SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kind heeft vandaag Sinterklaas op school en we hebben surprise gemaakt. Plus gedicht van minimaal 8 regels. Vanavond mag hij nog een stapel cadeaus openen. Er zijn chocolade kruidnoten, gevulde speculaas, marsepein en Chocomel in huis voor vanavond.
School is om 12 uur uit, dus we gaan lekker de stad in voor lunch. Ben benieuwd wat hij wil, wellicht Japanse ramen of dimsum...
quote:Op donderdag 4 december 2025 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dag lieve kijkbuiskinderen!
Zijn jullie klaar voor een vers stervensverhaal van tante Cat?
Dit keer zijn écht geen sterkte-wensen aan mijn adres nodig.
Maar wellicht doen jullie mee met de WTFs die vanmorgen door het kantoor vlogen..."Dossieronderzoek leverde op dat vanaf de dag van inschrijving beide personen omgewisseld waren in de administratie van de instelling."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ja ik heb dus nog steeds geen 50 minuten vrije tijd gehad om de aflevering te bekijkenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja @:Tele6 had jij al gekeken of het echt afl 19 is? En niet 29 ofzo?
Je kan er ook doorheen scrollen. Ik kom niemand tegen bij de dame die je noemde die voldoet aan wat je zei.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja ik heb dus nog steeds geen 50 minuten vrije tijd gehad om de aflevering te bekijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |