Dat is zeker mooi voor 1 persoon!quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
46 m2.
Prima
echt groot genoeg voor mij alleen Hoop hier nog wel even te kunnen wonen, woon hier nu sinds september
Mn oude opperhoofd woont nu zes jaar in de Jordaan (Iets met een Lier en Anje) na ZuidOost en Diemen. Kids zijn het huis uit. 100 jaar ingeschreven dus het viel de goede kant op. Hij is er helemaalquote:Op dinsdag 21 april 2026 21:25 schreef Ole het volgende:
Ik ben nog steeds niet ontevreden hartje centrum
Heb ik dus ook in mijn tuintje. En wel 3 dubbelglas.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Mn oude opperhoofd woont nu zes jaar in de Jordaan (Iets met een Lier en Anje) na ZuidOost en Diemen. Kids zijn het huis uit. 100 jaar ingeschreven dus het viel de goede kant op. Hij is er helemaalen ik snap het wel waar die woont. Kom je in de tuin hoor je helemaal niets en ben je hartje centrum. Inmiddels is die de hulp van vele (eenzame oudere) vrouwen
.
Ik blijf binnen denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:53 schreef borisz het volgende:
Mn oude chef gaat weer veel verkopen.
Mag niet van Femke, maar ja met meer dan één biertje mag je op Kdag Amsterdam ook niet in. En ben daar nooit op gecontroleerd.
![]()
Benieuwd hoe de controles dit jaar zijn met alle extra maatregelen.
Overigens ben ik niet in Amsterdam dit jaar.
Zo! Maar huis ziet er ook goed uitquote:
Het werd nog een beetje Amsterdam. De Amsterdamse Waterleidingduinenquote:
Het is nu in mijn straat gekkenhuis! Etenstijd!quote:Op maandag 27 april 2026 18:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Het werd nog een beetje Amsterdam. De Amsterdamse Waterleidingduinen.
Al zat ik in de bus terug nog wel een beetje in de drukte.
Zeg het dan!!!!quote:Op donderdag 30 april 2026 13:25 schreef borisz het volgende:
Morgen maar weer eens naar die andere stad. De stad aan De Rotte.
Rotterdamquote:
En nu weer afkicken en voor jouw werk weer gewoon naar de mooiste stad van het land?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Rotterdam
Was mn tweede keer dit jaar.
Ik heb een wandelboekje uitgespeeld met een wandeling door de Kop van Zuid en Katendrecht en ben naar Migratiemuseum geweest.
Al was de wisseling van de wacht op de ss nogwat ook een belevenis. Veel mensen op een zekere leeftijd wachtend op de taxi of familieleden. Ik was er net toen iedereen een schip verliet.
We beschouwen het maar als een ode aan Vd Vorm.
Ik hou wel van de stad. Eeuwig zonde van sommige moderniteiten. Maar daarvoor is het altijd Rotterdam geweest. Die Oostenrijker met de snor heeft de Havenbaronnen alleen maar een handje geholpen. De plannen voor grootse sloop lagen in de jaren 30 al klaar.
Ik ook thuisquote:Op maandag 4 mei 2026 20:54 schreef Ole het volgende:
Ben vlakbij maar ga nooit naar de Dam. Ik herdenk thuis
Te vaak onrustigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Woonplaats Amsterdam?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:28 schreef Ole het volgende:
Bevrijdingsdag niet zoveel te doen hier in de buurt. Vind het niet erg
Yup! En als het wel zo zou zijn weet ik waar mijn huis woont hoor! Maar is wel even lekker zoquote:
Feestje bij Olympisch was goed te horen iig.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup! En als het wel zo zou zijn weet ik waar mijn huis woont hoor! Maar is wel even lekker zo
Prachtig gepland van de Eredivisie volgende weekquote:Op zondag 10 mei 2026 16:06 schreef borisz het volgende:
Tijd voor nog een jaar Eredivisie.
Tijd voor Telstar - Hercales.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:08 schreef borisz het volgende:
Dagje Den Haag. Wandeling Laakkwartier en beetje Rijswijk. Daarna het Mauritshuis bezocht. Was ik nog nooit geweest.
Morgen wel wandelkilometers maken
Vlak voor rust weer gelijk en dus virtueel veilig.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef borisz het volgende:
Op naar de Stamkroeg en daar de Vissersderby kijken. 🤓
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |