quote:
Ook zo geschrokken van de NL-Alert?quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:33 schreef Ole het volgende:
Voor iedereen mooi 2026! Ik blijf lekker binnen
Nou echtquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook zo geschrokken van de NL-Alert?
Heel erg.quote:
Ik heb er nog maar weinig van meegekregen. Gisteren even langs ziggo gezapt, maar dat is dan ook alles.quote:Op zondag 4 januari 2026 17:01 schreef borisz het volgende:
Marokko - Tanzania wordt mn eerste ACFON-wedstrijd dit toernooi.
Je mist toch Frank Kramer
Heb je nog gewandeld in de sneeuw?quote:
Van en naar de bushalte. Maar ik heb geen echte wandeling in de sneeuw gemaakt.quote:
Wat zijn dat voor kinderafstandenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:29 schreef borisz het volgende:
Over wandelen gesproken....
[ afbeelding ]
In juni pas. Maar vind het wel leuk om eens een uitdaging aan te gaan. 4x25km.
En Robin Roefs is de held van Sunderland door (alle) drie penalties van Everton te stoppen, nadat hij er in de reguliere speeltijd wel 1 moest doorlaten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:18 schreef borisz het volgende:
Maccelsfield wint met 2-1 van titelhouder Crystal Palace. Maccelsfield speelt nu National League North op het zesde niveau van Engeland.
Zit vastgevroren denk ikquote:Op zondag 11 januari 2026 14:30 schreef golfer het volgende:
@:borisz ,zit je in IJmuiden voor de kraker tegen Ajax?
Helaas niet. Had politieke verplichtingen.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:30 schreef golfer het volgende:
@:borisz ,zit je in IJmuiden voor de kraker tegen Ajax?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |