Nee, niet die! Wel die uit het Noorden van het land.quote:
De Groningse variant.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee, niet die! Wel die uit het Noorden van het land.
Vakken vullen voor een kutloon om de zakken te vullen van de Albert Heijn o.i.d. zou ik ook geen fan van zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou zeg ik niet dat werken op de middelbare school slecht is ofzo en als mijn dochter dat later wil zal ik dat zeker niet tegenhouden, al hoop ik wel dat ze het dan bij een folderwijk van 1 of 2 avonden houdt in plaats van elke avond en zaterdag te moeten werken.
En dit ook gedaan. Daarna nog gepromoveerd om achter de infobalie te mogen staanquote:
Knap.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ochtendkrant toen ik 14 was. Zes dagen per week door weer en wind op mijn fiets stappen om 5 uur 's ochtends. Ik kan nog steeds bijna niet bevatten dat ik daar de discipline voor had op die leeftijd.
Nee ik wilde gewoon geld en een vriend van mij deed ook de ochtendkrant en toen ben ik via via daar ook begonnen.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knap.![]()
Spaarde je specifiek voor iets of gewoon het geld willen?
Dat kan je gewoon weigeren hoor. De brievenbus mag maar X meter van de openbare weg staan en het pad er naar toe moet vrij van obstakels zijn anders hoef je niet te bezorgen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:38 schreef Marsenal het volgende:
Volkskrant en Trouw rondbrengen in een villawijk. FAKKING lange oprijlanen, helemaal gek werd je ervan. Allemaal een brievenbus bij het hek, maar wel het verzoek of ie bij de deur gelegd wordt![]()
Die was loodzwaar jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon weigeren hoor. De brievenbus mag maar X meter van de openbare weg staan en het pad er naar toe moet vrij van obstakels zijn anders hoef je niet te bezorgen.
Ik bracht Volkskrant, trouwe, algemeen dagblad en Nederlands Dagblad rond. Ik kan me alleen herinneren dat de Volkskrant op zaterdag zo dik was dat hij soms niet door de brievenbus paste.
Ja dat waren leuke tijden. Met bollenpellen ook; sommige bollentelers betaalden ¤0,25/kistje meer dan de buur en ging je daar naartoe.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:28 schreef Cherni het volgende:
Aardbeien,kersen, peren en appels plukken. Kersen hoogstam plukken was leuk om dat als 14 jarige te doen. Werkte al de tijd voor dezefde boer. Op zondag je zuur verdiende centjes ophalen(zwart) en hij was aktijd zo vriendelijk je wat exta te geven en een stuk vlaai. Was een zeer geliefde boer bij de jeugd en was nog blij ook dat je voor hem mocht plukken. Jeugd stond in de rij om te mogen komen plukken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |