 3.quote:Op maandag 8 december 2025 09:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En de derde pot laten we voor wat het is of?
Nee lijkt me ook niet. Dit elftal komt echt te kort tegen fatsoenlijke landen.quote:Op maandag 8 december 2025 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nederland komt sowieso niet verder dan de kwartfinale denk ik.
Ik was al helemaal klaar voor een veldslag tussen Nederland en Marokkoquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ontdek: als Nederland groepswinnaar wordt, spelen we dinsdag 30 juni 03:00 de laatste 32 (lol)
Kunnen die Marokkanen mooi toeterend over straat wanneer werkend Nederland opstaat.quote:Op maandag 8 december 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was al helemaal klaar voor een veldslag tussen Nederland en Marokko
Is het op dat tijdstip
Marokko krijgt het al lastig zat tegen Schotland.quote:Op maandag 8 december 2025 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen die Marokkanen mooi toeterend over straat wanneer werkend Nederland opstaat.
Het zijn gewoon, ja, mietjes.quote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drie minuten waterpauze per helft, per wedstrijd.
Gewoon werken voor je geld.quote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er moeten in de VS wel commercials verkocht worden natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
'No time outs, wtf?!' 'Can we play some ads in split screen during penalty kicks?' 'How about a scrolling ad ticker next to the score?'quote:Op maandag 8 december 2025 14:56 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Er moeten in de VS wel commercials verkocht worden natuurlijk.
En ook interviews in de rust met speler en/of de bondscoach toch?quote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@Cocoquote:Op maandag 8 december 2025 15:07 schreef TLC het volgende:
Nederland gaat vriendschappelijk voetballen tegen Noorwegen en Ecuador
Erg mooiquote:Op maandag 8 december 2025 15:07 schreef TLC het volgende:
Dan zijn die Marokkanen hier nog allemaal wakker.quote:Op maandag 8 december 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was al helemaal klaar voor een veldslag tussen Nederland en Marokko
Is het op dat tijdstip
quote:Op maandag 8 december 2025 15:07 schreef TLC het volgende:
Hm, ik kijk de samenvatting wel de volgende dag.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ontdek: als Nederland groepswinnaar wordt, spelen we dinsdag 30 juni 03:00 de laatste 32 (lol)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |