De Tijgermug kan behoorlijk laag op de lijst met zorgen. Zou hoger inzetten op klimaatverandering en bedorven autocraten die gekke sprongen kunnen maken.quote:
Jij bent Boswachter...quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
En maar weer een losse flodder roepen en er vervolgens niks aan doen. Dat is de politiek. Chapeau. Straks hebben we allemaal dengue. Met dank aan D66!!!!!
VOC mentaliteitquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:43 schreef William_Papadin het volgende:
Niet zeuren, we wilden cultureel verrijkt worden met zijn allen. Dit is daar een prima onderdeel van.
Je zult nog verder moeten. Noordpool of Antartica should do it.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:19 schreef roos94 het volgende:
Tijd om naar Alaska te verkassen.
Ik zie jullie daar.
Als iemand ons land aanvalt zijn er ook geen schuilkelders, toch?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De Tijgermug kan behoorlijk laag op de lijst met zorgen. Zou hoger inzetten op klimaatverandering en bedorven autocraten die gekke sprongen kunnen maken.
Dat "red jullie reet maar" 'noodpakket' is er met name voor uitzonderlijk wordend weer (zoals men dagelijks uit andere landen binnenkrijgt) en als de straten blank komen te staan. De overheid heeft namelijk nog geen plan. Dat wordt allemaal ad-hoc geneuzel.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Onder de muggen is ook al omvolking aan de gang.
Als het met citroensap is zeer zeker, als een mug ergens niks van moet hebben is het dat wel.quote:
Over het algemeen wordt er zelfs neergekeken op ambtenaren (ja medewerkers bij de NVWA zijn ook ambtenaren).quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:42 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
ondankbaar werk van die mensen👍jammer dat we zulke werkers niet tot hetzelfde niveau verheven als voetballers en acteurs. volgens mij weet de gemiddelde burger niet eens van hun bestaan af
als de tijgermug ons straks allemaal ziek maakt, dan verdienen we het gwn
Geen schuilkelders inderdaad. In Zwitserland zitten ze beter.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als iemand ons land aanvalt zijn er ook geen schuilkelders, toch?
Dus dan zit je thuis met je fluitje. ( je moest ook een fluitje kopen stond er in mijn boekje)
Ik hoorde Jort Kelder laatst met een links geluid. Die wilde (ook) belastingmaatregelen voor de superrijken wereldwijd. Dan zou het hier ook beter beheersbaar zijn.quote:
Globalisme is een kleine prijs voor het krijgen van meer biodiversiteit. Win win.quote:
Hij zei vooral dat rijken met belasting uit een land wegpesten geen zin heeft en als je dan al rijken wilt belasten zal dat wereldwijd moeten. Dat klinkt al wat genuanceerder. Ik wens ze daar veel succes overigens #bubbelsquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik hoorde Jort Kelder laatst met een links geluid. Die wilde (ook) belastingmaatregelen voor de superrijken wereldwijd. Dan zou het hier ook beter beheersbaar zijn.
Als men dat kan realiseren haal je enigszins de wind uit de zeilen van de saboteurs en kun je veel steken in defensie (ook defensie tegen klimaatrampen) en bestaanszekerheid in de allerbreedste zin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |