Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
oh, ik had mijn laatste bericht in het vorig topic nog in mijn copy/paste buffer, maar door de clip overschreven![]()
![]()
Ik vind een bazaar die punten nog niet waard (voor mij op dit moment), beter gebruiken bij een HJ.quote:Op donderdag 4 december 2025 04:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon in de bazaar gooien. Verkoopt wel een keertje.
Ben ook bezig met forgery.
Ik probeer nu een beetje al die crimes uit, maar ik wil eigenlijk grafitti naar 100 krijgen en een online dvd store openen voor die 1000 dvds per genre merit![]()
Sowieso beter dan Toto. @kreequote:Op donderdag 4 december 2025 04:16 schreef devzero het volgende:
Ik wist niet dat kieft van Destiny's child hield
Bekijk deze YouTube-video
Toto is alleen voor oude mensen. Zelfs @MizzezAmy is te jong voor totoquote:Op donderdag 4 december 2025 04:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso beter dan Toto. @:kree
![]()
![]()
Ah ja. Voor die store moet je een education completen. Die heb ik gelukkig al. Bootlegging was mijn eerste crime naar 100.quote:Op donderdag 4 december 2025 04:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind een bazaar die punten nog niet waard (voor mij op dit moment), beter gebruiken bij een HJ.
Ik probeer nu een beetje al die crimes uit, maar ik wil eigenlijk grafitti naar 100 krijgen en een online dvd store openen voor die 1000 dvds per genre merit![]()
DubzDaKlown gaat naar Simon & Garfunkelquote:You sold 1x Concert Ticket on the Item Market to DubzDaKlown for $13,433 after $707 in fees.![]()
![]()
Slaap lekker Devquote:Op donderdag 4 december 2025 04:25 schreef devzero het volgende:
Maar goed, alarm gaat om 5:50 af, dus![]()
![]()
![]()
Als Mark Rutte een band was, dan zou hij Toto zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 04:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Toto is alleen voor oude mensen. Zelfs @:mizzezamy is te jong voor totoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trusten!quote:Op donderdag 4 december 2025 04:25 schreef devzero het volgende:
Maar goed, alarm gaat om 5:50 af, dus![]()
Nee want ik ga niet slapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: