dit is wel het mooiste stukje cherry picking dat ik in lange tijd gezien heb jongonsquote:Op woensdag 10 december 2025 19:16 schreef HowardRoark het volgende:
Dit waren de deelnemers uit IJsland in 2019, nota bene in Tel-Aviv. Zulke individuen hadden even in de Gazastrook moeten worden gedumpt voor een paar dagen. Eens zien hoeveel vrienden ze daar hadden gemaakt als mannen met make-up en oorbellen in leren pakjes en bondagetuigje.
[ afbeelding ]
Die uit Oostenrijk? Nemo heeft het wel gedaan las ik maar dat was vorig jaar.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik hoor net op de radio dat de winnaar van afgelopen jaar zijn prijs heeft teruggestuurd naar de EBU.
Die hoeft hem niet meer nu landen zich hebben afgemeld, die is er klaar mee.
Moet je 'ns constant negatief over de VS gaan berichten, dan heb ik toch echt liever het gezeik van Howard.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is wel het mooiste stukje cherry picking dat ik in lange tijd gezien heb jongons
ijsland 2025
Bekijk deze YouTube-video
ijsland 2024
ijsland 2023
ijsland 2022
ijsland 2021
ijsland 2020
niet allemaal mijn smaak maar dapper, vaak in eigen taal, ik ga ze wel missen
maar Howard heeft tot en met 2019 terug moeten voor een paar leernichten want ze hebben iets niet zo leuks over Israel gezegd
Ja, je hebt gelijk,quote:Op donderdag 11 december 2025 18:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Die uit Oostenrijk? Nemo heeft het wel gedaan las ik maar dat was vorig jaar.
Wat heeft de VS ermee te makenquote:Op donderdag 11 december 2025 18:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Moet je 'ns constant negatief over de VS gaan berichten, dan heb ik toch echt liever het gezeik van Howard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |