abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219415248
Onder de muggen is ook al omvolking aan de gang.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_219415255
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:19 schreef maily het volgende:

[..]
^O^
De Tijgermug kan behoorlijk laag op de lijst met zorgen. Zou hoger inzetten op klimaatverandering en bedorven autocraten die gekke sprongen kunnen maken.

Dat "red jullie reet maar" 'noodpakket' is er met name voor uitzonderlijk wordend weer (zoals men dagelijks uit andere landen binnenkrijgt) en als de straten blank komen te staan. De overheid heeft namelijk nog geen plan. Dat wordt allemaal ad-hoc geneuzel.
pi_219415260
Leve de globalisering.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_219415290
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Leve de globalisering.
Wat had je in gedachten. Weer alleen handelen via de Middellandse Zee en de zijderoute?
pi_219415300
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
En maar weer een losse flodder roepen en er vervolgens niks aan doen. Dat is de politiek. Chapeau. Straks hebben we allemaal dengue. Met dank aan D66!!!!!
Jij bent Boswachter...
pi_219415306
one world one love
pi_219415320
Niet zeuren, we wilden cultureel verrijkt worden met zijn allen. Dit is daar een prima onderdeel van.
pi_219415329
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:43 schreef William_Papadin het volgende:
Niet zeuren, we wilden cultureel verrijkt worden met zijn allen. Dit is daar een prima onderdeel van.
VOC mentaliteit
  vrijdag 5 december 2025 @ 12:46:27 #34
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219415337
Dat krijg je met die spreidingswet. Elk dorpje moest en zou een exoot hebben.
pi_219415393
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:19 schreef roos94 het volgende:
Tijd om naar Alaska te verkassen.

Ik zie jullie daar.
Je zult nog verder moeten. Noordpool of Antartica should do it.
pi_219416627
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Jij bent Boswachter...
Ja wat heeft dat er mee te maken.
U MAD?
  vrijdag 5 december 2025 @ 15:43:09 #37
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_219416643
Tering. Ik ga dus gewoon ooit dood aan muggenbeten. Wat een kuteind gaat dat worden.

Eerst wil ik alle muggen uitroeien (niet de tijgermuggen, nee, alle muggen) en daarna het volk dat jarenlang riep dat muggen 'zo belangrijk zijn voor de voedselketen van andere dieren'. Flikker op, de andere dieren leren maar iets anders eten.

En als er iets komt wat ik in mijn lijf kan laten spuiten waardoor mijn uit te stralen geur aanpast en ik niet langer aantrekkelijk ben voor muggen, dan wil ik voorop. I am not kidding.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_219416725
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De Tijgermug kan behoorlijk laag op de lijst met zorgen. Zou hoger inzetten op klimaatverandering en bedorven autocraten die gekke sprongen kunnen maken.

Dat "red jullie reet maar" 'noodpakket' is er met name voor uitzonderlijk wordend weer (zoals men dagelijks uit andere landen binnenkrijgt) en als de straten blank komen te staan. De overheid heeft namelijk nog geen plan. Dat wordt allemaal ad-hoc geneuzel.
Als iemand ons land aanvalt zijn er ook geen schuilkelders, toch?

Dus dan zit je thuis met je fluitje. ( je moest ook een fluitje kopen stond er in mijn boekje)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219417042
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef Starhopper het volgende:
Tja. Klimaatverandering is real
:o Snel meer belastingen heffen!!!
pi_219417051
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Onder de muggen is ook al omvolking aan de gang.
:o Sssssst, verboden woord hier!!!
pi_219417052
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:39 schreef CruzerXtreme het volgende:
one world one love
One ring to rule them all!
pi_219417061
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:53 schreef mitt het volgende:
Helpt dat echt je borst natmaken? :@
Als het met citroensap is zeer zeker, als een mug ergens niks van moet hebben is het dat wel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219417087
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:42 schreef gwn_een_user het volgende:

[..]
ondankbaar werk van die mensen👍jammer dat we zulke werkers niet tot hetzelfde niveau verheven als voetballers en acteurs. volgens mij weet de gemiddelde burger niet eens van hun bestaan af

als de tijgermug ons straks allemaal ziek maakt, dan verdienen we het gwn
Over het algemeen wordt er zelfs neergekeken op ambtenaren (ja medewerkers bij de NVWA zijn ook ambtenaren).
  vrijdag 5 december 2025 @ 17:19:43 #44
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219417231
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:05 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als iemand ons land aanvalt zijn er ook geen schuilkelders, toch?

Dus dan zit je thuis met je fluitje. ( je moest ook een fluitje kopen stond er in mijn boekje)
Geen schuilkelders inderdaad. In Zwitserland zitten ze beter.

(Sommige gemeentes stuurden een fluitje trouwens. )

Ik ga voor het advies van Marco Kroon. Allereerst met de buurtbewoners wat af zien te spreken, dat staat iets verderop in de folder. Maar mbt voorraden aanleggen. We zitten hier in een volledig verduurzaamde woning. Koken op gas zit er niet in.

Het feit dat we én kans hebben op een flinke klimaatramp én er dreiging ligt vanuit de hoek Poetin, Trump en Netanyahu waar types als Wilders en Keijzer hier aan vast hangen om te helpen de boel te saboteren is waar we waakzaam voor moeten zijn, maar ook weer niet waakzaam voor kúnnen zijn. Je weet namelijk nooit waar ze een politiek brandje willen stichten.

Tegenwoordig is alles meer Realpolitik dan democratie vs conspiracy geworden. Fijn is anders.
pi_219417328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 17:01 schreef ToT het volgende:

[..]
:o Snel meer belastingen heffen!!!
Ik hoorde Jort Kelder laatst met een links geluid. Die wilde (ook) belastingmaatregelen voor de superrijken wereldwijd. Dan zou het hier ook beter beheersbaar zijn.

Als men dat kan realiseren haal je enigszins de wind uit de zeilen van de saboteurs en kun je veel steken in defensie (ook defensie tegen klimaatrampen) en bestaanszekerheid in de allerbreedste zin.
  vrijdag 5 december 2025 @ 17:44:54 #47
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219417392
Gelukkig hebben we ook de Aziatische hoornaar, die vreet ze vast wel op.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219417654
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:00 schreef maily het volgende:

[..]
Autobandenhandel ook :Y
Globalisme is een kleine prijs voor het krijgen van meer biodiversiteit. Win win.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_219417702
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 17:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik hoorde Jort Kelder laatst met een links geluid. Die wilde (ook) belastingmaatregelen voor de superrijken wereldwijd. Dan zou het hier ook beter beheersbaar zijn.

Als men dat kan realiseren haal je enigszins de wind uit de zeilen van de saboteurs en kun je veel steken in defensie (ook defensie tegen klimaatrampen) en bestaanszekerheid in de allerbreedste zin.
Hij zei vooral dat rijken met belasting uit een land wegpesten geen zin heeft en als je dan al rijken wilt belasten zal dat wereldwijd moeten. Dat klinkt al wat genuanceerder. Ik wens ze daar veel succes overigens #bubbels
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_219417707
Eigen mug eerst !
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')