Kate Winsletquote:Op donderdag 4 december 2025 21:30 schreef roos94 het volgende:
Ik ben verliefd op eva van dongen
Arresteer mij
Maar Semper, zij is onbereikbaar!quote:Op donderdag 4 december 2025 21:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Kate Winslet
De allermooiste
Als ik iemand op speaker zie bellen heb ik ook geen trek meerquote:Op donderdag 4 december 2025 20:57 schreef Vliegbaard het volgende:
Als die broek en het figuur wat daar in zit zie, dan heb ik al gegeten en gedronken.
Maar ieder zijn ding
Ja, dat is kut, maar het filmt wel handig.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik iemand op speaker zie bellen heb ik ook geen trek meer
Doe's lief. Potjes en dekseltjes.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo ben je daar nou weer verliefd op, puddingpens en de make-up van Bert.
Deze romanticus blijft desondanks hoop houden dat ze ooit bij me aanbeltquote:Op donderdag 4 december 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar Semper, zij is onbereikbaar!
Moest veel te ver scrollen voor deze reactiequote:Op vrijdag 5 december 2025 13:03 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet niet helemaal waarom je haar onherkenbaar maakt. Ze is nota bene op tv.
Is dat niet ziets wat moet als je op tv bent zodat de kijkers ook de andere kant horen? Zie dat heel veel op tv.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik iemand op speaker zie bellen heb ik ook geen trek meer
Snap ik. Je hebt een goede smaak.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Deze romanticus blijft desondanks hoop houden dat ze ooit bij me aanbelt
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |