23-25 denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:23 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
kwam zelf tot 20 waar ik redelijk zeker van was maar mss ben ik iets fatalistischer ingesteld over mijn eigen keuzes 😂
Just like Heaven,quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:13 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
ook mijn lijstje dan maar, schat in dat ca. de helft vrij kansloos is maar je moet wat, merk ook dat ik behoorlijk de jaren 80 tour op ben deze keer
je zou zeggen dat het nummer ooit ietwat slijtage gaat vertonen. Of dat er een generatie komt die liever op huidige nummers stemt ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mocht er nog twijfel over bestaan dan werd zojusit door Daniël bevestigt dat we gewoon weer afkoersen op BohRhap op 1. En daarmee breken ze voor het eerst sinds 2005 met hun 5 years itch-vloek
Het is de nieuwe generatie natuurlijk nooit te doen geweest om dat ze het zo'n mooi nummer vinden, maar gewoon dat het een traditie is. Zoals Sinterklaas ook een traditie is, of oliebollen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou zeggen dat het nummer ooit ietwat slijtage gaat vertonen. Of dat er een generatie komt die liever op huidige nummers stemt ofzo
BohRap staat op de 2e plaats van meest gestreamde nummers op spotify die zijn uitgebracht voor spotify bestond (dus voor 2006), alleen achter Every Breathe You Take(plek 41 totaal, dus met nummers vanaf 2006). Het gaat nog wel even duren voor er een generatie denkt dat het nummer niet uit 'hun tijd' komt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou zeggen dat het nummer ooit ietwat slijtage gaat vertonen. Of dat er een generatie komt die liever op huidige nummers stemt ofzo
waarschijnlijk overleeft het zelfs Suzan en Freekquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
BohRap staat op de 2e plaats van meest gestreamde nummers op spotify die zijn uitgebracht voor spotify bestond (dus voor 2006), alleen achter Every Breathe You Take(plek 41 totaal, dus met nummers vanaf 2006). Het gaat nog wel even duren voor er een generatie denkt dat het nummer niet uit 'hun tijd' komt.
eigenlijk zou ik zelfs een nummer van spirit of eden of laughing stock doen maar die bewaar ik maar voor de snob, is denk ik voor iedereen beterquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind het trouwens wel opvallend dat hier van Talk Talk bijna altijd Living In Another World / Life's What You Make It in de lijstjes staan, terwijl die het relatief gezien vrij slecht doen.
Laten we het er maar op houden dat het een teken is van een gemiddeld genomen net iets betere smaak
Het zou de gemiddelde Top 2000 luisteraar goed doen om een nummer van ze met een 2 minuten durende sax solo waar eigenlijk maar 1 noot wordt gespeeld te horenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:05 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik zelfs een nummer van spirit of eden of laughing stock doen maar die bewaar ik maar voor de snob, is denk ik voor iedereen beter
Zuchtquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:40 schreef Tussle266 het volgende:
Om met de woorden van Mex te spreken: ja, jammer.
https://1908.nl/artikelen(...)oor-plek-in-top-2000
Al besprokenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:40 schreef Tussle266 het volgende:
Om met de woorden van Mex te spreken: ja, jammer.
https://1908.nl/artikelen(...)oor-plek-in-top-2000
quote:Op maandag 1 december 2025 13:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Laten we een poging doen om alle bekende stemacties in deze post te verzamelen:
• Culture Beat - Mr. Vain
• Eefje de Visser - Scheef / Bitterzoet / Ongeveer / De Parade
• Het Legioen stemt: welk Feyenoord-nummer hoort in de Top 2000?
• Lorde - Green Light
• Sophie Straat - Vrijheid, Gelijkheid, Zusterschap
• Tweakers - Wi-Fi 7 (AI)
• The Muppets - Bohemian Rhapsody
• The Sound - WinningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Ja dat weet ik, ik had hem zelf aangedragen. Er is alleen extra nieuws, maar dat geeft verder niet,, je mag ook koppensnellenquote:
Dat is op zich geen verkeerd nummer om geplugd te worden natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef PzKpfw het volgende:
Het valt me op dat bepaalde (oudere) nummers de afgelopen paar weken/maanden op Radio 2 wel erg vaak gedraaid worden. Hoor nu bijvoorbeeld weer The Stranglers - Golden Brown voor de zoveelste keer voorbij komen..
quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik had hem zelf aangedragen. Er is alleen extra nieuws, maar dat geeft verder niet,, je mag ook koppensnellen
Dan toch liever die andere van hun.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:59 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat is op zich geen verkeerd nummer om geplugd te worden natuurlijk!
Naast Feyenoord dus ook N.E.C. Daar wordt Adriaantje niet vrolijker vanquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik had hem zelf aangedragen. Er is alleen extra nieuws, maar dat geeft verder niet,, je mag ook koppensnellen
En blijkbaar aan het opbieden. Dat is ook niet echt gunstig.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Naast Feyenoord dus ook N.E.C. Daar wordt Adriaantje niet vrolijker van
Daar is David Bowie het niet mee eens denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan toch liever die andere van hun.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef Tussle266 het volgende:
Ik hoop nu eigenlijk wel dat Freek de Top 2000 Peace Prize krijgt.
Freek de Jonge?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef Tussle266 het volgende:
Ik hoop nu eigenlijk wel dat Freek de Top 2000 Peace Prize krijgt.
Freek Vonk?quote:
Deze zou het wel eens kunnen gaan halen. Ik wist eerlijk gezegd niet dat deze zo in het collectieve geheugen zat. Komt dat door die verzekeraar? Dat is alweer een tijdje geleden.quote:
De baby van.. bonus natuurlijk! En een mooie het leven is een achtbaan tekstquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze zou het wel eens kunnen gaan halen. Ik wist eerlijk gezegd niet dat deze zo in het collectieve geheugen zat. Komt dat door die verzekeraar? Dat is alweer een tijdje geleden.
Die hadden we toch al?quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En een mooie het leven is een achtbaan tekst
Nouja de urban variant van de Zeeuwse bolus danquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die hadden we toch al?
Edit: oh, mooi. Ja dat is wat anders.
Ach ik vind deze wel prima, er zijn zoveel dingen geweest en nog onderweg die minder zijn dan Sef die nog wat kaviaar opschept.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nouja de urban variant van de Zeeuwse bolus dan
Die baby wordt echt teveel verwendquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ach ik vind deze wel prima, er zijn zoveel dingen geweest en nog onderweg die minder zijn dan Sef die nog wat kaviaar opschept.
deze tekst moet op een tegeltje ookquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:55 schreef peaceman het volgende:
Al dat klapvee moet eens stoppen met die achterlijke stemacties.
Op de mobiel niet te doen inderdaad. Gelukkig FOK!2000 ik achter mijn pcquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:04 schreef alopio het volgende:
Danny heeft het voor elkaar, die ads zijn echt niet te doen en met de Top2000 week in zicht toch maar een abbo genomen, anders is er natuurlijk niet te posten. En ja, je moet natuurlijk wel die literaire bijdragen blijven kunnen posten zoals 'Nederland is een smakeloos land' en 'ik denk dat dit Elvis'
blijven doneren dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |