Meh saai.quote:
Zeker. Ze hebben nog even tijd om te trainen. Maar geen topteam nuquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:18 schreef borisz het volgende:
Met de staat van het huidige Oranje is de groep winnen nog best lastig....
En een bondstrainert die er voor mijn gevoel ook niet het maximale uithaalt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Zeker. Ze hebben nog even tijd om te trainen. Maar geen topteam nu
Ik denk dat Polen er nog bij komt in 'onze' groep.quote:
Kunnen hem altijd nog inruilen voor Dick Advocaat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:26 schreef borisz het volgende:
En een bondstrainert die er voor mijn gevoel ook niet het maximale uithaalt.
Ja zou zomaar kunnen. Die hebben we wel genoeg gezien laatste jarenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat Polen er nog bij komt in 'onze' groep.
Ben het niet van plan denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:08 schreef borisz het volgende:
Dat wordt opblijven voor de groepsfase.
WK Dames in NZ heb ik Amerika in de nacht overgeslagen. DE KO-fase wel in de nacht bekeken idd.quote:Op zondag 7 december 2025 11:24 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben het niet van plan denk ik.
Knock out waarschijnlijk wel.
Winnen we de groep wordt het L32duel om 3u in de morgen 😅quote:Op zondag 7 december 2025 11:24 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb eigenlijk totaal geen zin dat hele WK. Iets met Trump... Maar wss zou nieuwsgierigheid het wel weer winnen.quote:Op zondag 7 december 2025 11:24 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja en de tijden helpen ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 22:19 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Heb eigenlijk totaal geen zin dat hele WK. Iets met Trump... Maar wss zou nieuwsgierigheid het wel weer winnen.
Het kostte wat moeite, maar de 0 is weg.quote:
Toch knap weer een punt tegen een goede ploeg.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:46 schreef borisz het volgende:
2-2... Overall wel punt gewonnen, maar zonde van de gemiste penalty.
Dat werd inderdaad een hele fijne dag!quote:Op zondag 14 december 2025 07:55 schreef mitt het volgende:
En natuurlijk allemaal fijne Klassieker dag
Wss wel ja, want zo activistisch zijn we ook weer niet... Wel gaat het tijd worden dat de bezem door Fifa gaat.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja en de tijden helpen ook niet.
Maar uiteindelijk ga je toch weer genoeg kijken.
Mocht ook wel weer eensquote:Op zondag 14 december 2025 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat werd inderdaad een hele fijne dag!
Was je wel op tijd wakker dan?quote:Op zondag 14 december 2025 17:51 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wss wel ja, want zo activistisch zijn we ook weer niet... Wel gaat het tijd worden dat de bezem door Fifa gaat.
[..]
Mocht ook wel weer eens. Goed weekend gehad zo, met afgelopen nacht Thunderdome en Ajax die Feyenoord pakt.
Nadat ik ineens een goed gevoel kreeg bij de wedstrijd toch maar een wekker gezet om 13:00 maar was om 12:15 alweer klaar wakkerquote:
quote:
Zei mn moeder ook vandaag. Maar ja die is sinds vandaag met pensioenquote:
quote:
Moet er toch ook weer eens een rondje lopen. Het is heul lang geleden. En er is een Noord Hollands rondje om te scorenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:41 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag gewoon gewerkt bij Caprera.
Belachelijk druk met wandelaars.
In 1 middag 258 losse wandelkaarten verkocht.
?quote:
Ah ok. Tnx!quote:Op maandag 29 december 2025 20:44 schreef borisz het volgende:
[..]
OWS / Het OKT #10 Ach Prins
Het schaatsen dus van de afgelopen dagen en morgen nog een dag.
quote:
Ook zo geschrokken van de NL-Alert?quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:33 schreef Ole het volgende:
Voor iedereen mooi 2026! Ik blijf lekker binnen
Nou echtquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook zo geschrokken van de NL-Alert?
Heel erg.quote:
Ik heb er nog maar weinig van meegekregen. Gisteren even langs ziggo gezapt, maar dat is dan ook alles.quote:Op zondag 4 januari 2026 17:01 schreef borisz het volgende:
Marokko - Tanzania wordt mn eerste ACFON-wedstrijd dit toernooi.
Je mist toch Frank Kramer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |