Doet ze vast perongeluk bewustquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien sluikreclame voor die Krasloten Nieuwjaarskalender, lijkt ook wel iets van een plaatje achter te zitten![]()
[ afbeelding ]
Afgekeken van Fatima?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doet ze vast perongeluk bewust![]()
Ja duidelijk. Afgesproken werk Fadi kan dat echt niet.quote:
Van die regel heb ik nog nooit gehoord, dus acht die kans klein.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:15 schreef schetterklep het volgende:
Is dit bondjes smeden of wordt dit gezien als onderlinge verboden afspraken maken om het spel te beïnvloedenDadelijk volgt er nog straf voor de haaien
Ik twijfelde omdat ze echt afspraken maken voor de finale kansen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van die regel heb ik nog nooit gehoord, dus acht die kans klein.
Is wel vaker gebeurt toch? De knock-outs proberen saboteren met Robert, en El-che heeft ook een keer expres alles fout geantwoord.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:15 schreef schetterklep het volgende:
Is dit bondjes smeden of wordt dit gezien als onderlinge verboden afspraken maken om het spel te beïnvloedenDadelijk volgt er nog straf voor de haaien
Eigenlijk was hij hier best goed inquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon knap om nog slechter voor de dag te komen dan Fadi
quote:
Think again.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Afgesproken werk Fadi kan dat echt niet.
Dit was 'het plan'quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Als dat geen woeste Julia gaat worden....
Nee, dat spraken ze niet af. Ze spraken alleen af tegen elkaar te spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:25 schreef schetterklep het volgende:
Speelt Merlijn dit ? Was toch afgesproken zo of kwam ze er achter dat ze het echt niet kan
Nou nou niet overdrijven.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:25 schreef Cirilico het volgende:
Fatima is ook slimmer dan ze lijkt hoor.
Zeggen ze nu achteraf he..quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dat verkeerd begrepen
Niet de bedoeling toch? Ze zouden een plek stijgen en dachten de Ratten makkelijk in te maken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dat verkeerd begrepen
Je zou niet zeggen dat ie al 36 is he..quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Owjeee, Angelo is 36 hoor ze is een snotneus?
met een oude ziel van 184quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je zou niet zeggen dat ie al 36 is he..
Weet niet, heb maar half opgelet, ging erin met de gedachte dat de ratten de haaien zouden helpen. Nu de ratten e ingemaakt hebben had ik verwacht dat Julia daar dan weer van zou gaan stijgeren -want niet helpen. Maar ik zie het allemaal welquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet de bedoeling toch? Ze zouden een plek stijgen en dachten de Ratten makkelijk in te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |