Zou je niet eens gewoon heel boos worden of zo? Je betaalt enorm veel geld om hem een mooi gebit te geven en hij loopt dit bewust te saboteren.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Na één maand beugel is de score: 3 losse slotjes en 3 verdwenen slotjes. Yay
Oh, én 2 lege zakjes elastiekjes![]()
Misschien heeft een deel zelf laten betalen meer effect.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Zou je niet eens gewoon heel boos worden of zo? Je betaalt enorm veel geld om hem een mooi gebit te geven en hij loopt dit bewust te saboteren.
Bij mijn jongste laten ze ook vaak los. Ze doet niks geks. Oudste altijd op een bepaalde kies die is lastig te plakkenquote:Op donderdag 11 december 2025 13:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Zou je niet eens gewoon heel boos worden of zo? Je betaalt enorm veel geld om hem een mooi gebit te geven en hij loopt dit bewust te saboteren.
De mijne zit op 1,5 jaar en heeft nu voor de tweede keer een los slotje maar dat is dan ook omdat er eigenlijk geen ruimte is om ‘m te plakken op een nieuw doorkomende kies en ze het toch proberen.
Zat hij niet op dag één met een mes aan zijn slotjes te peuteren?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:05 schreef F_r het volgende:
[..]
Bij mijn jongste laten ze ook vaak los. Ze doet niks geks. Oudste altijd op een bepaalde kies die is lastig te plakken
Hoe dan!?quote:Op donderdag 11 december 2025 13:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Na één maand beugel is de score: 3 losse slotjes en 3 verdwenen slotjes. Yay
Oh, én 2 lege zakjes elastiekjes![]()
Hij krijgt volgende maand extra (blauwe) blokjes aan de binnenkant van zn voortanden omdat hij sommige slotjes eraf bijt. Zn kaak én tanden staan niet standaard, zeg maar, heeft een behoorlijke overbeet. Dat voorkomt iig losse slotjes, hoop ik. Echt bewust heeft hij het niet gedaan, want gister ging er weer een slotje, tijdens het eten van een zacht broodjequote:Op donderdag 11 december 2025 13:52 schreef laziness het volgende:
[..]
De mijne zit op 1,5 jaar en heeft nu voor de tweede keer een los slotje maar dat is dan ook omdat er eigenlijk geen ruimte is om ‘m te plakken op een nieuw doorkomende kies en ze het toch proberen.
Zie bovenquote:Op donderdag 11 december 2025 14:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe dan!?
Een vriendje van mijn zoon stond tranen met tuiten te huilen toen 1 van zijn slotjes afbrak of zoiets.
Die had al gehoord dat hij het zelf moest betalen wanneer het weer gebeurde.
Ratatouille?quote:Op donderdag 11 december 2025 15:16 schreef FlyingFish het volgende:
Dames, wie heeft er een goede tip voor mij? Wij vieren met mijn familie kerst (25 personen, mijn kinderen zijn de jongsten). De taken zijn verdeeld en ik heb dit jaar de opdracht 'groente bijgerecht' gekregen. We eten echter bij mijn zus en de oven en bbq zijn al in gebruik, dus ik heb enkel de beschikking over 2 gaspitten en/of een slowcooker, of eventueel een airfryer, maar qua volume is die zeer beperkt. Stoofperen en aardappels zijn bij anderen ondergebracht, dus ik moet puur voor groente zorgen.
Een salade en appelmoes is niet zo lastig, maar iemand ideeën voor iets van warme groente uit bijv. de slowcooker? Alleen daarin (weer) opwarmen is ook prima, het hoeft niet perse de hele dag te pruttelen.
Ik zag deze. Heb het zelf nooit gemaakt, maar wel ergens vastgelegd voor ooit: https://www.mamsatwork.nl/spruitjes-slowcooker/quote:Op donderdag 11 december 2025 15:16 schreef FlyingFish het volgende:
Dames, wie heeft er een goede tip voor mij? Wij vieren met mijn familie kerst (25 personen, mijn kinderen zijn de jongsten). De taken zijn verdeeld en ik heb dit jaar de opdracht 'groente bijgerecht' gekregen. We eten echter bij mijn zus en de oven en bbq zijn al in gebruik, dus ik heb enkel de beschikking over 2 gaspitten en/of een slowcooker, of eventueel een airfryer, maar qua volume is die zeer beperkt. Stoofperen en aardappels zijn bij anderen ondergebracht, dus ik moet puur voor groente zorgen.
Een salade en appelmoes is niet zo lastig, maar iemand ideeën voor iets van warme groente uit bijv. de slowcooker? Alleen daarin (weer) opwarmen is ook prima, het hoeft niet perse de hele dag te pruttelen.
Rode kool? Dat wordt tenminste lekkerder als het langer staat.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:16 schreef FlyingFish het volgende:
Hier betaalde ik voor maximaal 1 afspraak per maand. Dus als je terug moest in dezelfde maand als een controle was het gratis. Was het in een afspraakloze maand, betaalde je het standaard tarief.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:20 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier blauwe dingen achter de onder voortanden zodat de blokjes niet afgebeten worden. Maar desondanks bijna elke maand wel wat los/kapot. Een blokje los, een veertje scheef, draadje verbogen. Ik zie eigenlijk nooit een rekening van de extra afspraken. Zal wel garantie zijn ofzo..
Het wordt salade en warme groente (en verse appelmoes). Het wordt voor 25 man, en dat past sowieso niet in een slowcooker (of 1 normale pan), dus het worden 5 dingen voor 6 personen, waarvan 2 koude salades en 1 grote appelmoes.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:53 schreef Mushanga71 het volgende:
@:FlyingFish, moeten het echt warme groenten zijn? Salade van avocado, komkommer, tomaatjes, appel, (rucola)sla met een dressing van mayo, yoghurt en sinaasappelsap, afgetopt met geroosterde pijnboompitjes is echt heel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |