Waar komt die onzin eigenlijk vandaan?quote:
hyves heeft echt overal groepen voorquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar komt die onzin eigenlijk vandaan?
Dat is al lang geleden Hyvesquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:22 schreef mario390 het volgende:
zijn somige hyvesgroups gewezen met
meisjes poepen niet, poepen wel,
poepen niet in de school,
Nooit van gehoord. Lees het steeds hier.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hyves heeft echt overal groepen voor
Nee, geen idee waar die verwrongen AI dit nou weer vandaan heeft... De prompt was duidelijk lijkt me.quote:
De sigaret wordt niet nat, dat klopt al niet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nee, geen idee waar die verwrongen AI dit nou weer vandaan heeft... De prompt was duidelijk lijkt me.
Details...quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De sigaret wordt niet nat, dat klopt al niet.
de standaard beveiligingsinstellingen waren ook kut, dus je kon standaard vreemden gaan krabbelen, maakte ik dus met kloonaccount als trollpuber graag gebruik vanquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Lees het steeds hier.
Hyves groep blijkbaarquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar komt die onzin eigenlijk vandaan?
Daar draait het leven om...quote:
Klopt, en hij heeft mijn prompt deels genegeerd. Ik ga nog eens proberen...quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De sigaret wordt niet nat, dat klopt al niet.
Lastig altijd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, en hij heeft mijn prompt deels genegeerd. Ik ga nog eens proberen...
Gaat over het algemeen nooit in één keer goed.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lastig altijd.
Wat gebruik je voor programma?
Ik heb er weinig verstand van verder...quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat over het algemeen nooit in één keer goed.
ComfyUI met een zelfgemaakte workflow welke het Wan2.2 model gebruikt om de video's te genereren.
quote:
quote:
Lolquote:
Gewoon het hele jaarquote:
Shufflequote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan in willekeurige volgorde afgespeeld
Harlemquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-12-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |