Wat denk je van schuldgevoel over de holocaust. De geldt ook voor Oostenrijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:33 schreef Pendora het volgende:
Terecht. Snap ook echt niet waarom Duitsland zich zo voor het karretje laat spannen door Israel.
Ja eens hoor maar ze doen al sinds jaar en dag mee.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:34 schreef Regilio_ het volgende:
![]()
Hou het überhaupt dan ook gewoon bij landen die geografisch onder het Europese continent vallen.
Dus ook geen Australië en Canada.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)deelname-gesprekken/
Ja, die extreem linkse Avro-Tros.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het blijft toch verwonderlijk om te zien dat het extreemlinkse kliekje zoveel macht in dit land heeft. Van feestdagen tot songfestival.
Die gaat maar de hele dag rondhangen op FOK.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:36 schreef Pedroso het volgende:
Waar moet Cornald Maas nou zijn bestaansrecht vandaan halen?
De uitzending gaat gewoon door zo te lezen. Dus die gaat uren zeiken op de organisatie en Israel.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:36 schreef Pedroso het volgende:
Waar moet Cornald Maas nou zijn bestaansrecht vandaan halen?
Ik vind dat de AVRO zich had moeten terugtrekken. Ik sta en velen met mij helemaal niet achter deze beslissing. Ze hadden zelf moeten opstappen en een andere partij de organisatie moeten gunnen.quote:
Nog niet zeker of ze het gaan uitzenden, moet de NPO nog over beslissen. En de NPO kennende gaan ze dat niet uitzenden.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:42 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De uitzending gaat gewoon door zo te lezen. Dus die gaat uren zeiken op de organisatie en Israel.
Gelukkig is er nog YouTube als je wil kijken.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog niet zeker of ze het gaan uitzenden, moet de NPO nog over beslissen. En de NPO kennende gaan ze dat niet uitzenden.
Rusland ook laten meedoen?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Netjes. Mensen uitsluiten op basis van hun nationaliteit en dat over de rug van een heleboel mensen die het songfestival een warm hart toedragen.
Grappig dat "we" hier dan wel zo principieel in zijn. Die mensen hebben toch geen zak te maken met Netanyahu en zijn rampen kabinet.
Dat is dan een domme hersenkronkel van Israelquote:Op donderdag 4 december 2025 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Was op de radio vanmiddag dat Israël dit een grote belediging vind, en dat ze hun conclusie trekken dat deze landen aan de kant van Gaza staan.
Lekker bezig, AVROtros.Vreemd dat een “omroepje” dat namens ons land mag beslissen.
Die freakshow kun je missen als kiespijn. Maar dat er een paar debielen als Taco Zimmerman even popi jopi willen doen met hun Hamas sympathieën is niet goed voor imago van het land.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:40 schreef rutger05 het volgende:
AVROTROS meende er goed aan te doen om mee te surfen op de golfen van de Israëlhaat en dit is het resultaat. Nare misbaksels dat het zijn.
Zijn nog een paar landen, met Spanje daarbij als enig groot land. Die deden sowieso altijd al voor spek en bonen mee.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:42 schreef William_Papadin het volgende:
Boeiend. Benieuwd of er meer landen zijn die gaan boycotten anders staat Nederland weer eens flink voor lul zoals gewoonlijk.
Wat mij betreft wel ja. Zelfde geldt voor sport. Die zaken "verbinden" toch altijd zo?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:44 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Rusland ook laten meedoen?
Nou, dan is het dus een goede keuze geweest om terug te trekkenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Was op de radio vanmiddag dat Israël dit een grote belediging vind, en dat ze hun conclusie trekken dat deze landen aan de kant van Gaza staan.
Ik vond het altijd leuk om het Songfestival te kijken. Iedereen zijn ding toch.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:47 schreef OllieA het volgende:
Nooit geweten dat het Songfestival Cultuur is.
Dacht altijd dat het iets was om de tijd door te komen voor mensen die echt niet weten hoe ze zich zouden kunnen vermaken.
maar "LiNks Is NoOit aAb dE MacHt GeWeesT!1"quote:Op donderdag 4 december 2025 18:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het blijft toch verwonderlijk om te zien dat het extreemlinkse kliekje zoveel macht in dit land heeft. Van feestdagen tot songfestival.
Wordt gewoon op de Belgische, Duitse, Engelse TV etc, uitgezonden hoor dus je kunt nog steeds kijken.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuk om het Songfestival het te kijken. Iedereen zijn ding toch.
Het wordt wel gewoon uitgezonden door de NPO, hoor. Ze sturen alleen geen deelnemer.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wordt gewoon op de Belgische, Duitse, Engelse TV etc, uitgezonden hoor dus je kunt nog steeds kijken.
Ja ook gewoon op YouTube hoor dus dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wordt gewoon op de Belgische, Duitse, Engelse TV etc, uitgezonden hoor dus je kunt nog steeds kijken.
Dit krijg je ervan als je een grote bek opzetquote:Op donderdag 4 december 2025 18:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ja, dit. En de oorlog is toch voorbij daar? Er is weer perspectief naar betere tijden.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:47 schreef OllieA het volgende:
Nooit geweten dat het Songfestival Cultuur is.
Dacht altijd dat het iets was om de tijd door te komen voor mensen die echt niet weten hoe ze zich zouden kunnen vermaken.
Rusland heeft zelf gekozen niet meer mee te doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:44 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Rusland ook laten meedoen?
Het voordeel is nu dat je geen wekenlang geouwehoer hoort over die kutplaat die Nederland heeft ingezonden.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het wordt wel gewoon uitgezonden door de NPO, hoor. Ze sturen alleen geen deelnemer.
Het is maar waar je je druk over kan maken zeg.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het voordeel is nu dat je geen wekenlang geouwehoer hoort over die kutplaat die Nederland heeft ingezonden.
Mooi.
Als John de Mol het zou besluiten, dan zou ik het prima vinden. Nu vind ik het bijzonder dat een paar no bodies het morele geweten van Nederland spelen met publiek geld.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:33 schreef thedeedster het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd hoe veel aandacht dit gebeuren genereert. Het interesseert mij persoonlijk helemaal niks. Maar dat is gewoon mijn mening.
Wel vervelend voor de mensen die dit wél boeit.
Of, is de politiek tóch belangrijker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |