abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219410538
Ook folders en kranten, folders zelf vouwen. Gestopt na 5 maanden toen ik de nieuwjaars collectie had gedaan (toch lekker 300 gulden opgehaad als 12 jarige)
pi_219411072
Folders. De eerste paar jaren ook vouwen inderdaad. Van m'n 12e tot m'n 21e, of zo. Muziek in en gááááán; eerst nog zo'n huge ass discman in je broekzak proppen, gelukkig kwam later de iPod. Periodes gehad dat ik drie bijbaantjes tegelijkertijd had.
pi_219411335
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 19:39 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Deze?
[..]

Nee, niet die! Wel die uit het Noorden van het land.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219411365
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:08 schreef Chandler het volgende:

[..]
Nee, niet die! Wel die uit het Noorden van het land.
De Groningse variant.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_219411559
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2025 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou zeg ik niet dat werken op de middelbare school slecht is ofzo en als mijn dochter dat later wil zal ik dat zeker niet tegenhouden, al hoop ik wel dat ze het dan bij een folderwijk van 1 of 2 avonden houdt in plaats van elke avond en zaterdag te moeten werken.
Vakken vullen voor een kutloon om de zakken te vullen van de Albert Heijn o.i.d. zou ik ook geen fan van zijn.
Leren om hard te werken oke maar dan liever iets anders.
pi_219411918
Ochtendkrant toen ik 14 was. Zes dagen per week door weer en wind op mijn fiets stappen om 5 uur 's ochtends. Ik kan nog steeds bijna niet bevatten dat ik daar de discipline voor had op die leeftijd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219412020
Italiaans schepijs verkopen O+

quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:24 schreef Mommychilgrad het volgende:
Caissière bij de C1000
En dit ook gedaan. Daarna nog gepromoveerd om achter de infobalie te mogen staan :')

[ Bericht 70% gewijzigd door June. op 04-12-2025 22:49:09 ]
Shine bright like a diamond.
pi_219412035
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ochtendkrant toen ik 14 was. Zes dagen per week door weer en wind op mijn fiets stappen om 5 uur 's ochtends. Ik kan nog steeds bijna niet bevatten dat ik daar de discipline voor had op die leeftijd.
Knap. _O_
Spaarde je specifiek voor iets of gewoon het geld willen? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219413267
Hema magazijn. Geen idee meer hoeveel dat betaalde. Was allang blij dat ik niet in de winkel hoefde te staan. Grappig trouwens dat de Hema nog precies dezelfde artikel nummer methodiek hanteert.

De magazijn chef was trouwens wel een toffe gast. Als we goed hadden gewerkt vulde hij je urenbriefje in met een vork. Hoop extra uurtjes erbij gekregen..
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 5 december 2025 @ 09:29:42 #85
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_219413573
Op mijn 14e gestart bij een groothandel in Groente en Fruit, bestellingen klaarzetten en sjouwen voor de klanten, vegen en kisten sorteren. Op mijn eerste werkdag verslapen, daarna heb ik er 8 jaar gewerkt tot ik het niet meer kon combineren met een vaste baan.

In de tussentijd ook bij de horeca gewerkt, spoelkeuken, chef frituur en in een theater, kaartjes controleren, barman, zaalwacht.

Ergens voor ¤ 4,50 gestart en volgens mij heb ik helemaal tot een euro of 14,- kunnen werken per uur. Daarna altijd vaste contracten gehad. Mijn eerste vaste contract lag qua uurtarief lager dan al mijn bijbaantjes.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_219413653
Volkskrant en Trouw rondbrengen in een villawijk. FAKKING lange oprijlanen, helemaal gek werd je ervan. Allemaal een brievenbus bij het hek, maar wel het verzoek of ie bij de deur gelegd wordt :r
-nee-
pi_219413830
Snijbloemen plukken op het land. Hele dag in korte broek en hempdje in de brandende zon voorover gebukt met je kop tussen de bijen om Lelies en Gladiolen af te knippen. Voor 7,50 gulden per uur dus best verdiend voor een 15-jarige.
pi_219415272
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Knap. _O_
Spaarde je specifiek voor iets of gewoon het geld willen? :)
Nee ik wilde gewoon geld en een vriend van mij deed ook de ochtendkrant en toen ben ik via via daar ook begonnen.

Uiteindelijk verdiende ik in vergelijking met leeftijdsgenoten die folders rond brachten of vakken vulden echt een vermogen. En het voordeel was dat als ik uit school kwam, ik nooit meer hoefde te werken. Dat had ik voor school al gedaan.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219415279
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:38 schreef Marsenal het volgende:
Volkskrant en Trouw rondbrengen in een villawijk. FAKKING lange oprijlanen, helemaal gek werd je ervan. Allemaal een brievenbus bij het hek, maar wel het verzoek of ie bij de deur gelegd wordt :r
Dat kan je gewoon weigeren hoor. De brievenbus mag maar X meter van de openbare weg staan en het pad er naar toe moet vrij van obstakels zijn anders hoef je niet te bezorgen.

Ik bracht Volkskrant, trouwe, algemeen dagblad en Nederlands Dagblad rond. Ik kan me alleen herinneren dat de Volkskrant op zaterdag zo dik was dat hij soms niet door de brievenbus paste.
pi_219415358
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat kan je gewoon weigeren hoor. De brievenbus mag maar X meter van de openbare weg staan en het pad er naar toe moet vrij van obstakels zijn anders hoef je niet te bezorgen.

Ik bracht Volkskrant, trouwe, algemeen dagblad en Nederlands Dagblad rond. Ik kan me alleen herinneren dat de Volkskrant op zaterdag zo dik was dat hij soms niet door de brievenbus paste.
Die was loodzwaar ja :P
-nee-
pi_219415639
Aardbeien,kersen, peren en appels plukken. Kersen hoogstam plukken was leuk om dat als 14 jarige te doen. Werkte al de tijd voor dezefde boer. Op zondag je zuur verdiende centjes ophalen(zwart) en hij was aktijd zo vriendelijk je wat exta te geven en een stuk vlaai. Was een zeer geliefde boer bij de jeugd en was nog blij ook dat je voor hem mocht plukken. Jeugd stond in de rij om te mogen komen plukken.
pi_219416227
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 13:28 schreef Cherni het volgende:
Aardbeien,kersen, peren en appels plukken. Kersen hoogstam plukken was leuk om dat als 14 jarige te doen. Werkte al de tijd voor dezefde boer. Op zondag je zuur verdiende centjes ophalen(zwart) en hij was aktijd zo vriendelijk je wat exta te geven en een stuk vlaai. Was een zeer geliefde boer bij de jeugd en was nog blij ook dat je voor hem mocht plukken. Jeugd stond in de rij om te mogen komen plukken.
Ja dat waren leuke tijden. Met bollenpellen ook; sommige bollentelers betaalden ¤0,25/kistje meer dan de buur en ging je daar naartoe.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 16:29:43 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219426208
Achter de kassa bij de appie.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_219430030
6 dagen per week de middagkrant (het NRC) rondgebracht. Ik denk dat ik zo’n 15 jaar was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')