Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De jaren 90 versie van Frank Dane.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Midden jaren 90 zag 'ie er prima uit. Een beetje zoals z'n broer er nog steeds uit ziet, maar dan jonger.
En hoe moet ik daaruit afleiden dat hij eigenlijk Jensen heet?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Frank Dane, oorspronkelijk Jensen. Maar Deens. Dane. Snap je.
Nee Frank.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En hoe moet ik daaruit afleiden dat hij eigenlijk Jensen heet?
Ook al zo jongquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
John Forte, 50 jaar geworden.
https://pitchfork.com/new(...)producer-dies-at-50/
quote:Op 6 januari is Ansje van Brandenberg-Pont overleden op 92-jarige leeftijd. Tijdens haar leven was zij werkzaam als omroepster, actrice en theaterdirecteur, maar vooral ook de drijvende kracht achter het Rotterdamse theatercafé ’t Winkeltje.
Dat is wel verrassend. RIP.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:16 schreef Nizno het volgende:
Naturalis-directeur Marjolein van Breemen (50) onverwachts overleden
Vind je het erg?quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is qua bekende namen wel echt een stuk rustiger dan in elke maand vorig jaar. De versnelling die leek te zijn ingezet wordt even teruggeschakeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |