Voor voetbalbegrippen wel een dikke 8.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:26 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.nu.nl/324649/(...)23-rode-kaarten.html
Stukje temperament.
Goeie vuistslag van Hulk wel, 7/10.
50 jaar mi gadoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:18 schreef golfer het volgende:
Na 50 jaar(!!) werken in de zorg is het vandaag de laatste werkdag voor Blues. Vakantiedagen opgenomen totdat ze op 1-6 officieel met pensioen gaat.
Groot afscheidsfeest nu op haar werk.
Wist niet dat Blues al 50 jaar was.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:18 schreef golfer het volgende:
Na 50 jaar(!!) werken in de zorg is het vandaag de laatste werkdag voor Blues. Vakantiedagen opgenomen totdat ze op 1-6 officieel met pensioen gaat.
Groot afscheidsfeest nu op haar werk.
Gefeliciteerd Bossie!quote:
Haai! Ja net 50 gewordenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Wist niet dat Blues al 50 jaar was.
Gefeliciteerd @:blues, dik verdiend en ga ervan genieten met @:golfer![]()
Dat gebeurt tegenwoordig ook niet overal meer. Maar geloof zeker dat je geliefd wasquote:Op zondag 15 maart 2026 11:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Haai! Ja net 50 geworden
En ik ben zo enorm in de watten gelegd door mijn collega's vrijdag![]()
![]()
Bohh gefeliciteerd @Bomenverzamelingquote:
Ik ben nu mijn 46ste levensjaar ingegaanquote:
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nu mijn 46ste levensjaar ingegaan
Ik heb van L24 en L16 heen tot nu toe niets gezien. Ben vanavond wel thuis dus ik zet het aan. Maar weet niet of ik het uit ga kijken. En sowieso zet ik het schakelprogramma aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:41 schreef mitt het volgende:
Die Champions League doet me helemaal niks meer merk ik.
Vanavond City - Real, het zal wel
Ja zet het ook aan maar ga het einde niet halen. Ziet er morgen wel..quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb van L24 en L16 heen tot nu toe niets gezien. Ben vanavond wel thuis dus ik zet het aan. Maar weet niet of ik het uit ga kijken. En sowieso zet ik het schakelprogramma aan.
Tis allemaal al gespeeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja zet het ook aan maar ga het einde niet halen. Ziet er morgen wel..
Dat geloofden we welquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Tis allemaal al gespeeld.
Ok Ars - Lev is er nog
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 maart 2026 02:38 schreef borisz het volgende:
Van 5 naar 8.
Het kan wel!
Wat een feest
Was je er?quote:
Mooi hoorquote:
In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:53 schreef borisz het volgende:
Tien jaar zonder onze grootste Filosoof ooit.
Gelukkig heb ik, zijn door hem gesigneerde, beperkte oplage boek nog van toen hij 60 werd.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:53 schreef borisz het volgende:
Tien jaar zonder onze grootste Filosoof ooit.
Ja,ergens jammer. Maar ik kan een glimlach niet onderdrukkenquote:
Hahaha.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |