Ja, vooral de vloer moet gestofzuigd worden en plankjes/bureau enigszins afgestoft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Schoonmaken is als je niet opruimt ook onmogelijk.
Maar als ik dinsdag groen licht krijgt ga ik echt de boel de boel laten denk ik
Mijn huis, mijn regels/principes.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nope maar ik kan me niet herinneren wanneer ik zijn kamer ooit heb opgeruimd. Boeit me ook niet, eigenlijk want daar zijn deuren voor. Zijn kamer, zijn zooi
Dat kan ook iddquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn huis, mijn regels/principes.
Je propt de honden in de kofferbak en geeft de buurman/vrouw de sleutel? Zo van, heuyy red je er maar mee!quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Schoonmaken is als je niet opruimt ook onmogelijk.
Maar als ik dinsdag groen licht krijgt ga ik echt de boel de boel laten denk ik
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar mijn huis wordt door die firma leeggehaald als ze het kopen.
Dus ik ga inpakken, en niet meer echt schoonmaken.
En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel achterlaten.
Ik zal voor je duimen!quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Of de koop zoals nu aanhgeboden doorgaat.
Ik duim mee!quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Verkoop je het aan een opkoper?quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Jup, want ik heb geen zin in kijkers in mijn huis en weken wachten en bieden.quote:
Nope, ik heb um op de renovatiestand gezetquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:27 schreef Schanu het volgende:
Is het alarm nog afgegaan Mush?
Wat spannend oh-oh, ik ga ook hard voor je duimen!!
En hier staat de kerstboom ookzonder al teveel gedoe en met maar 1 gebroken kerstbal, we worden er elk jaar beter in
Ben benieuwd! Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jup, want ik heb geen zin in kijkers in mijn huis en weken wachten en bieden.
De voordelen van zelf verkopen wegen niet op voor mij tegen deze weg.
En het bod is echt netjes.
Ik heb zo ongeveer ieder basisschooljaar pizza meegenomen. Kant en klaar deeg met saus van de ah/jumbo met geraspte kaas. Als ik in een jolige bui ben uitgestoken met kerstboompvormpjes. Kost me nauwelijks tijd en het is enorm populair altijd.quote:Op zondag 7 december 2025 08:30 schreef Hupje het volgende:
@:Tink89 Kijk waar je kunt downgraden. Echt, dat voelt stom, maar helpt een beetje. En alle beetjes bij elkaar scheelt best veel.
Zo neemt J al jaren kruidenboter of pakken sap mee voor het kerstdiner op school.
Met je kinderen kun je afspreken dat je 1 dag een kersttrui voor ze klaarlegt. Of niet, als je die niet hebt. Geef vooral ook even bij de MR aan dat je zo'n week te veel vindt. Dit soort dingen worden ingepland met goede bedoelingen waar vaak niet lang over nagedacht is.
Afgaande op mijn eigen 11 jarige zeg ik dat beide goed zijn, meiden heeft vaak leuke cadeautjes erbij.quote:Op zondag 7 december 2025 09:15 schreef Hupje het volgende:
Kan iemand me adviseren? Wat is een leuker tijdschrift voor een meisje van 11 jaar, Tina of Meiden? Ik zit daar helemaal niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |