Eigenlijk was hij hier best goed inquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon knap om nog slechter voor de dag te komen dan Fadi
quote:
Think again.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Afgesproken werk Fadi kan dat echt niet.
Dit was 'het plan'quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Als dat geen woeste Julia gaat worden....
Nee, dat spraken ze niet af. Ze spraken alleen af tegen elkaar te spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:25 schreef schetterklep het volgende:
Speelt Merlijn dit ? Was toch afgesproken zo of kwam ze er achter dat ze het echt niet kan
Nou nou niet overdrijven.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:25 schreef Cirilico het volgende:
Fatima is ook slimmer dan ze lijkt hoor.
Zeggen ze nu achteraf he..quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dat verkeerd begrepen
Niet de bedoeling toch? Ze zouden een plek stijgen en dachten de Ratten makkelijk in te maken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dat verkeerd begrepen
Je zou niet zeggen dat ie al 36 is he..quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Owjeee, Angelo is 36 hoor ze is een snotneus?
met een oude ziel van 184quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je zou niet zeggen dat ie al 36 is he..
Weet niet, heb maar half opgelet, ging erin met de gedachte dat de ratten de haaien zouden helpen. Nu de ratten e ingemaakt hebben had ik verwacht dat Julia daar dan weer van zou gaan stijgeren -want niet helpen. Maar ik zie het allemaal welquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet de bedoeling toch? Ze zouden een plek stijgen en dachten de Ratten makkelijk in te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |