abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219435346
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 15:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hoe oud is jouw zoon geworden? 15 toch?
Jup en hij had het nu ook leuk gevonden, zegt ie net :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 7 december 2025 @ 15:46:10 #102
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219435364
Nou jullie kunnen het alsnog elk jaar gezellig samen vieren toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219435376
Ik was uitgerekend op Sinterklaas en kwam uiteindelijk (of nou ja, werd gehaald) op 20 december. Populaire datum hier :D . Ik vond het wel altijd een onhandige dag (al had ik Sinterklaas nog kutter gevonden). Viel altijd net wel of net niet in de kerstvakantie, als wel was sowieso iedereen weg (incl wijzelf) en zelfs als niet dan was het eerste weekend erna, wat meest logische moment voor vieren zou zijn, meestal alsnog iedereen al weg. Dus bijna altijd eerder of pas in januari vieren en/of trakteren enzo.
pi_219435384
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou jullie kunnen het alsnog elk jaar gezellig samen vieren toch?
Kan, maar ik vier mijn verjaardag al heel lang niet meer ;)
If they say
pi_219435406
Ik ben op 17 juli jarig, mijn broer op 18 juli, dat vond ik een partij stom als kind. 1 keer werd het gevierd voor ons beide en ik was bijna altijd op vakantie jarig. Bluh.
pi_219435421
Mijn broertje en ik schelen 2 jaar en 3 weken.
We hielden vroeger wel enkele jaren onze kinderfeestje samen. Leuke tijden. :)
  zondag 7 december 2025 @ 15:55:48 #107
176471 oh-oh
pi_219435516
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 15:49 schreef vencodark het volgende:
Mijn broertje en ik schelen 2 jaar en 3 weken.
We hielden vroeger wel enkele jaren onze kinderfeestje samen. Leuke tijden. :)
Ja wij schelen 2 jaar en 9 dagen, hadden er nooit problemen mee, de familie kwam 1 x en we hadden op de basisschool altijd grote feestjes met heel veel vriendinnen.
Maar later hadden we ook nog veel dezelfde vriendinnen dus op de middelbare hadden we meestal sleepovers, met de hele club in de woonkamer, zoveel als er pasten.
Alles mocht, en mijn vader bakte altijd pannekoeken, good times.
Die vriendinnen wonen allemaal regio Utrecht nu , ze waren ook allemaal op de bruiloft en begrafenis.
Mijn zusje heeft echt nog dezelfde vriendinnen als op de middelbare, en haar eerste vriendje!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219435712
Ja, dat zijn echt leuke herinneringen. Zie het zo voor me. O+
pi_219435994
Ik vond het vroeger vooral lastig dat ik als een van de eersten jarig was in de klas. Dan kun je niet afkijken bij anderen wat er dat jaar hip is om te trakteren enzo ;)

In mijn tienerjaren had ik een vriendin die de dag na mij jarig was. We hebben jaren samen onze verjaardag gevierd, hartstikke gezellig.
pi_219436470
Ik scheel 7 jaar (min 1 dag dus) met mijn broer. Mijn broer werd wakker op zijn 7e verjaardag en had een zusje.
Hij was vooral heel boos volgens mijn moeder.

Ik kan me 1 verjaardag herinneren op zwarte zaterdag in de auto naar Frankrijk. Als volwassene interesseert het me niet maar als kind had ik graag een andere maand jarig geweest.
pi_219436970
Ik was in mijn eentje jarig. Twee zussen delen een verjaardag (zit een jaar tussen) en m’n vader is een paar dagen later jarig, en andere broer en zus schelen 1,5e week en mn moeder is een paar dagen later jarig. Ik vond het juist altijd stom dat ik mijn verjaardag met niemand samen kon vieren! Je doet het als ouder dus nooit goed ;)

Toen heb ik maar een man gezocht die een week na mij jarig was, en moesten onze kinderen ook maar in die buurt jarig zijn. Bij zoon is dat gelukt, die zit tussen man en mij in.
pi_219437161
@FlyingFish _O-
Vriend en ik zijn in dezelfde maand jarig. Ik vind het wel handig :D
  zondag 7 december 2025 @ 19:14:22 #113
176471 oh-oh
pi_219437226
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:45 schreef FlyingFish het volgende:
Ik was in mijn eentje jarig. Twee zussen delen een verjaardag (zit een jaar tussen) en m’n vader is een paar dagen later jarig, en andere broer en zus schelen 1,5e week en mn moeder is een paar dagen later jarig. Ik vond het juist altijd stom dat ik mijn verjaardag met niemand samen kon vieren! Je doet het als ouder dus nooit goed ;)

Toen heb ik maar een man gezocht die een week na mij jarig was, en moesten onze kinderen ook maar in die buurt jarig zijn. Bij zoon is dat gelukt, die zit tussen man en mij in.
En die anderen hebben elkaar toch, dus ook goed gemikt :D
( Groucho Marx )
pi_219437289
Mijn moeder en broertje zijn in dezelfde maand jarig. Mijn vader en ik in een andere maand.
En hier thuis hebben we hetzelfde... Man in dezelfde maand met het ene kind en ik in dezelfde maand met het andere kind ;) best handig 8-)
Fake it till you make it...
pi_219437462
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 19:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]
En die anderen hebben elkaar toch, dus ook goed gemikt :D
Ja, is wel erg fijn! 2 keer per jaar de familie over de vloer voor 5 (of meestal 3, volwassenen vieren we eigenlijk niet) verjaardagen! En allemaal rond de zomer, dus meestal mooi weer waardoor we de tuin kunnen gebruiken.

Zoon trakteert op school overigens voor zijn halve verjaardag, dat is een betere tijd dan in de zomervakantie of direct ervoor/na.
  zondag 7 december 2025 @ 20:52:07 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219437996
We zeiden vroeger altijd, het feestseizoen start met de intocht van Sinterklaas en eindigt eind januari met de verjaardag van de meiden. Qua cadeaus altijd wel proberen te doseren als alles binnen 2 maanden valt. Nu is Sinterklaas minder een ding en draait kerst vooral om lichtjes, samenzijn en gezelligheid dus dat is minder hysterisch.
  zondag 7 december 2025 @ 21:13:56 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_219438166
Mijn vader is drie dagen na mij jarig. Wij vierden jarenlang samen onze verjaardag met een grote barbecue. Daar heb ik vooral goede herinneringen aan. Wat ik vervelend vond was dat mensen mij feliciteerden met mijn vaders verjaardag, maar mij vergaten. Gewoon familie dus he, die dat zouden moeten weten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219438394
Man en ik zijn een dag na elkaar jarig eind november. Schoonvader was op de zelfde dag jarig als ik dus een dag voor man.

De kinderen schelen 2 jaar en 4 dagen dus die verjaardagen vieren we altijd samen. Kinderfeestjes hebben we wel altijd apart gevierd.

Wij hebben onze eigen verjaardagen ook nog een tijdje gevierd op dezelfde dag als de kinderen (en dan in de avond). Omdat eind november altijd lastig is om te vieren omdat veel mensen Sint verplichtingen hadden.

Ik vond het vroeger wel handig dat er vlak voor m’n verjaardag een speelgoedboek in de bus kwam om zo m’n cadeautjes uit te kiezen :D

Vond het vroeger al grappig dat de verjaardag van m’n zus precies een half jaar scheelde met mij. Dus ik vierde ook altijd m’n halve verjaardag ;)
M’n peettante scheelde dan weer precies een kwartaal en mn oudste zoon nu ook weer precies een kwartaal :P
pi_219438428
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2025 13:38 schreef Kyara het volgende:

[..]
Nee, eigenlijk niet :D Ik zat in de kerstcommissie sinds 2016 dus dit is het eerste jaar dat ik niets hoef op dat vlak. Maar goed, ik had het in onze huidige situatie ook niet kunnen doen.

Ik moet elk jaar wel waken voor de error van de jaarwisseling. Mijn hoofd denkt tot de jaarwisseling en niet verder. En dan ELK jaar weer de realisatie op 2 januari of zo, dat er nog een kind jarig is op 11 januari (en 2 weken later weer 2 maar dat is net meer tijd). Echt elk jaar. :') Gelukkig geen traktaties of kinderfeestjes meer, dat scheelt.
Echt he? Mijn oudste is bijna drie weken jonger dan die van jou maar echt élk jaar komt dat moment met "oh ja, verjaardag :') "
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219438456
Hier een vader die 4 dagen voor kerst jarig is, een zus die op 1e kerstdag jarig is en een moeder die 4 dagen na 1e kerstdag jarig is. Ik ben een mei kind en voelde mij altijd de vreemde eend in de bijt ;)

Maar kerstkindjes zijn leuke, mijn vrouw is ook jarig op 1e kerstdag. Mijn kinderen eind mei en begin november, perfect uit elkaar dus.

Mijn 9 jarige trok vandaag kerstballen uit de kerstboom en gooien met een andere kerst accessoire. En nee Mush, wij hebben maar een paar glazen ballen en de rest is gelukkig allemaal nep :') maar ik maak mij nu dus wat zorgen over onze kerstversiering want daar heeft Jewel het kennelijk op gemunt als ze boos is.

En vandaag hadden we vrienden over de vloer, hun dochters zijn vriendinnen met die van ons (de 7 jarigen zitten bij elkaar in de klas en de 9 jarigen beiden in een andere groep 5 op dezelfde school). Morgen is studiedag dus we durfden het wel aan om op een zondag af te spreken (normaliter strikte rustdag). Maar na 2 uur sloegen de stoppen bij de 9 jarige door, beet en kneep zij mij, en kozen de vrienden voor een stille aftocht zodat wij ons over Jewel konden ontfermen. En ze kennen de situatie en hebben daar alle begrip voor, maar op zulke momenten ben ik bang dat ons sociale leven (dat al echt niks voorstelt want ons gezinsleven is nu eenmaal complex en dodelijk vermoeiend) helemaal op slot gaat.

Laten we het er maar op houden dat het geen al te beste dag was.
pi_219438464
Verder hebben we qua planning ook echt november/december geprobeerd uit te sluiten qua uitgerekende datum. Omdat in die maanden 80% van man z’n familie jarig is. We vieren dan ook geen kerst meer daar omdat we elkaar tussen half november en 19 december 10 keer hebben gezien voor een verjaardag. Daar wilde we er echt niet nog meer drukte bij (zal niet zeggen dat als we wel lang bezig geweest zouden zijn met zwanger worden dat we dat dan nog steeds uitgesloten zouden hebben)
pi_219438469
Ik ben zelf van begin november dus dan rol je ook zo Sint Maarten en de intocht in. Ik wilde echt liever niet een jarig kind rond de feestdagen, ik was 22 januari nuitgerekend maar hij schoot niet op gelukkig. Twee van mijn zussen, een neefje en een nichtje zijn in dezelfde week jarig en ik had het bijna gered maar uiteindelijk werd mijn zoon op de laatste verjaardag van dit rijtje geboren. Nu deelt hij zijn verjaardag met z'n tante maar we komen toch niet bij elkaar op de verjaardag dus het maakt ook eigenlijk niet uit.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219438600
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 21:43 schreef hilliebillie het volgende:
Man en ik zijn een dag na elkaar jarig eind november. Schoonvader was op de zelfde dag jarig als ik dus een dag voor man.

De kinderen schelen 2 jaar en 4 dagen dus die verjaardagen vieren we altijd samen. Kinderfeestjes hebben we wel altijd apart gevierd.

Wij hebben onze eigen verjaardagen ook nog een tijdje gevierd op dezelfde dag als de kinderen (en dan in de avond). Omdat eind november altijd lastig is om te vieren omdat veel mensen Sint verplichtingen hadden.

Ik vond het vroeger wel handig dat er vlak voor m’n verjaardag een speelgoedboek in de bus kwam om zo m’n cadeautjes uit te kiezen :D

Vond het vroeger al grappig dat de verjaardag van m’n zus precies een half jaar scheelde met mij. Dus ik vierde ook altijd m’n halve verjaardag ;)
M’n peettante scheelde dan weer precies een kwartaal en mn oudste zoon nu ook weer precies een kwartaal :P
Jaaa, de speelgoedboeken! Das dan wel weer het voordeel van jarig zijn in november :D . Ik zat bij mijn grootouders altijd vol aandacht te bladeren en aan te kruisen wat ik wilde hebben. Dan konden zij kiezen. Nostalgie O+

Wat een domper dan jullie gezellige middagje, Schanu :{ Hoop ik voor jullie dat het morgen beter zal zijn :*

Ik heb gekleurde lampjes in mijn boom. Waren de blauwe niet echt blauw meer en heb ik met blauwe edding de lampjes zitten kleuren :!
If they say
  zondag 7 december 2025 @ 22:49:36 #124
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219438808
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 21:50 schreef Schanu het volgende:
Hier een vader die 4 dagen voor kerst jarig is, een zus die op 1e kerstdag jarig is en een moeder die 4 dagen na 1e kerstdag jarig is. Ik ben een mei kind en voelde mij altijd de vreemde eend in de bijt ;)

Maar kerstkindjes zijn leuke, mijn vrouw is ook jarig op 1e kerstdag. Mijn kinderen eind mei en begin november, perfect uit elkaar dus.

Mijn 9 jarige trok vandaag kerstballen uit de kerstboom en gooien met een andere kerst accessoire. En nee Mush, wij hebben maar een paar glazen ballen en de rest is gelukkig allemaal nep :') maar ik maak mij nu dus wat zorgen over onze kerstversiering want daar heeft Jewel het kennelijk op gemunt als ze boos is.

En vandaag hadden we vrienden over de vloer, hun dochters zijn vriendinnen met die van ons (de 7 jarigen zitten bij elkaar in de klas en de 9 jarigen beiden in een andere groep 5 op dezelfde school). Morgen is studiedag dus we durfden het wel aan om op een zondag af te spreken (normaliter strikte rustdag). Maar na 2 uur sloegen de stoppen bij de 9 jarige door, beet en kneep zij mij, en kozen de vrienden voor een stille aftocht zodat wij ons over Jewel konden ontfermen. En ze kennen de situatie en hebben daar alle begrip voor, maar op zulke momenten ben ik bang dat ons sociale leven (dat al echt niks voorstelt want ons gezinsleven is nu eenmaal complex en dodelijk vermoeiend) helemaal op slot gaat.

Laten we het er maar op houden dat het geen al te beste dag was.
Wat rot dat een gezellig samenzijn dan zo eindigt. Morgen hopelijk een rustige studiedag :* (wel fijn gepland zo na het sintweekend)
pi_219438821
Schanu wat balen dat een leuke geplande dag zo eindigt :{
Hopelijk morgen weer een rustigere dag
pi_219438860
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 21:51 schreef hilliebillie het volgende:
Verder hebben we qua planning ook echt november/december geprobeerd uit te sluiten qua uitgerekende datum. Omdat in die maanden 80% van man z’n familie jarig is. We vieren dan ook geen kerst meer daar omdat we elkaar tussen half november en 19 december 10 keer hebben gezien voor een verjaardag. Daar wilde we er echt niet nog meer drukte bij (zal niet zeggen dat als we wel lang bezig geweest zouden zijn met zwanger worden dat we dat dan nog steeds uitgesloten zouden hebben)
Maar dan skip je toch een paar van die verjaardagen? Bij verjaardagen van kinderen onder de 12 kom je er niet echt onderuit, maar dat is maar een paar jaar. Verjaardagen van volwassenen worden überhaupt vrijwel niet gevierd in onze families, tenzij het een mijlpaal is.

Mijn schoonzusje heeft ook vrijwel elk weekend minimaal 1 verjaardag, en soms wel vier. En ruim de helft daarvan is van buren die allemaal op elkaars verjaardagen komen, dus elke week zie je dezelfde mensen weer. Ik zou daar echt niet blij van worden. Ik ben elk jaar weer blij als de verjaardag van neefjes en nichtje van verschillende kanten op dezelfde dag worden gevierd, dan komen we er vanaf met een kort bezoek bij elk en hebben we de andere dag vrij. En dat heeft overigens niets te maken met hoe aardig ik mensen vind, maar ik heb gewoon een hekel aan verjaardagen die geen echte feestjes zijn.
pi_219439043
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 23:01 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Maar dan skip je toch een paar van die verjaardagen? Bij verjaardagen van kinderen onder de 12 kom je er niet echt onderuit, maar dat is maar een paar jaar. Verjaardagen van volwassenen worden überhaupt vrijwel niet gevierd in onze families, tenzij het een mijlpaal is.

Mijn schoonzusje heeft ook vrijwel elk weekend minimaal 1 verjaardag, en soms wel vier. En ruim de helft daarvan is van buren die allemaal op elkaars verjaardagen komen, dus elke week zie je dezelfde mensen weer. Ik zou daar echt niet blij van worden. Ik ben elk jaar weer blij als de verjaardag van neefjes en nichtje van verschillende kanten op dezelfde dag worden gevierd, dan komen we er vanaf met een kort bezoek bij elk en hebben we de andere dag vrij. En dat heeft overigens niets te maken met hoe aardig ik mensen vind, maar ik heb gewoon een hekel aan verjaardagen die geen echte feestjes zijn.
Ondertussen zijn de kinderen 20+ en vieren ze het niet meer sinds dit jaar. Schoonvader is overleden dus die viert het ook niet meer (deden eerst op zijn verjaardag altijd een etentje, zodat we dat niet met kerst nog hoefde, en moet zeggen dat eigenlijk de hele familie dat prettig vond om op kerst dan geen verplichting te hebben, is toch altijd lastig plannen met een grote groep en zelf werk ik eigenlijk altijd).

Maar schoonzusje heeft het altijd gevierd, man en ik soms. Ondertussen was er ook nog een scheiding en vierden de kinderen het zowel bij pa als ma (waar we ook met ex-schoonbroer een goede band hebben en soms dus beide keren gingen als het zo uit kwam).

Maar op het feestje van 1 neefje na waren dit geen vervelende feestjes hoor, was altijd wel gezellig. Maar je hebt elkaar dan wel in korte tijd veel gezien.

Daarentegen doen we niet bij de hele vriendengroep alle kinderfeestjes af gaan, omdat de kinderen elkaar niet heel goed kennen (op een enkele uitzondering na). Dus dat scheelt. Maar familie kan je niet onderuit als ze het vieren, tenzij goede reden (vind ikzelf, en nogmaals, vind het ook wel gezellig)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219439713
Die camera he, die nu in de renovatiestand staat en het dan niet hoort te doen? Dat alarm zou vannacht anders 16! keer zijn afgegaan 8)7 Met mijn vooruitziende blik heb ik hem gisteravond uitgelaten maar heb net in de app geloerd :') Echt 8)7 8)7
If they say
pi_219440114
Is dat dan beveiliging van je huis, of bedrijf, of wat is het, @Mushanga71
En hoe kan het dat het ineens zo vaak afgaat?
pi_219440313
Van mn huis, @Hupje Heb vorige maand de batterijen vervangen en een paar weken later begonnen de sabotagealarm meldingen. Moest de camera goed hangen maar die zit echt muurvast, beweegt geen millimeter. En voor sabotage zal er toch eerst iemand moeten inbreken en aan de camera gaan zitten poeren. Althans, das de bedoeling van deze melding :')
Nu staat ie op de renovatiestand en dan zou ie niet moeten werken. Haha :X
Monteur komt vandaag en ik hoop dat ie het kan fixen want dit is écht geen doen meer.
If they say
  maandag 8 december 2025 @ 10:17:59 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_219440467
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 21:43 schreef hilliebillie het volgende:

Ik vier nog steeds elk jaar mijn halfjaardag. Actief dus. En we doen echt al jaren niet meer echt aan sinterklaas :D
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:56 schreef Mushanga71 het volgende:
Van mn huis, @:Hupje Heb vorige maand de batterijen vervangen en een paar weken later begonnen de sabotagealarm meldingen. Moest de camera goed hangen maar die zit echt muurvast, beweegt geen millimeter. En voor sabotage zal er toch eerst iemand moeten inbreken en aan de camera gaan zitten poeren. Althans, das de bedoeling van deze melding :')
Nu staat ie op de renovatiestand en dan zou ie niet moeten werken. Haha :X
Monteur komt vandaag en ik hoop dat ie het kan fixen want dit is écht geen doen meer.
Laat ie dan meteen even regelen dat je huis losgekoppeld wordt van de rest ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219440565
Verjaardagen van schoonfamilie zijn altijd gedoe en gezeik, ik ga nu gewoon 9 van de 10 keer niet meer mee. Andersom hebben onze kinderen ook geen prioriteit dus 0 schuldgevoel.

Wat jammer dat zo'n gezellige middag zo eindigt Shanu. Vandaag maar even lekker rustig aan.

Met Kerst zijn we dit jaar plannenloos *O* We zijn beide Kerstdagen met zijn 4tjes thuis. Bijkomen van 3 dagen Efteling.

En verder gaat het wat matig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 december 2025 @ 11:33:12 #133
176471 oh-oh
pi_219440872
Ik vier nooit mijn verjaardag en ervaring leert dat je dan ook niet meer gevraagd wordt.
Maar ik heb geen kinderen, dat zal schelen.
Maar ik heb ook geen volwassen vrienden die verjaardagen vieren, Echt geen een :D
( Groucho Marx )
  maandag 8 december 2025 @ 11:41:13 #134
176471 oh-oh
pi_219440905
Mijn zusje however...

SPOILER
( Groucho Marx )
pi_219440933
Man wil eigenlijk ook nooit wat met z’n verjaardag doen maar met kinderen ontkom je er niet echt aan. Even een gebakje en cadeautjes.
Mijn ouders nodigt hij dan uit maar zijn eigen moeder en zus weer niet. :P
  maandag 8 december 2025 @ 11:55:35 #136
176471 oh-oh
pi_219441000
:D Ok, ook bijzonder haha.
Maar mss is het ook wel genoeg, alleen die van jou?
Zien ze elkaar wel eens of nooit?
( Groucho Marx )
pi_219441130
Mijn man wil altijd op vakantie zijn op zijn verjaardag (1 augustus).
Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer. Niemand had tijd. Ben 24 december jarig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 8 december 2025 @ 12:25:42 #138
176471 oh-oh
pi_219441339
Mijn vader was op 31-7 jarig, en die vond het vroeger altijd heerlijk, jarig op vakantie, lekker ergens uit eten met ons en klaar.
Maar later altijd mopperen dat mijn zusje en de kids op vakantie waren als hij jarig was.
Behalve toen hij 75 werd, toen was hij samen met ze op de Molukken, bij zijn familie, dat was denk ik zijn beste verjaardag ooit.
Maar twee jaar geleden was mijn zusje in Japan, zat hij alleen maar te zagen, dat ze in Japan waren. Dat mijn broer en ik er waren (hij werd 80) leek niks te helpen. En dit jaar waren ze op Mauritius, daar was ook van alles op aan te merken :')
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 8 december 2025 @ 12:34:05 #139
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219441526
Schoonfamilie verwacht dat we elke verjaardag bij hen langskomen en cadeaus meenemen. Echter de verjaardagen van partner en mij, die doen er niet toe, nog geen appje 🫣
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_219441534
Ik vind het als volwassene ook heerlijk om in juli jarig te zijn. Ik heb mijn verjaardag in heel wat landen gevierd ^O^
B is ook vaak in de vakantie jarig (21-02). Het is dan alleen lastig feestje plannen omdat we nogal veel mensen om ons heen hebben die of Carnaval vieren of op skivakantie gaan.
Dus zijn verjaardag wordt vaak in maart gevierd.
pi_219441541
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:34 schreef Ynske het volgende:
Schoonfamilie verwacht dat we elke verjaardag bij hen langskomen en cadeaus meenemen. Echter de verjaardagen van partner en mij, die doen er niet toe, nog geen appje 🫣
Heb je mijn schoonfamilie?
pi_219441652
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:55 schreef oh-oh het volgende:
:D Ok, ook bijzonder haha.
Maar mss is het ook wel genoeg, alleen die van jou?
Zien ze elkaar wel eens of nooit?
Zijn zus komt dan met vriend, minstens 1 zoon en die neemt mijn schoonmoeder mee. Blijven eten, drank, drukte.
Mijn pa en ma komen koffie halen, een gebakje en we gaan kaarten. De vibe is anders, I guess.
En ik zeg altijd: nodig je familie uit!
Maar geen zin in.

En ja: hij ziet mijn ouders vaker. Ook spontaan even om de koffie met ons enzo. Denk dat het meer easy going is.
pi_219441804
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 12:13 schreef Vicky het volgende:
Mijn man wil altijd op vakantie zijn op zijn verjaardag (1 augustus).
Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer. Niemand had tijd. Ben 24 december jarig.
Dat vind ik nog immer de beste verjaardagen. Als kind ook al.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219442161
Mijn alarm is gefixt *O* Was iets mis met het ophangding dus hij heeft dat, inclusief de camera vervangen.

@Troel, dat heb ik ook idd gevraagd maar daar moet ik een nieuwe afspraak voor maken. Schijnt nogal een gedoe te zijn met loskoppelen. Moet heel het systeem gerest en weet ik het wat. Daar bel ik later wel voor. Heb deze maand zoveel shizzle dus dat doe ik in januari wel :)
If they say
pi_219442297
Deze week voor het eerst werken met het nieuwe rooster. Ik werk dus 4 dagen om 16:00-22:00.
Vanmorgen 2 uurtjes schoongemaakt bij een mevrouw, iets gegeten, boodschappen gedaan, iets gegeten, dochter gehaald, weer iets eten en straks de was nog opruimen en naar mijn andere baan. :')
Monday.
  maandag 8 december 2025 @ 14:29:58 #146
176471 oh-oh
pi_219442307
Werk je wel vaste dagen of wisselend?
( Groucho Marx )
pi_219442346
Trouwens, zo druk is dit niet hoor maar ik ben het niet gewend. Moet er nog een beetje inkomen. :')
pi_219442377
@vencodark Is ook niet gek, dat je er aan moet wennen. Wie weet bevalt het uiteindelijk wel goed. Of niet, en dan ga je wat anders doen. Kansen!
pi_219442423
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Werk je wel vaste dagen of wisselend?
Nu alleen op maandag, maar ik ga nog wel een belletje plegen dat bijv. donderdag of vrijdag erbij kan.
Ben ik 2 ochtenden onder de pannen. Wel maximaal 8 uur.
Ik moet het tijdens vakanties (vooral de zomer) toch ook kunnen opvangen/wisselen.

Mijn oude werk gewoon vast op dinsdag vrij. :)
pi_219447352
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:47 schreef Troel het volgende:

[..]
Hier zijn ze inmiddels een stuk ouder, maar ik herken het wel (alleen dan andersom, want ik ben de moeder). Hier is het met hangen en wurgen nog 1 keer in de twee maanden omgang (en dat ligt echt bij de jongens).
Ja, dat ga je op een gegeven moment krijgen. Hij is nu 4. Dus als dat zo doorgaat, dan zal zijn interesse om haar te zien, ook wel minder worden.

Als hij er nu naar toe gaat, dan is het eerst een half uur huilen. Als ze hem hier afzet, dan sprint hij naar de deur. Dan is ze wel geïrriteerd, maar komt allemaal toch grotendeels door haar doen en vooral laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')