Kate Winsletquote:Op donderdag 4 december 2025 21:30 schreef roos94 het volgende:
Ik ben verliefd op eva van dongen
Arresteer mij
Maar Semper, zij is onbereikbaar!quote:Op donderdag 4 december 2025 21:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Kate Winslet
De allermooiste
Als ik iemand op speaker zie bellen heb ik ook geen trek meerquote:Op donderdag 4 december 2025 20:57 schreef Vliegbaard het volgende:
Als die broek en het figuur wat daar in zit zie, dan heb ik al gegeten en gedronken.
Maar ieder zijn ding
Ja, dat is kut, maar het filmt wel handig.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik iemand op speaker zie bellen heb ik ook geen trek meer
Doe's lief. Potjes en dekseltjes.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo ben je daar nou weer verliefd op, puddingpens en de make-up van Bert.
Deze romanticus blijft desondanks hoop houden dat ze ooit bij me aanbeltquote:Op donderdag 4 december 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar Semper, zij is onbereikbaar!
Moest veel te ver scrollen voor deze reactiequote:Op vrijdag 5 december 2025 13:03 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet niet helemaal waarom je haar onherkenbaar maakt. Ze is nota bene op tv.
Is dat niet ziets wat moet als je op tv bent zodat de kijkers ook de andere kant horen? Zie dat heel veel op tv.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik iemand op speaker zie bellen heb ik ook geen trek meer
Snap ik. Je hebt een goede smaak.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Deze romanticus blijft desondanks hoop houden dat ze ooit bij me aanbelt
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo ben je daar nou weer verliefd op, puddingpens en de make-up van Bert.
Thoughts?quote:
Verliefdheid valt toch wel degelijk onder (het begin van) relaties en zeer zeker toch onder psychologie..quote:Op donderdag 4 december 2025 21:23 schreef Armani XL het volgende:
Niet echt R&P materiaal, maar een slotje is ook weer niet nodig.
Joh, die lijkt toch juist gewoon op een vrouwelijke Smeagol.. maar goed als je LOTR fan bent trekt zoiets je misschien aan..quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tering dat is wel echt een droomchick ja, heerlijke tieten erop ook.
Geen idee waarom je haar smeagol noemt, maar als je zo gaat vergelijken lijkt die van jou op Jabba the Hut LOL.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh, die lijkt toch juist gewoon op een vrouwelijke Smeagol.. maar goed als je LOTR fan bent trekt zoiets je misschien aan..
Jahoor, ze heeft juist een mooie mond, enige is haar zachte kussentje beneden haar buik. En als je de overeenkomst met smeagol niet ziet dan heeft het geen nut om het uit te leggenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen idee waarom je haar smeagol noemt, maar als je zo gaat vergelijken lijkt die van jou op Jabba the Hut LOL.
@:evangelion
@:vosss
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat smeagol zulke goeie tieten heeft.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jahoor, ze heeft juist een mooie mond, enige is haar zachte kussentje beneden haar buik. En als je de overeenkomst met smeagol niet ziet dan heeft het geen nut om het uit te leggen
Jaja, dit vind je dan vast ook geweldig of nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nooit geweten dat smeagol zulke goeie tieten heeft.
Die vind ik te jong, en teveel AI hoofd hebben met teveel make-up.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jaja, dit vind je dan vast ook geweldig of niet
[ afbeelding ]
Man man man
Jaaaa daaaaaagquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die vind ik te jong, en teveel AI hoofd hebben met teveel make-up.
Ja bedankt, nu ben ik helemaal overtuigd dat het AI is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jaaaa daaaaaag
AI hoofd
Bekijk deze YouTube-video
Hier is het clipje, niks AI aan, ze is gewoon een dame
Ja in dit AI tijdperk zijn er nog maar weinig mensen die kunnen herkennen dat iets echt is. Iedereen direct AI AI AI!!!! Dames zoals dit worden gedigitaliseerd eigenlijk op die manierquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja bedankt, nu ben ik helemaal overtuigd dat het AI is.
Niet alles is AI nee, maar dit 100% wel. Je ziet toch gewoon dat het niet fotorealistisch is?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja in dit AI tijdperk zijn er nog maar weinig mensen die kunnen herkennen dat iets echt is. Iedereen direct AI AI AI!!!! Dames zoals dit worden gedigitaliseerd eigenlijk op die manier
Ja die meid zit in een discotheek, verwacht je een video alsof ze in de natuur zit ofzo? Je kan haar hand met telefoon volgen als je het niet gelooft, niks AI aan, zij bestaat gewoon echt maar wordt weggezet alsof ze niet bestaat, een grote aantasting van haar integriteitquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet alles is AI nee, maar dit 100% wel. Je ziet toch gewoon dat het niet fotorealistisch is?
Het is een grafische weergave.
Ja, ze ligt er vast wakker van dat een stel maagden vanaf hun zolderkamer commentaar levert. Goed dat je het voor haar opneemt. Nu wil ze seks met je.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja die meid zit in een discotheek, verwacht je een video alsof ze in de natuur zit ofzo? Je kan haar hand met telefoon volgen als je het niet gelooft, niks AI aan, zij bestaat gewoon echt maar wordt weggezet alsof ze niet bestaat, een grote aantasting van haar integriteit
Nee hoor. Dit is trouwens geen AI, maar toch zijn het niet allemaal echte vrouwen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja die meid zit in een discotheek, verwacht je een video alsof ze in de natuur zit ofzo? Je kan haar hand met telefoon volgen als je het niet gelooft, niks AI aan, zij bestaat gewoon echt maar wordt weggezet alsof ze niet bestaat, een grote aantasting van haar integriteit
Joh ook al heeft iemand iets niet door, het is alsnog niet fijn als iemand over een persoon roddelt of wel dan als de rest van de wereld het wel weet. Maar ik merk al wel dat het je niks boeit wat iemand over een vrouw zegt zolang de vrouw het maar niet doorheeftquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, ze ligt er vast wakker van dat een stel maagden vanaf hun zolderkamer commentaar levert. Goed dat je het voor haar opneemt. Nu wil ze seks met je.
Je bent de prins op het witte paard... op je zolderkamer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh ook al heeft iemand iets niet door, het is alsnog niet fijn als iemand over een persoon roddelt of wel dan als de rest van de wereld het wel weet. Maar ik merk al wel dat het je niks boeit wat iemand over een vrouw zegt zolang de vrouw het maar niet doorheeft
Oke dat is dus een 'ja' als iemand een vrouw een hoer noemt dan zeg ik niks persoon. Veel beter dan een prins op het witte paard op een zolderkamer inderdaadquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent de prins op het witte paard... op je zolderkamer.
Vrouwen kunnen prima voor zichzelf zorgen, die hebben je niet nodig om voor ze in de bres te springen, maar dat weet je natuurlijk niet als je kennis alleen van soaps en het internet komt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke dat is dus een 'ja' als iemand een vrouw een hoer noemt dan zeg ik niks persoon. Veel beter dan een prins op het witte paard op een zolderkamer inderdaad
quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen prima voor zichzelf zorgen, die hebben je niet nodig om voor ze in de bres te springen, maar dat weet je natuurlijk niet als je kennis alleen van soaps en het internet komt.
Ik weet niet wanneer je wil beweren dat wat ik zeg, op basis van wat jij zegt, niet klopt. Maar het is niet echt nuttig voor mij om verder in te gaan op jouw vrijdagavond dronken gewauwel. Of heb je iets meer te zeggen?quote:Oke dat is dus een 'ja' als iemand een vrouw een hoer noemt dan zeg ik niks persoon. Veel beter dan een prins op het witte paard op een zolderkamer inderdaad
Ja, zo, dat zal hem leren! Haha! monddood gemaakt op een internetforum!quote:
Je maakt het er niet beter op voor jezelfquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, zo, dat zal hem leren! Haha! monddood gemaakt op een internetforum!
In een topic over verliefdheid op een willekeurige meid die een minuut in beeld geweest is in een eo-programma.
Dat rijmt toch helemaal niet? Kan je niets iets creatiefs met die B doen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:46 schreef Masberum het volgende:
Jordy-drunky ga ik je voortaan noemen denk ik (ook vanwege eerdere ervaringen met je)
Nee nou ja laten we het vriendelijk houden op pakjesavond, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat rijmt toch helemaal niet? Kan je niets iets creatiefs met die B doen?
Maar dan noem ik je masturberum, al vermoed ik dat ik niet de eerste ben.
Thanks. Dat denk ik ook. Eigenlijk heb ik altijd alleen maar mooie vrouwen gehad ook.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Snap ik. Je hebt een goede smaak.
TS die van dit respectabele forum een ordinaire gaybar maaktquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:51 schreef Masberum het volgende:
Zie je hoe we beide elkaars pik zuigen om het vriendelijk te houden? Dat is toch mooi
Waarom zou ik dat doen? Ik ben helemaal geen wanhopige incel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:51 schreef Masberum het volgende:
Zie je hoe we beide elkaars pik zuigen om het vriendelijk te houden? Dat is toch mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |