quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik had hem zelf aangedragen. Er is alleen extra nieuws, maar dat geeft verder niet,, je mag ook koppensnellen
Dan toch liever die andere van hun.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:59 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat is op zich geen verkeerd nummer om geplugd te worden natuurlijk!
Naast Feyenoord dus ook N.E.C. Daar wordt Adriaantje niet vrolijker vanquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik had hem zelf aangedragen. Er is alleen extra nieuws, maar dat geeft verder niet,, je mag ook koppensnellen
En blijkbaar aan het opbieden. Dat is ook niet echt gunstig.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Naast Feyenoord dus ook N.E.C. Daar wordt Adriaantje niet vrolijker van
Daar is David Bowie het niet mee eens denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan toch liever die andere van hun.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef Tussle266 het volgende:
Ik hoop nu eigenlijk wel dat Freek de Top 2000 Peace Prize krijgt.
Freek de Jonge?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef Tussle266 het volgende:
Ik hoop nu eigenlijk wel dat Freek de Top 2000 Peace Prize krijgt.
Freek Vonk?quote:
Deze zou het wel eens kunnen gaan halen. Ik wist eerlijk gezegd niet dat deze zo in het collectieve geheugen zat. Komt dat door die verzekeraar? Dat is alweer een tijdje geleden.quote:
De baby van.. bonus natuurlijk! En een mooie het leven is een achtbaan tekstquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze zou het wel eens kunnen gaan halen. Ik wist eerlijk gezegd niet dat deze zo in het collectieve geheugen zat. Komt dat door die verzekeraar? Dat is alweer een tijdje geleden.
Die hadden we toch al?quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En een mooie het leven is een achtbaan tekst
Nouja de urban variant van de Zeeuwse bolus danquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die hadden we toch al?
Edit: oh, mooi. Ja dat is wat anders.
Ach ik vind deze wel prima, er zijn zoveel dingen geweest en nog onderweg die minder zijn dan Sef die nog wat kaviaar opschept.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nouja de urban variant van de Zeeuwse bolus dan
Die baby wordt echt teveel verwendquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ach ik vind deze wel prima, er zijn zoveel dingen geweest en nog onderweg die minder zijn dan Sef die nog wat kaviaar opschept.
deze tekst moet op een tegeltje ookquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:55 schreef peaceman het volgende:
Al dat klapvee moet eens stoppen met die achterlijke stemacties.
Op de mobiel niet te doen inderdaad. Gelukkig FOK!2000 ik achter mijn pcquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:04 schreef alopio het volgende:
Danny heeft het voor elkaar, die ads zijn echt niet te doen en met de Top2000 week in zicht toch maar een abbo genomen, anders is er natuurlijk niet te posten. En ja, je moet natuurlijk wel die literaire bijdragen blijven kunnen posten zoals 'Nederland is een smakeloos land' en 'ik denk dat dit Elvis'
blijven doneren dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |