Heeft Akwasi een pietacteur met de dood bedreigd ?quote:Op zondag 7 december 2025 11:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit van een Akwasi of van een van Zeijl gehoord.
Zalig zijn de onwetenden.
Akwasi riep op om alle zwarte pieten te vermoorden.quote:Op zondag 7 december 2025 11:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeft Akwasi een pietacteur met de dood bedreigd ?
Lijkt me niet
Aangeven dat hij Zwarte Pieten gaat 'kopschoppen' (in het gezicht trappen) komt aardig in de buurt.quote:Op zondag 7 december 2025 11:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeft Akwasi een pietacteur met de dood bedreigd ?
Lijkt me niet
Ohh heb je een linkje naar citaat en plaats ?quote:Op zondag 7 december 2025 12:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Akwasi riep op om alle zwarte pieten te vermoorden.
Dat was geen doodsbedreiging. Dat was ook geen oproep tot geweldquote:Op zondag 7 december 2025 12:09 schreef Montagui het volgende:
[..]
Aangeven dat hij Zwarte Pieten gaat 'kopschoppen' (in het gezicht trappen) komt aardig in de buurt.
Lees het artikel nog eens.quote:Op zondag 7 december 2025 12:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat was geen doodsbedreiging. Dat was ook geen oproep tot geweld
https://nos.nl/artikel/23(...)warte-piet-uitspraak
Ach, bluesdude.quote:Op zondag 7 december 2025 12:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat was geen doodsbedreiging. Dat was ook geen oproep tot geweld
https://nos.nl/artikel/23(...)warte-piet-uitspraak
Dat mag een aanklager vinden, maar dat was het niet.quote:
Ik ben het eens met de aanklager, jij niet.quote:Op zondag 7 december 2025 13:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat mag een aanklager vinden, maar dat was het niet.
Ik kan schrijven dat ik jou een klap wil geven.... dat is niet anderen oproepen dat te doen.
Akwasi omschreef zijn gevoel.
btw... niet dat ik jou echt wil meppen. En hierbij roep ik een ieder op dat niet te doen.
Okee, maar in dit geval was het een perfecte Roetveegpoet volgens alle regels. Die tegenwoordig gelden.quote:Op zondag 7 december 2025 11:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit van een Akwasi of van een van Zeijl gehoord.
Zalig zijn de onwetenden.
Opgedrongen zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 15:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okee, maar in dit geval was het een perfecte Roetveegpoet volgens alle regels. Die tegenwoordig gelden.
ALS er een geldende regel voor de Zwarte Piet speler is, dan luidt die dat je je voor die rol zwart schminkt.quote:Op zondag 7 december 2025 15:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okee, maar in dit geval was het een perfecte Roetveegpoet volgens alle regels. Die tegenwoordig gelden.
Die kerel spoort gewoon voor geen meter.quote:Op zondag 7 december 2025 14:30 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Volgens mij was het best duidelijk wat Akwasi bedoelde ondanks alle pogingen zijn uitspraken te dowanplayen. In diverse tweets heeft hij zijn bedoelingen duidelijk gemaakt. Meneer heeft de tweets inmiddels verwijderd. Gelukkig hebben we de foto’s nog.
Akwasi is echter van de goede kant, dus dan mag dit. Het lijkt mij duidelijk dat de instituties in Nederland door en door gecorrumpeerd zijn.
Bron: https://x.com/BartNijman/status/1302165744688521216
Edit: ah, was eerder ook al gepost zie ik. Lijkt me toch relevant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |