abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219457653
@Halcon fijn dat ze bij jou wel een goede plek hebben om te hechten O+
pi_219464679
Na één maand beugel is de score: 3 losse slotjes en 3 verdwenen slotjes. Yay :')
Oh, én 2 lege zakjes elastiekjes :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 11 december 2025 @ 13:52:02 #153
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219464710
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Na één maand beugel is de score: 3 losse slotjes en 3 verdwenen slotjes. Yay :')
Zou je niet eens gewoon heel boos worden of zo? Je betaalt enorm veel geld om hem een mooi gebit te geven en hij loopt dit bewust te saboteren.

De mijne zit op 1,5 jaar en heeft nu voor de tweede keer een los slotje maar dat is dan ook omdat er eigenlijk geen ruimte is om ‘m te plakken op een nieuw doorkomende kies en ze het toch proberen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219464800
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:52 schreef laziness het volgende:

[..]
Zou je niet eens gewoon heel boos worden of zo? Je betaalt enorm veel geld om hem een mooi gebit te geven en hij loopt dit bewust te saboteren.

Misschien heeft een deel zelf laten betalen meer effect.
pi_219464818
quote:

[..]

De mijne zit op 1,5 jaar en heeft nu voor de tweede keer een los slotje maar dat is dan ook omdat er eigenlijk geen ruimte is om ‘m te plakken op een nieuw doorkomende kies en ze het toch proberen.
Bij mijn jongste laten ze ook vaak los. Ze doet niks geks. Oudste altijd op een bepaalde kies die is lastig te plakken
  donderdag 11 december 2025 @ 14:07:21 #156
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219464837
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:05 schreef F_r het volgende:

[..]
Bij mijn jongste laten ze ook vaak los. Ze doet niks geks. Oudste altijd op een bepaalde kies die is lastig te plakken
Zat hij niet op dag één met een mes aan zijn slotjes te peuteren?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219464946
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoe dan!?

Een vriendje van mijn zoon stond tranen met tuiten te huilen toen 1 van zijn slotjes afbrak of zoiets.
Die had al gehoord dat hij het zelf moest betalen wanneer het weer gebeurde.
pi_219465006
quote:

[..]

Hij krijgt volgende maand extra (blauwe) blokjes aan de binnenkant van zn voortanden omdat hij sommige slotjes eraf bijt. Zn kaak én tanden staan niet standaard, zeg maar, heeft een behoorlijke overbeet. Dat voorkomt iig losse slotjes, hoop ik. Echt bewust heeft hij het niet gedaan, want gister ging er weer een slotje, tijdens het eten van een zacht broodje :?
Hij let ook echt wel op met wat hij eet, zeker met afhappen.
Geen idee qua extra kosten maar hij weet dat als het te vaak gebeurt, hij dat zelf mag dokken.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:25 schreef vencodark het volgende:

[..]
Hoe dan!?

Een vriendje van mijn zoon stond tranen met tuiten te huilen toen 1 van zijn slotjes afbrak of zoiets.
Die had al gehoord dat hij het zelf moest betalen wanneer het weer gebeurde.
Zie boven ;)
If they say
pi_219465221
Dames, wie heeft er een goede tip voor mij? Wij vieren met mijn familie kerst (25 personen, mijn kinderen zijn de jongsten). De taken zijn verdeeld en ik heb dit jaar de opdracht 'groente bijgerecht' gekregen. We eten echter bij mijn zus en de oven en bbq zijn al in gebruik, dus ik heb enkel de beschikking over 2 gaspitten en/of een slowcooker, of eventueel een airfryer, maar qua volume is die zeer beperkt. Stoofperen en aardappels zijn bij anderen ondergebracht, dus ik moet puur voor groente zorgen.

Een salade en appelmoes is niet zo lastig, maar iemand ideeën voor iets van warme groente uit bijv. de slowcooker? Alleen daarin (weer) opwarmen is ook prima, het hoeft niet perse de hele dag te pruttelen.
pi_219465492
Hier bij de kinderen vooral in het begin een paar keer losse slotjes, was ook niet vreemd zeiden ze daar. Meestal als slotjes los gaan dan is dat in het begin blijkbaar.

De jongste ook op het einde nog een keer, die is ook niet meer terug gezet (was in het weekend voor de ortho afspraak zodat ik niet vooraf kon bellen om dat in te plannen (afspraak altijd op maandag om 8.00 of 8.15) en er was geen plek om het terug te plakken. Maar in overleg met de ortho was het niet nodig er voor terug te komen.

Ik heb nooit bedacht ze dat zelf te laten betalen eerlijk gezegd. Ze doen het niet bewust en een keer een foutje maken qua eten kan gebeuren (en vaak zat het hem daar niet in).

@FlyingFish ik zou qua salade iets doen met ook andere groenten er in maar wat koud ook lekker is, dat is toch al anders dan salade met sla. (Deze is hier favoriet en koud ook lekker, dus dan kan je hem van te voren maken. https://hetmentaledieetpl(...)emkoolsalade-eieren/ )

Anders kom ik niet veel verder als broccoli met een kaassausje, lekker, simpel en iets wat ik zelf nooit maak omdat ik een kaassaus niet voor zo-maar vind of zo. Maar ik kan me voorstellen dat je iets fancy’ers zoekt hoor. Maar zo 1-2-3 geen goed idee daarvoor
  donderdag 11 december 2025 @ 15:58:53 #161
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_219465500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:16 schreef FlyingFish het volgende:
Dames, wie heeft er een goede tip voor mij? Wij vieren met mijn familie kerst (25 personen, mijn kinderen zijn de jongsten). De taken zijn verdeeld en ik heb dit jaar de opdracht 'groente bijgerecht' gekregen. We eten echter bij mijn zus en de oven en bbq zijn al in gebruik, dus ik heb enkel de beschikking over 2 gaspitten en/of een slowcooker, of eventueel een airfryer, maar qua volume is die zeer beperkt. Stoofperen en aardappels zijn bij anderen ondergebracht, dus ik moet puur voor groente zorgen.

Een salade en appelmoes is niet zo lastig, maar iemand ideeën voor iets van warme groente uit bijv. de slowcooker? Alleen daarin (weer) opwarmen is ook prima, het hoeft niet perse de hele dag te pruttelen.
Ratatouille?
Groetjes van een lurker O-)
pi_219465603
Hier maak je de kinderen altijd heel blij met maïs, die kan je ook heel lekker grillen. Cherrytomaatjes met mozzarella is ook altijd lekker (als je ervan houdt natuurlijk), of boontjes met spek, gegrilde wortelen. Of gewoon een lekkere salade O+
pi_219465647
@Mushanga71 C had blauwe blokjes op zijn kiezen, dan konden zijn voortanden niet zover over zijn onderhanden heen en die blokjes zijn ook wel blijven zitten. Hier hadden we meer last van draden die uit de blokjes gingen of verbogen. Een keer heb ik zelf met de tang het laatste stuk draad afgeknipt :D

@FlyingFish
In de slowcooker zou je ook rode kool met appels kunnen maken. Of verse bietjes.
  donderdag 11 december 2025 @ 17:11:30 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219465859
quote:

Ik zag deze. Heb het zelf nooit gemaakt, maar wel ergens vastgelegd voor ooit: https://www.mamsatwork.nl/spruitjes-slowcooker/
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_219465953
quote:

Rode kool? Dat wordt tenminste lekkerder als het langer staat.
Maar dat zei al iemand.

Bloemkool kun je ook heel lekker bakken/wokken met komijn en of kerrie maar dat moet dan wel bij je eten passen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219465993
Goeie wel overigens, ik heb nog geen idee wat onze inbreng gaat zijn voor het kerstdiner. Hopelijk het toetje, lekker makkelijk :')

Onze wasmachine heeft het begeven.. Waarom gebeuren dat soort dingen altijd op de meest ongewenste momenten }:| gelukkig wel nádat ik 2 wasjes had gedraaid. Zondag wordt de nieuwe gebracht, kijken hoeveel was ik dan heb liggen (met de oudste die over het algemeen 3x per dag een schone onesie of pyjama aan doet :'))
pi_219466156
@FlyingFish, moeten het echt warme groenten zijn? Salade van avocado, komkommer, tomaatjes, appel, (rucola)sla met een dressing van mayo, yoghurt en sinaasappelsap, afgetopt met geroosterde pijnboompitjes is echt heel lekker.

@Deepfreeze, die blokjes helpen dus wel? De ortho liet een soort pasta uit een tube zien, wat op maat gevormd wordt en dan achter zn voortanden komt. Had er nog nooit van gehoord.
En afknippen draad, check. Bij de achterste kies was volgens zoon zn slotje foetsie. Opgegeten? En de draad stak uit, daar had ie last van dus met een nagelknippertje maar afgeknipt idd :Y Alleen heeft de ortho daar geen nieuw slotje geplaatst omdat daar volgens haar niks gezeten heeft :D

Oooh kak @Schanu! Als iets kut is wat kapot kan gaan, is het wel de wasmachine. Wel lekker snel, zondag een nieuwe. Succes met de was dan ;)

En eten met kerst. Ben alleen met zoon want dochter is op vakantie. Bestel makkelijk, zalm voor in de oven ofzo bij ah, pommes duchesse met truffel en een salade. Dag twee ook makkelijk zoiets. Ga toch écht de keuken niet in alst niet hoeft :P
If they say
pi_219466271
Ja tegenwoordig heb je de volgende dag een nieuwe in huis als je wil :Y maar zondag is de enige dag dat we gegarandeerd de hele dag thuis zijn en je krijgt maar kort van tevoren te horen hoe laat ze komen, dus veiligheidshalve zondag laten komen. Anders wastie er vandaag al geweest :+

En klinkt heerlijk én rustig Mush, gelijk heb je om niet uitgebreid te willen koken! Hier gaan we op 2e kerstdag pizzaretten met z'n viertjes, al jaren vaste prik. Gezellig, lekker en weinig gedoe. Het voordeel van mijn gestoorde familie is dat we nooit iets samen vieren. Dus 1e kerstdag met de schoonfamilie en 2e kerstdag hebben we helemaal voor onszelf. Dat laatste vind ik heerlijk O+
pi_219466316
Wat een gedoe als je wasmachine kapot gaat Schanu. Hopelijk trekt jouw kind de verandering beter dan de mijne bij de droogtrommel :X

Losse blokjes, check. Nu met blauwe bolletjes op de kiezen stuk minder last van gelukkig.

Qua groentegerecht..... geen idee maar ik lees wel even mee voor leuke gerechten. Wij schuiven beide kerstdagen gewoon aan gelukkig. En op kerstavond de standaard hapjes die we altijd hebben :D
pi_219466380
Dan is zondag alleen maar logisch om de wasmachine te laten bezorgen, Schanu. Zo'n ding wil je niet voor je voordeur geparkeerd hebben staan als je net niet thuis bent ;)
Das ook gezellig en rustig, pizzaretten met zn viertjes :Y
Vroeger, toen mijn moeder nog leefde, vierden we altijd één kerstdag bij haar. Zij vond koken wél leuk maar die skills heb ik niet geërfd :D Sinds zij er niet meer is, eigenlijk altijd alleen met het gezin. Weinig familie enzo en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg. Scheelt een zooi verplichtingen :@
If they say
pi_219466621
@Mushanga71 hij had ze op zijn kiezen, waardoor de voortanden ook niet zo ver over elkaar heen kunnen. Maar achter de voortanden niks. Die blauwe blokjes hebben er bijna de hele 2 jaar gezeten zonder los te komen.

Kapotte wasmachine is stom. En ook als staat er snel een nieuwe (als je budget hebt), die natte was die nog een rondje moest ging wel stinken.. |:(
pi_219466863
Hier blauwe dingen achter de onder voortanden zodat de blokjes niet afgebeten worden. Maar desondanks bijna elke maand wel wat los/kapot. Een blokje los, een veertje scheef, draadje verbogen. Ik zie eigenlijk nooit een rekening van de extra afspraken. Zal wel garantie zijn ofzo..
*poef* nu is het weg
pi_219466956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:20 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier blauwe dingen achter de onder voortanden zodat de blokjes niet afgebeten worden. Maar desondanks bijna elke maand wel wat los/kapot. Een blokje los, een veertje scheef, draadje verbogen. Ik zie eigenlijk nooit een rekening van de extra afspraken. Zal wel garantie zijn ofzo..
Hier betaalde ik voor maximaal 1 afspraak per maand. Dus als je terug moest in dezelfde maand als een controle was het gratis. Was het in een afspraakloze maand, betaalde je het standaard tarief.
pi_219467364
Zoon heeft trouwens ook van die blauwe dingen op z’n kiezen, ook zodat hij de blokjes er niet af bijt. Die blijven overigens wel zitten. Hij moest daar meer aan wennen dan aan z’n beugel. Geen pijn, maar wel heel anders met eten of tanden op elkaar zetten.
pi_219468015
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:53 schreef Mushanga71 het volgende:
@:FlyingFish, moeten het echt warme groenten zijn? Salade van avocado, komkommer, tomaatjes, appel, (rucola)sla met een dressing van mayo, yoghurt en sinaasappelsap, afgetopt met geroosterde pijnboompitjes is echt heel lekker.
Het wordt salade en warme groente (en verse appelmoes). Het wordt voor 25 man, en dat past sowieso niet in een slowcooker (of 1 normale pan), dus het worden 5 dingen voor 6 personen, waarvan 2 koude salades en 1 grote appelmoes.

Bedankt iig allemaal voor de tips. Daar zitten meerdere goede suggesties tussen!
pi_219468870
Ortho gaf aan dat de blokjes snel geplaatst moeten worden maar omdat ze twee weken dicht gaan en als hij dan toch last zou krijgen, hij niet terecht zou kunnen, wordt het na de vakantie. Heeft hij de tweede week na de vakantie SE-week en dat vond ze ook niet handig om het de week ervoor te plaatsen. Wordt nu dus over een week of 6 :D

Dank jullie voor het delen van de ervaringen! Had er nog nooit van gehoord maar het hoort er dus zo'n beetje bij.
Qua kosten weet ik het niet, ik betaal idd ook maandelijks voor één consult dus dat moet ik even afwachten.
Oh, hij heeft nu ook een veertje. En das nieuw dus das nu even pielen eraan :D

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:48 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Het wordt salade en warme groente (en verse appelmoes). Het wordt voor 25 man, en dat past sowieso niet in een slowcooker (of 1 normale pan), dus het worden 5 dingen voor 6 personen, waarvan 2 koude salades en 1 grote appelmoes.

Bedankt iig allemaal voor de tips. Daar zitten meerdere goede suggesties tussen!
Dus nu moet jij twee soorten warme groenten maken? Wat ook lekker is, warm én simpel, blikjes mais gebakken in een scheutje olie. Niet knapperig of hard, maar gewoon een aantal minuten. Is zo klaar én je kan het in één grote wok maken.
Of sajoerboontjes, ook simpel.
Succes ermee iig!
If they say
pi_219471115
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:50 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 hij had ze op zijn kiezen, waardoor de voortanden ook niet zo ver over elkaar heen kunnen. Maar achter de voortanden niks. Die blauwe blokjes hebben er bijna de hele 2 jaar gezeten zonder los te komen.

Kapotte wasmachine is stom. En ook als staat er snel een nieuwe (als je budget hebt), die natte was die nog een rondje moest ging wel stinken.. |:(
Leve de wasmachine van de buren, bij wie ik mijn roze was toen even mocht afdraaien... *O*

Wij kochten gisteren een digitale tijdschakelaar, want de analoge die we hadden voor de buitenkerstboom maakte teveel lawaai vond mijn man.
Hij heeft dat ding ingesteld, maar ik denk niet helemaal goed :') (mannen, eerst doen voordat ze een gebruiksaanwijzing gaan lezen). Hij ging gisteravond te vroeg uit en ik werd vanmorgen om 5 uur wakker en toen was 'ie aan. En tot 7 uur is hij nog 2 keer uit en weer aan gegaan _O- .
Ik ga zo zelf wel even klooien 8-)
Fake it till you make it...
pi_219471163
Girlpowerrrr @Nijna :D

Ik moet zo voor de MRI dus probeer nu een cracker naar binnen te werken :')
Maandag de uitslag, even afwachten dan maar.
If they say
pi_219471193
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 07:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Girlpowerrrr @:Nijna :D

Succes met de MRI!

Ik ga nog even een boodschappenlijstje in elkaar draaien, komend weekend gaan we kijken wat we eten met kerst en boodschappenlijstje maken.
Fake it till you make it...
pi_219471217
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:01 schreef Nijna het volgende:

[..]
Succes met de MRI!

Ik ga nog even een boodschappenlijstje in elkaar draaien, komend weekend gaan we kijken wat we eten met kerst en boodschappenlijstje maken.
Thanx!

Jij boodschappenlijstje in elkaar draaise dan maar ;)
If they say
pi_219471630
Mush succes met de mri!

Nijna, altijd leuk als mannen iets denken ingesteld te hebben en je kan het daarna zelf opnieuw doen ;)

Schanu, wasmachine is wel een kloteding om kapot te hebben.. dus nu de was maar even opsparen dan tot zondag.
pi_219471794
En ben alweer terug. Kreeg alleen een kriebel in mn keel dus dat zei ik na afloop. Ja, dat had ie gehoord :D En ik deed nog wel zo mn best om alleen maar mn keel te schrapen :P Maar, tis gelukt en hoefde niet overnieuw.

Denk ik dat ik richting ziek worden ga. Al langer benauwd, raar gevoel in mn keel en ben hees. Was te verwachten zo voor de feestdagen :')
If they say
pi_219471979
Waarvoor had je een MRI, als ik vragen mag? :)
Check-up?
pi_219472162
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:29 schreef Mushanga71 het volgende:
En ben alweer terug. Kreeg alleen een kriebel in mn keel dus dat zei ik na afloop. Ja, dat had ie gehoord :D En ik deed nog wel zo mn best om alleen maar mn keel te schrapen :P Maar, tis gelukt en hoefde niet overnieuw.

Denk ik dat ik richting ziek worden ga. Al langer benauwd, raar gevoel in mn keel en ben hees. Was te verwachten zo voor de feestdagen :')
Een like omdat de MRI achter de rug is en niet overnieuw moest! Niet voor de opkomende verkoudheid :P.

Hier ook al sinds vrijdag niet 100% fit, maar het zet niet door. Ik weet niet of dat een goed teken is (het zet niet door en ebt weer weg) of juist niet (het ergste moet nog komen). Zal wel het laatste zijn, het wacht tot de kerst :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219472252
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Een like omdat de MRI achter de rug is en niet overnieuw moest! Niet voor de opkomende verkoudheid :P.

Hier ook al sinds vrijdag niet 100% fit, maar het zet niet door. Ik weet niet of dat een goed teken is (het zet niet door en ebt weer weg) of juist niet (het ergste moet nog komen). Zal wel het laatste zijn, het wacht tot de kerst :').
Thanks voor de like :D

Hier dus hetzelfde, al een kleine week: zet het door of niet? Hang ik sowieso weer aan de diclo vanwege heup, en sinds vandaag ook maar de pcm erbij geslikt, dus ik onderdruk de boel zeg maar. Hoop ik. Of niet :')

Morgen is het de bedoeling om naar de kerstmarkt in Haarlem te gaan, zoon wil al zolang naar een Kerstmarkt, ik wat minder graag :') Hoop dat dat door kan gaan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:47 schreef vencodark het volgende:
Waarvoor had je een MRI, als ik vragen mag? :)
Check-up?
Ja hoor, mag je vragen :) Heb sinds 10 jaar een heupprothese en toch weer pijn aan die kant. Prothese zit nog prima, liet de foto zien maar omdat de pijn blijft aanhouden, vond de orthopeed het verstandig een MRI te laten maken. Het zou een spier kunnen zijn die vervelend doet, of een slijmbeursontsteking. Hoop ik op dat laatste want met die spier kan het zomaar zijn dat het toch geopereerd moet worden en dat zie ik even niet zitten :{
If they say
pi_219472359
Ik zit inmiddels op 2 weken niet fit zijn, nog licht in mijn hoofd, snot, vervelend gevoel in mijn buik.
Wel klaar mee eigenlijk.

Komende week wordt drukker dan gehoopt en allemaal dingen die niet afgezegd kunnen worden. Het was zo heerlijk rustig maar er zijn toch aardig wat dingen bij gekomen.
Juul heeft ook gewoon 2 'toetsen' volgende week. Dus die gaat dit weekend leren. Hoe ze dat in de laatste week proppen, geen idee.

Kerst is heerlijk simpel, Kerstavond is of bij Polles keuken in de Efteling of bij de Mac op weg naar huis, Eerste Kerstdag gourmetten we thuis met zijn 4tjes en Tweede Kerstdag zien we wel. Als we ons goed genoeg voelen na die dagen in de Efteling gaan we bij mijn moeder lunchen en anders hangen we gewoon thuis en gaan we de 27e naar mijn moeder.

Morgen neemt Juul haar lifelong lover (jaja vanaf baby af aan zijn ze al gek op elkaar) mee uit eten....naar de Mac. Ik/wij mogen mee (wij moeten tenslotte betalen) maar we moeten wel aan de andere kant van het restaurant gaan zitten.
Haar glitterjurk hangt al klaar en haar vriendje heeft een overhemd met strik in de planning vertelde de vader O+
pi_219472517
Hopelijk valt er iets op de zien mush! Dat ze in ieder geval weten hoe je van de pijn af kan komen!

Wat romantisch exode! Een date met glitterjurk en hij in overhemd met strik! Klinkt super leuk!

Beterschap voor iedereen die zich niet helemaal lekker voelt :*
Hoe gaat het met verloofde exode? Is ze al wat gas terug aan het nemen?

Hier geen plannen met kerst. Eerste kerstdag wel vrij, maar geen plannen. Kerstavond en tweede kerstdag heb ik beide avonddienst.
Volgende week vrijdag wel een familie-etentje voor de verjaardag van schoonmoeder. Ze wilde een Chinese rijsttafel bestellen maar zag wel op tegen het geregel en gedoe er omheen. Dus het wordt hier gehouden, m’n schoonzus regelt de bestelling van de Chinees en de inventarisatie van wat er nog te drinken gehaald moet worden.

Ik moet wel nog een paar borden bij gaan regelen bedenk ik me nu.
  vrijdag 12 december 2025 @ 11:23:59 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219472642
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 07:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Girlpowerrrr @:Nijna :D

Die uitslag kun je vanmiddag/vanavond zelf ook wel lezen in jouw patiëntenportaal
  vrijdag 12 december 2025 @ 11:25:28 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219472657
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:27 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Thanks voor de like :D

Hier dus hetzelfde, al een kleine week: zet het door of niet? Hang ik sowieso weer aan de diclo vanwege heup, en sinds vandaag ook maar de pcm erbij geslikt, dus ik onderdruk de boel zeg maar. Hoop ik. Of niet :')

Morgen is het de bedoeling om naar de kerstmarkt in Haarlem te gaan, zoon wil al zolang naar een Kerstmarkt, ik wat minder graag :') Hoop dat dat door kan gaan.
[..]
Ja hoor, mag je vragen :) Heb sinds 10 jaar een heupprothese en toch weer pijn aan die kant. Prothese zit nog prima, liet de foto zien maar omdat de pijn blijft aanhouden, vond de orthopeed het verstandig een MRI te laten maken. Het zou een spier kunnen zijn die vervelend doet, of een slijmbeursontsteking. Hoop ik op dat laatste want met die spier kan het zomaar zijn dat het toch geopereerd moet worden en dat zie ik even niet zitten :{
Huur mijn vakantiehuisje en ga naar de kerstmarkt in Durbuy
pi_219473069
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:25 schreef amaranta het volgende:

[..]
Huur mijn vakantiehuisje en ga naar de kerstmarkt in Durbuy
Zijn honden welkom in jullie huisje?
  vrijdag 12 december 2025 @ 12:21:21 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219473086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:19 schreef F_r het volgende:

[..]
Zijn honden welkom in jullie huisje?
Ja, maar ze mogen niet roken.
  vrijdag 12 december 2025 @ 13:07:36 #192
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219473542
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:21 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, maar ze mogen niet roken.
Dat wordt nicotinekauwgum inslaan..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_219474003
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Die uitslag kun je vanmiddag/vanavond zelf ook wel lezen in jouw patiëntenportaal
Beeldmateriaal vaak niet.. labuitslagen na 2 uur gemiddeld. Tenminste zo is dat hier.

Deze week 4x in het zkh geweest, 3x voor mn vader, 1x voor James..die het ontzettend goed doet qua longen... wel weer een nieuwe verwijzing voor een kinderuroloog...

Ik ben vanmorgen opgestaan met een migraine achter mn oog, en pijn in mn maag/darm... zou het liefst lekker op de bank hangen maar heb de kinderen beloofd dat we naar de kaarsjesavond in Gouda gaan... dat willen ze al een paar jaar en nu is de 70e editie, dus gaan we ons in de drukte mengen...

Bijna weekend.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 12 december 2025 @ 13:56:44 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219474022
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 13:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Beeldmateriaal vaak niet.. labuitslagen na 2 uur gemiddeld. Tenminste zo is dat hier.
Beeldmateriaal ook als je daarom vraagt. Tenminste in mijn ziekenhuis.
pi_219474081
Ik weet dat er hier meerdere ouders zijn die dochters (of zonen) hebben met oorbellen. Ik lees zoveel verschillende dingen, wat is nou beter, laten schieten of piercen?
Juul krijgt oorbellen van ons met Kerst. :)
pi_219474280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 14:05 schreef exode het volgende:
Ik weet dat er hier meerdere ouders zijn die dochters (of zonen) hebben met oorbellen. Ik lees zoveel verschillende dingen, wat is nou beter, laten schieten of piercen?
Juul krijgt oorbellen van ons met Kerst. :)
Ik ben team schieten, maar ik heel ook belachelijk goed en snel. M'n zoon z'n oorlel is ook geschoten.
Tegenwoordig is piercen de norm toch wel, maar het is een stuk duurder en ik weet niet of het pijnlijk(er) is.

Kraakbeen sowieso altijd piercen, maar dat is nu niet van toepassing.

Edit; ze ?schieten? ook niet meer, het wordt er nu rustig doorheen geduwd. Heb onlangs nog 2 oorlelgaatjes op die manier laten zetten, deed geen pijn.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  vrijdag 12 december 2025 @ 15:55:32 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219475071
Ik ken alleen schieten.
En bij mij heeft de juwelier hem gewoon dwars door m’n oorlel geramd.
pi_219475107
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:55 schreef amaranta het volgende:
Ik ken alleen schieten.
En bij mij heeft de juwelier hem gewoon dwars door m’n oorlel geramd.
Jij komt uit het stenen tijdperk? :o
pi_219475141
  vrijdag 12 december 2025 @ 16:07:22 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219475222
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:58 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Jij komt uit het stenen tijdperk? :o
Spanje ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo