Ik snap mensen die zulke dingen sturen ook echt niet. Dat je dan niet denkt; ze is niet achterlijk, dat kan ze heus wel zelf bedenken.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom filmt AM terwijl ze aan het fietsen is en kijkt ze in de camera? Doe dat lekker als je stilstaat. Ik hoop altijd maar dat ze dan tegen een boom/paaltje aanrijden en niet tegen een net overstekend kind ofzo.
En ik hoop dat iemand tegen AM heeft gezegd dat die steradent tabletten het kunststof kunnen aantasten.
Ik mag toch aannemen dat de tandarts heeft uitgelegd hoe je hem moet reinigen.
En een volger moet haar vertellen dat ze paracetamol kan slikken tegen de pijn? Dat had ze echt niet zelf kunnen bedenken?
Ik ook niet, ik zou we vanuit gaan dat ze al pijnstilling genomen zou hebben 😅.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik snap mensen die zulke dingen sturen ook echt niet. Dat je dan niet denkt; ze is niet achterlijk, dat kan ze heus wel zelf bedenken.
Maar nee we gaan gewoon een volwassen vrouw van bijna 50 vertellen dat ze paracetamol kan slikken tegen pijn.
True. Maar zodra een samenwerking stopt, stopt ze overal mee.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Nou, zij is natuurlijk best een doorzetter als ze iets aangaat. Zoals dat rennen toen en die bootcamp nu. En dit is een ook een samenwerking dus ze zal niet zeggen, ik stop ermee.
Niks nieuws voor Kyra, net als de enorme hoeveelheid kado's.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Er komt bij een reel voorbij over pijn bij de keizersnee, Kyra maakt er een 'how can I make this about me' van.
Dat hebben ze haar er vast niet bij verteld, dat de eerste dagen paracetamol kan gebruiken. En inderdaad, waarom ga je deze tip naar iemand sturen? Denk je dan echt dat iemand dat niet zelf kan bedenken?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom filmt AM terwijl ze aan het fietsen is en kijkt ze in de camera? Doe dat lekker als je stilstaat. Ik hoop altijd maar dat ze dan tegen een boom/paaltje aanrijden en niet tegen een net overstekend kind ofzo.
En ik hoop dat iemand tegen AM heeft gezegd dat die steradent tabletten het kunststof kunnen aantasten.
En een volger moet haar vertellen dat ze paracetamol kan slikken tegen de pijn? Dat had ze echt niet zelf kunnen bedenken?
Bijster slechte tandarts / orthodontist die zulke slechte informatie geeft als iemand een beugel krijgt (in welke vorm dan ook). Dit soort dingen zet ze alleen maar op om reacties uit te lokken en haar bereik weer te vergroten omdat ze op het strafbankje zit.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:19 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat hebben ze haar er vast niet bij verteld, dat de eerste dagen paracetamol kan gebruiken. En inderdaad, waarom ga je deze tip naar iemand sturen? Denk je dan echt dat iemand dat niet zelf kan bedenken?
En waarom niet gewoon poetsen met een zachte tandenborstel zonder tandpasta onder de kraan?
Die pijn geloof ik dan weer wel, ik kan me herinneren dat ik soms dagenlang echt pijn had als die klote beugel weer was aangedraaid. Maar dat iemand niet begrijpt dat je daar een paracetamol voor kunt innemen is wel heel raar.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:34 schreef Maretakje het volgende:
[..]
..........
Wat betreft die pijn, dat is denk ik ook schromelijk overdreven. Ik heb twee jaar lang met een slotjes beugel gelopen, elke maand nieuwe elastiekjes enz. Ik heb een enkele keer een zeurend pijntje gehad, korstje van brood of iets hards eten was vervelend. Maar zoveel pijn dat je aan de paracetamol moet? Nooit gehad. Ik denk dat AM schromelijk overdrijft of een hele lage pijngrens heeft.
Ja ik begrijp haar niet, ook gisteren toen 1 van de meisjes de andere van de glijbaan duwde, ze ziet het gebeuren en filmt door. Ik had toch echt ingegrepen.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:17 schreef LeSage het volgende:
[..]
Kies 1 ding en opruimen voor je aan het volgende begint.
Dat is gewoon een heel simpele regel die ook als alleenstaande moeder te hanteren is.
Maar de bijwerkingen van haar afval spuitjes noemt ze niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie krijgt een bericht doorgestuurd over een nieuwe behandeling die veel positieve resultaten heeft... Debbie schrikt zich suf.. ownee het is misschien toch te genezen/verbetering mogelijk moet ik iets nieuws verzinnen
En dan leest ze op die longcovid Facebook dat de mensen van die Facebook nog wat terughoudend zijn omdat er ook wat complicaties onderzocht moeten worden 🤣 Debbie ziet kansen en doet alsof die Facebook er ernstige kanttekeningen bij heeft.. (ze hadden een klein kanttekeningetje)
Debbie heeft het hele onderzoek even laten samenvatten door chatgpt 😂 tja iets waar je beter van word wil je ook niet volledig lezen natuurlijk
Enkel de kanttekeningen vergroten en doen alsof dit mensen blij maakt met een dooie mus...
(Als je echt ziek bent maak je direct een afspraak met je arts om te zien wat hij/zij hiervan vind en of je in aanmerking komt lijkt mij... )
AM kan niet zeggen dat er regels moeten komen voor dat filmen op de fiets.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En dat vuurwerk (sterretjes) op straat waar de kleine Loeay bij stond… tuurlijk; het zijn maar sterretjes. Maar al die kinderen renden als een stel druktemakers rondquote:Op donderdag 4 december 2025 10:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja ik begrijp haar niet, ook gisteren toen 1 van de meisjes de andere van de glijbaan duwde, ze ziet het gebeuren en filmt door. Ik had toch echt ingegrepen.
En ze zijn nu nog klein maar ik houd mijn hard vast hoe ze deze " opvoeding" door gaat zetten.
Nouja.. kennelijk kon AM dat idd niet zelf bedenken. Dus dan schatten mensen haar toch aardig goed in.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:19 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat hebben ze haar er vast niet bij verteld, dat de eerste dagen paracetamol kan gebruiken. En inderdaad, waarom ga je deze tip naar iemand sturen? Denk je dan echt dat iemand dat niet zelf kan bedenken?
En waarom niet gewoon poetsen met een zachte tandenborstel zonder tandpasta onder de kraan?
Wat ergens toch wel bijzonder is dat ze nu niet positief is en enkel minpunten zoekt... ieder ander prikje of pilletje wat verlichting zou kunnen geven slikt of spuit ze directquote:Op donderdag 4 december 2025 10:56 schreef Henrike het volgende:
Pff Debbie.
Tuurlijk is zij niet gelijk positief.
Een compleet onderzoek maar volgens haar niet volledig want er wordt niet vermeldt dat er mensen ernstige bijwerkingen hadden.
Nou wat voor een bijwerkingen dan? Ik heb het opgezocht maar kan ze niet vinden, wat is ernstig?
Daar zit ze weer, in haar joggingpak, vet haar, vermoeide blik en haar "bekkentrek" filmpje.
Zij wil er niet in geloven , net wat ik eerder zei: de afval spuiten staan vol van de bijwerkingen maar daar gaat ze compleet aan voorbij.
Als je al een lijf hebt wat niet gezond is dan ga je er zeker geen meuk in stoppen om er mooier uit te zien.
Ze is gewoon nooit positief over haar verbeterpunten.
Ook dat benoemt ze duidelijk; geen genezing
Ze is zelf zo lekker open over evt. bijwerkingen van haar afslankspuitjes.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:56 schreef Henrike het volgende:
Pff Debbie.
Tuurlijk is zij niet gelijk positief.
Een compleet onderzoek maar volgens haar niet volledig want er wordt niet vermeldt dat er mensen ernstige bijwerkingen hadden.
Nou wat voor een bijwerkingen dan? Ik heb het opgezocht maar kan ze niet vinden, wat is ernstig?
Daar zit ze weer, in haar joggingpak, vet haar, vermoeide blik en haar "bekkentrek" filmpje.
Zij wil er niet in geloven , net wat ik eerder zei: de afval spuiten staan vol van de bijwerkingen maar daar gaat ze compleet aan voorbij.
Als je al een lijf hebt wat niet gezond is dan ga je er zeker geen meuk in stoppen om er mooier uit te zien.
Ze is gewoon nooit positief over haar verbeterpunten.
Ook dat benoemt ze duidelijk; geen genezing
Denk je als we naar de huisarts gaan dat je dit zo krijgt? Het word (nog) niet vergoed en het is bizar duur!quote:Op donderdag 4 december 2025 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie krijgt een bericht doorgestuurd over een nieuwe behandeling die veel positieve resultaten heeft... Debbie schrikt zich suf.. ownee het is misschien toch te genezen/verbetering mogelijk moet ik iets nieuws verzinnen
En dan leest ze op die longcovid Facebook dat de mensen van die Facebook nog wat terughoudend zijn omdat er ook wat complicaties onderzocht moeten worden 🤣 Debbie ziet kansen en doet alsof die Facebook er ernstige kanttekeningen bij heeft.. (ze hadden een klein kanttekeningetje)
Debbie heeft het hele onderzoek even laten samenvatten door chatgpt 😂 tja iets waar je beter van word wil je ook niet volledig lezen natuurlijk
Enkel de kanttekeningen vergroten en doen alsof dit mensen blij maakt met een dooie mus...
(Als je echt ziek bent maak je direct een afspraak met je arts om te zien wat hij/zij hiervan vind en of je in aanmerking komt lijkt mij... )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |