Ik ken volgens mij geen enkel nummer van Frenna, tenzij het een keer bij de supermarkt gedraaid wordtquote:Op donderdag 4 december 2025 10:06 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is wel een mooi pistool tegen het hoofd momentje:
Snelle of Frenna?
Heb niets met afrobeat dus Snelle. Zijn muziek begrijp ik nog enigszinsquote:Op donderdag 4 december 2025 10:06 schreef Tussle266 het volgende:
Snelle of Frenna?
Wat is er nu weer gebeurd dat Borsatan weer gaat pieken?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou houd je vast voor een hoop borsato stemmen komende dagen
Vrijgesproken zojuistquote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat is er nu weer gebeurd dat Borsatan weer gaat pieken?
Dat is als kiezen tussen cholera en Henk Spaan. Laten we hopen dat we niet te veel van dat soort toiletmomenten krijgen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:06 schreef Tussle266 het volgende:
Snelle of Frenna?
Ah, laten we hopen dat het niet al te veel impact heeft.quote:
Als het afrobeat betreft zou ik denk liever iets als Burna Boy of Tyla hebben. Maar wel liever Frenna dan Snelle. Maar alleen als er pistolen aan te pas komen (die kans is trouwens ook wat groter bij Frenna).quote:Op donderdag 4 december 2025 10:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb niets met afrobeat dus Snelle. Zijn muziek begrijp ik nog enigszins
Mwah, de publieke opinie zal wel blijven dat het vieze marcootje is.quote:
Maar zijn fans niet natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, de publieke opinie zal wel blijven dat het vieze marcootje is.
Ik denk dat die toch al wel op hem stemden.quote:
Nah je zag toen ook al een sterke tegenbeweging rond de inhoudelijk behandeling van de zaak. Hij dook bij de evergreen ook al weer meer en met stijging op bijv. Ik zie m er zo heel wat plekken bij krijgen. En bij de top 2000 is het natuurlijk zo dat de mensen die m vieze marcootje vinden geen tegenstem uitbrengen die het publieke opinie-effect middelt.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, de publieke opinie zal wel blijven dat het vieze marcootje is.
Meeste van zijn noteringen afgelopen jaar waren wel weer terug aan het klimmen uit het dal, kan me voorstellen dat die trend nog wel even voort zet.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat die toch al wel op hem stemden.
Top 2000 met tegenstemmen lijkt me eerlijk gezegd ook best interessantquote:Op donderdag 4 december 2025 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nah je zag toen ook al een sterke tegenbeweging rond de inhoudelijk behandeling van de zaak. Hij dook bij de evergreen ook al weer meer en met stijging op bijv. Ik zie m er zo heel wat plekken bij krijgen. En bij de top 2000 is het natuurlijk zo dat de mensen die m vieze marcootje vinden geen tegenstem uitbrengen die het publieke opinie-effect middelt.
Dit was ook gebeurd als hij niet was vrijgesproken. Zoals gezegd, de groep die ongeacht wat toch op hem zou stemmen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ x ]
Dit soort dingen.
[ x ]
Vrij zijn zie ik wel terugkeren in de lijst
Ik denk dat je het effect echt onderschat, maar we zullen zien.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was ook gebeurd als hij niet was vrijgesproken.
Hij gaat sowieso stijgen maar dat komt niet door de inhoud van de uitspraak. Gewoon het feit dat die uitspraak vandaag was, is voldoende.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het effect echt onderschat, maar we zullen zien.
quote:Op donderdag 4 december 2025 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Extra Marco, extra SeF. Mijn gutjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |