abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219405527
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 08:51 schreef Beppie12345 het volgende:
Hvk haar geklaag is weer online inderdaad. Zou zoveel beter kunnen. Kinderen worden totaal niet gecorrigeerd. En maar klagen hoe zwaar het is. Doet ze ook zichzelf aan, gisteren niet fit maar weer overal heen gaan, jongste hangend slapen. Neem rust en geef die kleine rust.
Nou precies. Ze was vrijdag al niet fit maar toch naar de bieb gaan.
Het lijkt alsof zij niet thuis kan zijn. En ja het is er vol en rommelig , maar leer je kinderen een beetje opruimen en niet al het speelgoed door huis gooien.
En dat grote klimtoestel in huis, ze hebben ook geen ruimte.
pi_219405536
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 08:53 schreef opwegnaar het volgende:
DBM schijft gister dat ze de laatste tijd zo lekker gaat en weer grip heeft op alles (huh? Ze had toch vorige week een hele heftige griep?), vandaag schrijft ze dat ze alles op dr tandvlees doet. Ik begrijp die vrouw ECHT niet🤪
Dat is de schuld van haar adhd hè😉
pi_219405545
Jvp: de opmerking - husbandstealer - heeft ze verwijderd. De opmerking: ze is weer samen met koen - niet.
pi_219405563
Hvk heeft nu Zayn naar school gebracht, nou ze gaat vast niet naar huis. Ik denk dan; leg dat mannetje even lekker in zijn bed, geniet van de stilte en rust in huis.
Zij loopt altijd achter de feiten aan omdat ze totaal geen regelmaat heeft, ze moet eens bij AM in de leer🤣
pi_219405577
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 09:07 schreef Raradefayee het volgende:
Jvp: de opmerking - husbandstealer - heeft ze verwijderd. De opmerking: ze is weer samen met koen - niet.
Ik vind het ook erg flauw om zoiets te plaatsen op insta.
Dat je dat zo vind dat kan maar houd het voor je,
pi_219405585
HVK vlucht voor de werkelijkheid. Altijd maar weg, altijd maar die bende daar thuis. Als zij gewoon als ze de kinderen naar school heeft gebracht met L naar huis gaat, hem lekker zijn gang laat gaan of even lekker laat slapen, dan kan zij het huishouden op orde brengen en houden als ze dit iedere dag doet. Ik vind het zo schrijnend om te zien, arme kinderen.
pi_219405597
Ik vind Mijan er altijd zo moe uit zien
pi_219405603
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 08:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar ze wel terror twins noemt, ja als je niet opvoedt en corrigeert.
Ze kan haar naam beter veranderen in de klagende mama, iedere dag weer een klaagzang dat het werk af moet, ze niet kan rusten en maar door moet omdat ze geen keus heeft. Die had ze: minder kinderen op de wereld zetten als je er alleen voor staat.
Precies, ze doet alsof dit haar allemaal overkomen is maar ze heeft zelf mannen opgezocht om maar weer zwanger te worden.
pi_219405612
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 09:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het ook erg flauw om zoiets te plaatsen op insta.
Dat je dat zo vind dat kan maar houd het voor je,
Ja vind ik ook hoor.
pi_219405613
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 09:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als je zelden tot nooit buiten komt is dat niet heel gek.
  Moderator/colorchick donderdag 4 december 2025 @ 09:17:41 #136
382129 crew  Donna
pi_219405619
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:29 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Heeft ze zelf verteld in een vlog
Zou je die vlog dan even willen plaatsen? :)
pi_219405622
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 09:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou precies. Ze was vrijdag al niet fit maar toch naar de bieb gaan.
Het lijkt alsof zij niet thuis kan zijn. En ja het is er vol en rommelig , maar leer je kinderen een beetje opruimen en niet al het speelgoed door huis gooien.
En dat grote klimtoestel in huis, ze hebben ook geen ruimte.
Kies 1 ding en opruimen voor je aan het volgende begint.
Dat is gewoon een heel simpele regel die ook als alleenstaande moeder te hanteren is.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219405625
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 08:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom wordt Sanneke toch zo boos als mensen Dion haar man noemen?
Oke, het is je vriend, maar waarom is het zo erg?
Dat heeft ze een keer uitgelegd: Dion is haar verloofde en zij noemt hem dus nog niet haar man. Ze vindt het daarom vervelend dat anderen dat doen voordat zij hem haar man kan noemen.
Eigenlijk gewoon zoals Sanneke is: zeiken om het zeiken.
pi_219405626
quote:
En zo bleek
pi_219405627
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 08:53 schreef opwegnaar het volgende:
DBM schijft gister dat ze de laatste tijd zo lekker gaat en weer grip heeft op alles (huh? Ze had toch vorige week een hele heftige griep?), vandaag schrijft ze dat ze alles op dr tandvlees doet. Ik begrijp die vrouw ECHT niet🤪
Ik heb wel eens het idee dat ze het voor interactie doet. Complimenten als ze alles zo onder controle heeft en medeleven als alles ‘effing’ zwaar is. Sowieso klopt er nooit een woord van wat zij verkondigt.
  Miss 200.000.000! donderdag 4 december 2025 @ 09:18:41 #141
367000 roos94
pi_219405630
quote:
Denk dat het komt door de lichte huid en (van nature?)wat donker onder zijn oogjes.
pi_219405665
Ik geef het Max een paar weken.. die beugel bij AM
pi_219405687
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 09:00 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ik las : ik kan het zonder tanden _O-
_O- _O-
pi_219405710
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 09:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik geef het Max een paar weken.. die beugel bij AM
Nou, zij is natuurlijk best een doorzetter als ze iets aangaat. Zoals dat rennen toen en die bootcamp nu. En dit is een ook een samenwerking dus ze zal niet zeggen, ik stop ermee.
pi_219405776
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 09:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heeft ze een keer uitgelegd: Dion is haar verloofde en zij noemt hem dus nog niet haar man. Ze vindt het daarom vervelend dat anderen dat doen voordat zij hem haar man kan noemen.
Eigenlijk gewoon zoals Sanneke is: zeiken om het zeiken.
Sanneke mag blij zijn dat ze überhaupt een goedzak man zoals Dion heeft. Zonder hem zou ze, in haar huidige staat en situatie, écht redenen tot klagen hebben. Ongekend hoe zij kan klagen, ik ken haar niet anders maar gek genoeg (misschien) is het erger geworden sinds ze met Dion is. Maar ja, hij is (lijkt) ook "het type dat haar op handen draagt". Dus het dreinerige aard van haar wordt continue gevoed.
pi_219405807
Demammavan: Annemarie moest aan haar moeder denken want die "had" (sic) zo trots geweest op haar naaiende kleindochter. Ze schrijft alsof haar moeder overleden is. En waarom zou haar moeder niet trots zijn op de kleinkinderen? Ik vind het sowieso al heel heftig om voor je niet volwassen kinderen te besluiten dat er geen contact mag zijn. Als butenstaander weet ik niet alles, maar ik hoop dat ze hier vooraf heel goed over nagedacht heeft.
pi_219405809
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 09:38 schreef Earring het volgende:

[..]
Nou, zij is natuurlijk best een doorzetter als ze iets aangaat. Zoals dat rennen toen en die bootcamp nu. En dit is een ook een samenwerking dus ze zal niet zeggen, ik stop ermee.
Ze is een doorzetter zolang de samenwerking duurt 🙈
pi_219405812
quote:

[..]
Voor een samenwerking vind ik haar niet erg positief. Het doet pijn, ze kwijlt, het is vies, het voelt raar, niemand heeft gezegd dat je tandpijn kan hebben na het afvijlen van je tanden en dat het pijnlijk gaat zijn omdat je tanden in een andere positie moeten komen, dat je waarschijnlijk op moet passen met rode wijn en koffie en ook stond niet in de folder of je er mee kan pijpen.
pi_219405816
quote:

[..]
Ik neig ook meer naar dat ze niet opgeeft. Máár ik zie het ook zó vaak bij anderen; eerst tot op het bot toe klagen, dan opeens komen ze als doorzetter/overwinnaar uit de verf, dan is het "wat ik kan, kunnen jullie ook" en gaan ze allerlei inspirerende quotes over je heen storten.
pi_219405832
Debbie krijgt een bericht doorgestuurd over een nieuwe behandeling die veel positieve resultaten heeft... Debbie schrikt zich suf.. ownee het is misschien toch te genezen/verbetering mogelijk moet ik iets nieuws verzinnen
En dan leest ze op die longcovid Facebook dat de mensen van die Facebook nog wat terughoudend zijn omdat er ook wat complicaties onderzocht moeten worden 🤣 Debbie ziet kansen en doet alsof die Facebook er ernstige kanttekeningen bij heeft.. (ze hadden een klein kanttekeningetje)
Debbie heeft het hele onderzoek even laten samenvatten door chatgpt 😂 tja iets waar je beter van word wil je ook niet volledig lezen natuurlijk
Enkel de kanttekeningen vergroten en doen alsof dit mensen blij maakt met een dooie mus...

(Als je echt ziek bent maak je direct een afspraak met je arts om te zien wat hij/zij hiervan vind en of je in aanmerking komt lijkt mij... )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')