Nou inderdaad. Dat zit door je hele huis.quote:Op maandag 15 december 2025 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ik ben zo allergisch voor katten dat ik allergisch ben voor huizen waar ooit katten in gewoond hebben en kleiding van mensen die katten hebben, dus dat kan gewoon hoor!
Zieke kinderen horen bij de winter, dicht op elkaar in de klassen.. maar zoveel koorts is wel iets om even te laten checken.quote:Op maandag 15 december 2025 11:58 schreef taxibabe het volgende:
Hoort ziek zijn bij het einde van het jaar? Zoonlief is al sinds eind oktober aan het kwakkelen.
Iedere keer koorts/ziek en houden we hem thuis tot hij zelfs geen verhoging heeft. Hup weer naar school, dat gaat een paar dagen goed en dan weer koorts.![]()
Vlak voor sinterklaas ook weer vermoeid en hangerig, toch naar school met sinterklaas, maar om 12 uur weer opgehaald. Koorts en oorpijn, dus ook zwemles afgezegd. Hele weekend koorts, 's maandags ook nog thuisgehouden. Heeft hij gisteren weer 39 graden. Vandaag dus maar weer thuis en vanmiddag naar de dokter, want het duurt nu wel lang.
quote:Op maandag 15 december 2025 19:50 schreef amaranta het volgende:
Gewoon zo’n schoen met een extra dikke schoenzool aantrekken
Haha oeps ja, verkeerd gelezenquote:Op maandag 15 december 2025 20:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Das alleen als je been zelf tekort is. Mijne zijn even lang![]()
@:Oh-oh, het gaat erom dat ik nu weet waar de pijn vandaan komt en dat er verder niks mis is, alleen al daarmee ben ik echt ontzettend blij. Hoef me er geen zorgen meer over te maken, scheelt toch. Fysio komt wel een keer, maar nu even niet. Na de winter is het vroeg genoeg. Ik loop namelijk al heel veel jaar met deze pijn dus wat langer boeit me echt niet.
Nouja, het had gekund. Het komt wel voor dat er na een heupprothese een beenlengteverschil is. Bij mij gelukkig nietquote:
Can you blame her?quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:21 schreef exode het volgende:
Heb voor de zekerheid al een rolstoel voor haar gereserveerd in de Efteling.
Pfff echt, die decembermaand mag wel eens normaal he.
Zelf had ze liever zo'n scootmobiel, dat ziet ze helemaal voor zich, racend door het Sprookjesbos.
De week voor de kerstvakantie is nooit rustig.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:08 schreef exode het volgende:
Het is weer een dag....
Juul is net als met de Avondvierdaagse flink door haar enkel gegaan op 5 december. Het ging wel aardig maar sinds gisteren heeft ze flink pijn. Ze kan er niet meer op staan.
Taxi exode heeft het druk vandaag. Net haar achterop de fiets naar een kerkdienst gebracht (ik dacht dat het morgen was), zo weer ophalen en daarna naar de huisarts. BSO maar afgezegd en dan mag ze veel tv kijken want ik heb om 14:30 een online intake met een psycholoog.
Het zou een rustige week zijn mensen.
Nou, bij ons heel bewust dus wel. De afgelopen jaren was deze week een ramp. Dus we hebben enorm veel gecancelled, nee tegen gezegd etc.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
De week voor de kerstvakantie is nooit rustig.
Dat was precies mijn ochtend met L, die was ook veel te vroeg wakker en ging lezen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:08 schreef Hupje het volgende:
Haha, het gaat ook overal hetzelfde die laatste dagen, zo te horen![]()
Kind wilde gisteravond niet naar bed. Was vanochtend te vroeg wakker en ging lezen ipv proberen nog te slapen. Dus werd mega chagrijnig toen het tijd was om naar school te gaan. En dat was allemaal mijn schuld. Uiteraard.
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:22 schreef Elleska het volgende:
Aan de andere kant ben ik blij dat hij gaat lezen en niet het hele huis wakker maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |