Zou je niet eens gewoon heel boos worden of zo? Je betaalt enorm veel geld om hem een mooi gebit te geven en hij loopt dit bewust te saboteren.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Na één maand beugel is de score: 3 losse slotjes en 3 verdwenen slotjes. Yay
Oh, én 2 lege zakjes elastiekjes![]()
Misschien heeft een deel zelf laten betalen meer effect.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Zou je niet eens gewoon heel boos worden of zo? Je betaalt enorm veel geld om hem een mooi gebit te geven en hij loopt dit bewust te saboteren.
Bij mijn jongste laten ze ook vaak los. Ze doet niks geks. Oudste altijd op een bepaalde kies die is lastig te plakkenquote:Op donderdag 11 december 2025 13:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Zou je niet eens gewoon heel boos worden of zo? Je betaalt enorm veel geld om hem een mooi gebit te geven en hij loopt dit bewust te saboteren.
De mijne zit op 1,5 jaar en heeft nu voor de tweede keer een los slotje maar dat is dan ook omdat er eigenlijk geen ruimte is om ‘m te plakken op een nieuw doorkomende kies en ze het toch proberen.
Zat hij niet op dag één met een mes aan zijn slotjes te peuteren?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:05 schreef F_r het volgende:
[..]
Bij mijn jongste laten ze ook vaak los. Ze doet niks geks. Oudste altijd op een bepaalde kies die is lastig te plakken
Hoe dan!?quote:Op donderdag 11 december 2025 13:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Na één maand beugel is de score: 3 losse slotjes en 3 verdwenen slotjes. Yay
Oh, én 2 lege zakjes elastiekjes![]()
Hij krijgt volgende maand extra (blauwe) blokjes aan de binnenkant van zn voortanden omdat hij sommige slotjes eraf bijt. Zn kaak én tanden staan niet standaard, zeg maar, heeft een behoorlijke overbeet. Dat voorkomt iig losse slotjes, hoop ik. Echt bewust heeft hij het niet gedaan, want gister ging er weer een slotje, tijdens het eten van een zacht broodjequote:Op donderdag 11 december 2025 13:52 schreef laziness het volgende:
[..]
De mijne zit op 1,5 jaar en heeft nu voor de tweede keer een los slotje maar dat is dan ook omdat er eigenlijk geen ruimte is om ‘m te plakken op een nieuw doorkomende kies en ze het toch proberen.
Zie bovenquote:Op donderdag 11 december 2025 14:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe dan!?
Een vriendje van mijn zoon stond tranen met tuiten te huilen toen 1 van zijn slotjes afbrak of zoiets.
Die had al gehoord dat hij het zelf moest betalen wanneer het weer gebeurde.
Ratatouille?quote:Op donderdag 11 december 2025 15:16 schreef FlyingFish het volgende:
Dames, wie heeft er een goede tip voor mij? Wij vieren met mijn familie kerst (25 personen, mijn kinderen zijn de jongsten). De taken zijn verdeeld en ik heb dit jaar de opdracht 'groente bijgerecht' gekregen. We eten echter bij mijn zus en de oven en bbq zijn al in gebruik, dus ik heb enkel de beschikking over 2 gaspitten en/of een slowcooker, of eventueel een airfryer, maar qua volume is die zeer beperkt. Stoofperen en aardappels zijn bij anderen ondergebracht, dus ik moet puur voor groente zorgen.
Een salade en appelmoes is niet zo lastig, maar iemand ideeën voor iets van warme groente uit bijv. de slowcooker? Alleen daarin (weer) opwarmen is ook prima, het hoeft niet perse de hele dag te pruttelen.
Ik zag deze. Heb het zelf nooit gemaakt, maar wel ergens vastgelegd voor ooit: https://www.mamsatwork.nl/spruitjes-slowcooker/quote:Op donderdag 11 december 2025 15:16 schreef FlyingFish het volgende:
Dames, wie heeft er een goede tip voor mij? Wij vieren met mijn familie kerst (25 personen, mijn kinderen zijn de jongsten). De taken zijn verdeeld en ik heb dit jaar de opdracht 'groente bijgerecht' gekregen. We eten echter bij mijn zus en de oven en bbq zijn al in gebruik, dus ik heb enkel de beschikking over 2 gaspitten en/of een slowcooker, of eventueel een airfryer, maar qua volume is die zeer beperkt. Stoofperen en aardappels zijn bij anderen ondergebracht, dus ik moet puur voor groente zorgen.
Een salade en appelmoes is niet zo lastig, maar iemand ideeën voor iets van warme groente uit bijv. de slowcooker? Alleen daarin (weer) opwarmen is ook prima, het hoeft niet perse de hele dag te pruttelen.
Rode kool? Dat wordt tenminste lekkerder als het langer staat.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:16 schreef FlyingFish het volgende:
Hier betaalde ik voor maximaal 1 afspraak per maand. Dus als je terug moest in dezelfde maand als een controle was het gratis. Was het in een afspraakloze maand, betaalde je het standaard tarief.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:20 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier blauwe dingen achter de onder voortanden zodat de blokjes niet afgebeten worden. Maar desondanks bijna elke maand wel wat los/kapot. Een blokje los, een veertje scheef, draadje verbogen. Ik zie eigenlijk nooit een rekening van de extra afspraken. Zal wel garantie zijn ofzo..
Het wordt salade en warme groente (en verse appelmoes). Het wordt voor 25 man, en dat past sowieso niet in een slowcooker (of 1 normale pan), dus het worden 5 dingen voor 6 personen, waarvan 2 koude salades en 1 grote appelmoes.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:53 schreef Mushanga71 het volgende:
@:FlyingFish, moeten het echt warme groenten zijn? Salade van avocado, komkommer, tomaatjes, appel, (rucola)sla met een dressing van mayo, yoghurt en sinaasappelsap, afgetopt met geroosterde pijnboompitjes is echt heel lekker.
Dus nu moet jij twee soorten warme groenten maken? Wat ook lekker is, warm én simpel, blikjes mais gebakken in een scheutje olie. Niet knapperig of hard, maar gewoon een aantal minuten. Is zo klaar én je kan het in één grote wok maken.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:48 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Het wordt salade en warme groente (en verse appelmoes). Het wordt voor 25 man, en dat past sowieso niet in een slowcooker (of 1 normale pan), dus het worden 5 dingen voor 6 personen, waarvan 2 koude salades en 1 grote appelmoes.
Bedankt iig allemaal voor de tips. Daar zitten meerdere goede suggesties tussen!
Leve de wasmachine van de buren, bij wie ik mijn roze was toen even mocht afdraaien...quote:Op donderdag 11 december 2025 18:50 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 hij had ze op zijn kiezen, waardoor de voortanden ook niet zo ver over elkaar heen kunnen. Maar achter de voortanden niks. Die blauwe blokjes hebben er bijna de hele 2 jaar gezeten zonder los te komen.
Kapotte wasmachine is stom. En ook als staat er snel een nieuwe (als je budget hebt), die natte was die nog een rondje moest ging wel stinken..
Succes met de MRI!quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Girlpowerrrr @:Nijna![]()
Ik moet zo voor de MRI dus probeer nu een cracker naar binnen te werken
Maandag de uitslag, even afwachten dan maar.
Thanx!quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:01 schreef Nijna het volgende:
[..]
Succes met de MRI!
Ik ga nog even een boodschappenlijstje in elkaar draaien, komend weekend gaan we kijken wat we eten met kerst en boodschappenlijstje maken.
Een like omdat de MRI achter de rug is en niet overnieuw moest! Niet voor de opkomende verkoudheidquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:29 schreef Mushanga71 het volgende:
En ben alweer terug. Kreeg alleen een kriebel in mn keel dus dat zei ik na afloop. Ja, dat had ie gehoordEn ik deed nog wel zo mn best om alleen maar mn keel te schrapen
Maar, tis gelukt en hoefde niet overnieuw.
Denk ik dat ik richting ziek worden ga. Al langer benauwd, raar gevoel in mn keel en ben hees. Was te verwachten zo voor de feestdagen
Thanks voor de likequote:Op vrijdag 12 december 2025 10:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een like omdat de MRI achter de rug is en niet overnieuw moest! Niet voor de opkomende verkoudheid.
Hier ook al sinds vrijdag niet 100% fit, maar het zet niet door. Ik weet niet of dat een goed teken is (het zet niet door en ebt weer weg) of juist niet (het ergste moet nog komen). Zal wel het laatste zijn, het wacht tot de kerst.
Ja hoor, mag je vragenquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:47 schreef vencodark het volgende:
Waarvoor had je een MRI, als ik vragen mag?![]()
Check-up?
Die uitslag kun je vanmiddag/vanavond zelf ook wel lezen in jouw patiëntenportaalquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Girlpowerrrr @:Nijna![]()
Ik moet zo voor de MRI dus probeer nu een cracker naar binnen te werken
Maandag de uitslag, even afwachten dan maar.
Huur mijn vakantiehuisje en ga naar de kerstmarkt in Durbuyquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Thanks voor de like![]()
Hier dus hetzelfde, al een kleine week: zet het door of niet? Hang ik sowieso weer aan de diclo vanwege heup, en sinds vandaag ook maar de pcm erbij geslikt, dus ik onderdruk de boel zeg maar. Hoop ik. Of niet![]()
Morgen is het de bedoeling om naar de kerstmarkt in Haarlem te gaan, zoon wil al zolang naar een Kerstmarkt, ik wat minder graagHoop dat dat door kan gaan.
[..]
Ja hoor, mag je vragenHeb sinds 10 jaar een heupprothese en toch weer pijn aan die kant. Prothese zit nog prima, liet de foto zien maar omdat de pijn blijft aanhouden, vond de orthopeed het verstandig een MRI te laten maken. Het zou een spier kunnen zijn die vervelend doet, of een slijmbeursontsteking. Hoop ik op dat laatste want met die spier kan het zomaar zijn dat het toch geopereerd moet worden en dat zie ik even niet zitten
Zijn honden welkom in jullie huisje?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Huur mijn vakantiehuisje en ga naar de kerstmarkt in Durbuy
Dat wordt nicotinekauwgum inslaan..quote:
Beeldmateriaal vaak niet.. labuitslagen na 2 uur gemiddeld. Tenminste zo is dat hier.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die uitslag kun je vanmiddag/vanavond zelf ook wel lezen in jouw patiëntenportaal
Beeldmateriaal ook als je daarom vraagt. Tenminste in mijn ziekenhuis.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Beeldmateriaal vaak niet.. labuitslagen na 2 uur gemiddeld. Tenminste zo is dat hier.
Ik ben team schieten, maar ik heel ook belachelijk goed en snel. M'n zoon z'n oorlel is ook geschoten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:05 schreef exode het volgende:
Ik weet dat er hier meerdere ouders zijn die dochters (of zonen) hebben met oorbellen. Ik lees zoveel verschillende dingen, wat is nou beter, laten schieten of piercen?
Juul krijgt oorbellen van ons met Kerst.
Jij komt uit het stenen tijdperk?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:55 schreef amaranta het volgende:
Ik ken alleen schieten.
En bij mij heeft de juwelier hem gewoon dwars door m’n oorlel geramd.
Spanje jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:58 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Jij komt uit het stenen tijdperk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |